Nemojte ju još odbaciti: Ova boja torbica pratit će nas i u 2024., kažu modni insajderi
Žarila je i palila krajem 2023. godine, a obožavat ćemo ju i u narednim mjesecima.
26 siječnja 2024
PROFIMEDIA/ INSTAGRAM: @audreyafs
26 siječnja 202423:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Mislili ste da će se ludnica koju su pokrenuleMiu Miu štikle u boji trešnje i zavodljiva tamnocrvena Jacquemus torbica splasnuti čim raskitimo jelku? Razmislite ponovno… Crvena torba tu je da ostane, naglašavaju modni insajderi, bez obzira na to jeste li ulovili neki od popularnih dizajnerskih modela na aktualnim sniženjima, ili se počastili zgodnim modnim dodatkom u boji crnog vina u nekom od omiljenih high street dućana.
Crvena torba nosit će se barem još nekoliko mjeseci
Nakon što je tamnocrvena boja doslovce eksplodirala na društvenim mrežama, modni brendovi koji još nisu izbacili svoju crvenu torbu požurili su se uskočiti na taj trend pa je tako danas lako odabrati svoju “crvenu ljepoticu” u moru torbica koje mame tom nijansom.
Crvene torbe s potpisima Bottega Veneta, Miu Miu i Jacquemus među najpopularnijima su i ove sezone, a nitko vam neće zamjeriti ako se pojaviti u cipelama u istom tonu.
Ovakve torbe odlično izgledaju uz elegantne dnevne i večernje outfite, ali i uz casual outfite jer traper i tamnocrvena boja izgledaju jako dobro zajedno.
Crvena torba više ne mora biti zagasita
Ako niste fan tamnocrvene boje, ali vas privlači ova ideja, ne brinite. I žarko crvene torbe su u modi, a iz dana u dan postajat će sve modernije kako se približavamo sunčanim danima i Valentinovu.
U svijetu preplavljenom trendovima koji dolaze i odlaze gotovo preko noći, često je izazov pronaći osobni stil koji nije tek preslika nečijeg Instagram profila ili trenutnog hypea.
U vremenu kada je svaka Instagram objava potencijalni trend, a svaka priča u shopping aplikaciji obećava instant modni makeover, lako je izgubiti vlastiti identitet i zamijeniti ga uniformiranim kombinacijama koje možda lijepo izgledaju na ekranu, ali ne odražavaju nas.
Postoji jedno nepisano pravilo u modnom svijetu koje je generacijama muškarce držalo pod strogim režimom boja i nijansi, pravilo koje je uporno tvrdilo da plava i crna nikada ne smiju biti prisutne rame uz rame u muškom stilu jer bi kombinacija tih dvaju tonova mogla stvoriti vizualni nesklad. No, vrijeme prolazi, a moda neumorno pomiče granice i mijenja pravila, pokazujući da ono što je nekad bilo greška, danas može postati izraz suptilne elegancije i modne sofisticiranosti.
Iako je ljeto iza nas i sunčeve zrake više ne griju s takvom neumoljivom energijom, uspomene na dane provedene na plaži još uvijek odjekuju u svježini kasnog poslijepodneva i mirisu soli u zraku, a zajedno s njima ostaju i tragovi modnih pogrešaka koje su, svjesno ili ne, mnogi muškarci činili dok su šetali uz obalu ili se pokušavali pokazati u svojoj najbolje odmjerenoj verziji ljetnog stila.
Odjeća nije samo funkcionalna potreba; ona je tiha poruka koju šaljemo svijetu, način na koji govorimo o svojoj osobnosti, samopouzdanju i stilu, a da pritom ne izgovorimo niti jednu riječ.
Postoji tanka, gotovo nevidljiva linija između zrelog, elegantnog stila i onog koji neprimjetno sklizne u zastarjelost. Muškarci koji su u određenom trenutku života pronašli “svoj način odijevanja” često ostanu zarobljeni u njemu, nesvjesni da se moda – i kontekst u kojemu se odijevamo – neprestano mijenjaju.
Sako je dugo bio simbol formalnosti – komad koji se iz ormara vadi samo kada prigoda zahtijeva „bolji dojam“: vjenčanja, poslovni sastanci, večere s dres-kodom.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.