Kad su kupaći kostimi u pitanju, trendovi odlaze i dolaze, a na sceni se zadržavaju nešto duže od trendova vezanih za odjeću. Nakon vladavine jednodijelnih kostima s natpisima, u modu su se vratili kostimi s košaricama i visoko rezanim nogavicama u stilu osamdesetih, a zatim majušni bikiniji s trakicama, a čini se da ćemo uskoro doživjeti i povratak retro hita pod nazivom bikini s tangama.
Danas je to možda teško zamisliti no bikini s tangama bio je veliki hit u razdoblju devedesetih i to ne samo na filmskom platnu i malim ekranima, već i na hrvatskim plažama. Ako nam ne vjerujete, slobodno potražite spotove Ilana Kabilja, Tonija Cetinskog, Vlatke Pokos i Ivane Banfić iz tog razdoblja i sve će vam biti jasno.
Da se bikini s tangama vraća, među prvima najavljuje brend Triangl
Brend Triangl osnovan je u Australiji 2012. godine, a vrlo brzo nakon osnivanja doživio je veliki uspjeh svojim kupaćim kostimima od neoprena u živim bojama, s upečatljivim crnim šavovima koji su čak nekoliko godina bili apsolutni – must have na plažama diljem svijeta.
Brend Triangl upravo je izbacio novu kolekciju u kojoj vladaju bikiniji s tangicama, što bi moglo označiti povratak ovog izazovnog trenda u modu.
U novoj kampanji pod nazivom “Country Club” možemo se uvjeriti kako dobro izgleda bikini s tangama u raznim bojama i uzorcima, no ako vas ovaj model ne privlači, Triangl predlaže još pregršt zanimljivih ideja za plažu, uz koje ćete svakako biti zamijećeni.
Uživajte u fotografijama iz nove kampanje slavnog brenda kupaćih kostima iz Australije.
U svijetu preplavljenom trendovima koji dolaze i odlaze gotovo preko noći, često je izazov pronaći osobni stil koji nije tek preslika nečijeg Instagram profila ili trenutnog hypea.
U vremenu kada je svaka Instagram objava potencijalni trend, a svaka priča u shopping aplikaciji obećava instant modni makeover, lako je izgubiti vlastiti identitet i zamijeniti ga uniformiranim kombinacijama koje možda lijepo izgledaju na ekranu, ali ne odražavaju nas.
Postoji jedno nepisano pravilo u modnom svijetu koje je generacijama muškarce držalo pod strogim režimom boja i nijansi, pravilo koje je uporno tvrdilo da plava i crna nikada ne smiju hodati rame uz rame u muškom stilu jer bi kombinacija tih dvaju tonova mogla narušiti sklad i stvoriti vizualni nesklad, no vrijeme neumoljivo prolazi, a moda neumorno pomiče granice i mijenja pravila, pokazujući da ono što je nekad bilo greška, danas može postati izraz suptilne elegancije i modne sofisticiranosti.
Iako je ljeto iza nas i sunčeve zrake više ne griju s takvom neumoljivom energijom, uspomene na dane provedene na plaži još uvijek odjekuju u svježini kasnog poslijepodneva i mirisu soli u zraku, a zajedno s njima ostaju i tragovi modnih pogrešaka koje su, svjesno ili ne, mnogi muškarci činili dok su šetali uz obalu ili se pokušavali pokazati u svojoj najbolje odmjerenoj verziji ljetnog stila.
Odjeća nije samo funkcionalna potreba; ona je tiha poruka koju šaljemo svijetu, način na koji govorimo o svojoj osobnosti, samopouzdanju i stilu, a da pritom ne izgovorimo niti jednu riječ.
Postoji tanka, gotovo nevidljiva linija između zrelog, elegantnog stila i onog koji neprimjetno sklizne u zastarjelost. Muškarci koji su u određenom trenutku života pronašli “svoj način odijevanja” često ostanu zarobljeni u njemu, nesvjesni da se moda – i kontekst u kojemu se odijevamo – neprestano mijenjaju.
Sako je dugo bio simbol formalnosti – komad koji se iz ormara vadi samo kada prigoda zahtijeva „bolji dojam“: vjenčanja, poslovni sastanci, večere s dres-kodom.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.