Kad su kupaći kostimi u pitanju, trendovi odlaze i dolaze, a na sceni se zadržavaju nešto duže od trendova vezanih za odjeću. Nakon vladavine jednodijelnih kostima s natpisima, u modu su se vratili kostimi s košaricama i visoko rezanim nogavicama u stilu osamdesetih, a zatim majušni bikiniji s trakicama, a čini se da ćemo uskoro doživjeti i povratak retro hita pod nazivom bikini s tangama.
Danas je to možda teško zamisliti no bikini s tangama bio je veliki hit u razdoblju devedesetih i to ne samo na filmskom platnu i malim ekranima, već i na hrvatskim plažama. Ako nam ne vjerujete, slobodno potražite spotove Ilana Kabilja, Tonija Cetinskog, Vlatke Pokos i Ivane Banfić iz tog razdoblja i sve će vam biti jasno.
Da se bikini s tangama vraća, među prvima najavljuje brend Triangl
Brend Triangl osnovan je u Australiji 2012. godine, a vrlo brzo nakon osnivanja doživio je veliki uspjeh svojim kupaćim kostimima od neoprena u živim bojama, s upečatljivim crnim šavovima koji su čak nekoliko godina bili apsolutni – must have na plažama diljem svijeta.
Brend Triangl upravo je izbacio novu kolekciju u kojoj vladaju bikiniji s tangicama, što bi moglo označiti povratak ovog izazovnog trenda u modu.
U novoj kampanji pod nazivom “Country Club” možemo se uvjeriti kako dobro izgleda bikini s tangama u raznim bojama i uzorcima, no ako vas ovaj model ne privlači, Triangl predlaže još pregršt zanimljivih ideja za plažu, uz koje ćete svakako biti zamijećeni.
Uživajte u fotografijama iz nove kampanje slavnog brenda kupaćih kostima iz Australije.
U svijetu preplavljenom trendovima koji dolaze i odlaze gotovo preko noći, često je izazov pronaći osobni stil koji nije tek preslika nečijeg Instagram profila ili trenutnog hypea.
U vremenu kada je svaka Instagram objava potencijalni trend, a svaka priča u shopping aplikaciji obećava instant modni makeover, lako je izgubiti vlastiti identitet i zamijeniti ga uniformiranim kombinacijama koje možda lijepo izgledaju na ekranu, ali ne odražavaju nas.
Postoji jedno nepisano pravilo u modnom svijetu koje je generacijama muškarce držalo pod strogim režimom boja i nijansi, pravilo koje je uporno tvrdilo da plava i crna nikada ne smiju hodati rame uz rame u muškom stilu jer bi kombinacija tih dvaju tonova mogla narušiti sklad i stvoriti vizualni nesklad, no vrijeme neumoljivo prolazi, a moda neumorno pomiče granice i mijenja pravila, pokazujući da ono što je nekad bilo greška, danas može postati izraz suptilne elegancije i modne sofisticiranosti.
Iako je ljeto iza nas i sunčeve zrake više ne griju s takvom neumoljivom energijom, uspomene na dane provedene na plaži još uvijek odjekuju u svježini kasnog poslijepodneva i mirisu soli u zraku, a zajedno s njima ostaju i tragovi modnih pogrešaka koje su, svjesno ili ne, mnogi muškarci činili dok su se kretali uz obalu ili se pokušavali pokazati u svojoj najbolje odmjerenoj verziji ljetnog stila.
Odjeća nije samo funkcionalna potreba; ona je tiha poruka koju šaljemo svijetu, način na koji govorimo o svojoj osobnosti, samopouzdanju i stilu, a da pritom ne izgovorimo niti jednu riječ.
Postoji tanka, gotovo nevidljiva linija između zrelog, elegantnog stila i onog koji neprimjetno sklizne u zastarjelost. Muškarci koji su u određenom trenutku života pronašli “svoj način odijevanja” često ostanu zarobljeni u njemu, nesvjesni da se moda – i kontekst u kojemu se odijevamo – neprestano mijenjaju.
Dugo je vremena sako bio simbol formalnosti – komad koji se iz ormara vadi samo kada prigoda zahtijeva „bolji dojam“. Vjenčanja, poslovni sastanci, večere s dres-kodom.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.