Lutkica Barbie je poznata po svom prepoznatljivom stilu mode, koji je često glamurozan, ženstven i trendi. Barbiein stil mode se mijenjao kroz godine, prilagođavajući se
modnim trendovima i društvenim promjenama.
Ona je postala ikona mode, a njezin Barbie stil inspiracija
Prisjetimo se kako je na početku Barbie nosila haljine s puno tila, šljokica i drugih dekoracija, što je odražavalo popularan stil mode iz 1950-ih i 1960-ih. Tijekom 1970-ih, Barbiein stil mode postao je opušteniji, s više haljinica i hlača.
Tijekom 1980-ih, Barbiein stil mode postao je izrazito glamurozan, s obiljem sjaja, čipke, i neonskih boja. Ovaj stil mode bio je u skladu s popularnim modnim trendovima iz tog vremena. Tijekom 1990-ih, Barbiein stil mode postao je minimalistički i elegantan, s puno crne i bijele boje. Barbie je također nosila odjeću s poslovnim izgledom, što je naravno odražavalo trendove u poslovnoj modi.
Modni dizajneri obožavaju Barbie stil
U posljednjih nekoliko godina, Barbiein stil mode postao je sve raznolikiji i uključuje različite stilove poput casual, street style, sportskog stila i drugih. Održavajući korak s trendovima u modnoj industriji, Barbie također promiče održivost i ekološku svijest.
Barbien kultni stil godinama je bio inspiracija za mnoge dizajnere i modne marke.
Neke od najznačajnijih suradnji i kolekcija inspiriranih Barbienim stilom uključuju:
1. Moschino
2014. godine talijanski luksuzni modni brend Moschino surađivao je s Barbie kako bi stvorio ograničenu kolekciju kapsula inspiriranu ikoničnim stilom lutke. Kolekcija je uključivala ružičaste i crne komade s Barbie logom, kao i dodatke poput torbi, maski za telefone i nakita.
2. Christian Louboutin
2009. dizajner Christian Louboutin kreirao je par vrućih ružičastih salonki nazvanih “Barbie” cipela, inspiriran prepoznatljivim stilom lutke. Cipele su dizajnirane kako bi odgovarale Barbienim proporcijama i prodavale su se u minijaturnoj kutiji za cipele.
3. Puma
U 2018., brend sportske odjeće Puma surađivao je s Barbie kako bi izdali kolekciju tenisica i odjeće inspirirane stilom lutke. Kolekcija je sadržavala ružičaste i bijele komade s Barbie logotipima i grafikama.
Ovo je samo nekoliko primjera od mnogih dizajnera i robnih marki koje je tijekom godina inspirirao Barbien kultni stil. Barbie je i dalje modna ikona i izvor inspiracije za mnoge u modnoj industriji.
I za kraj nekoliko primjera prošlih suradnji i kolekcija inspiriranih Barbie stilom:
1. Barbie x Unique Vintage
U 2020., marka odjeće inspirirana vintage odjećom Unique Vintage surađivala je s Barbie na stvaranju kolekcije retro inspiriranih haljina, odjeljaka i dodataka. Kolekcija je sadržavala vintage printove i siluete koje su odavale počast Barbienom kultnom stilu.
2. Barbie x Missguided
U 2018., online prodavač Missguided surađivao je s Barbie na stvaranju kolekcije odjeće i modnih dodataka inspiriranih prepoznatljivim stilom lutke. Kolekcija je sadržavala ružičaste i crne komade s Barbie logotipovima i grafikama, kao i dodatke poput maski za telefone i torbi.
Zahvaljujući filmu Barbie, još su brojne “ružičaste suradnje” osvanule ove godine, a najnovija je ona sa slavnim high street brendom Zara.
U svijetu preplavljenom trendovima koji dolaze i odlaze gotovo preko noći, često je izazov pronaći osobni stil koji nije tek preslika nečijeg Instagram profila ili trenutnog hypea.
U vremenu kada je svaka Instagram objava potencijalni trend, a svaka priča u shopping aplikaciji obećava instant modni makeover, lako je izgubiti vlastiti identitet i zamijeniti ga uniformiranim kombinacijama koje možda lijepo izgledaju na ekranu, ali ne odražavaju nas.
Postoji jedno nepisano pravilo u modnom svijetu koje je generacijama muškarce držalo pod strogim režimom boja i nijansi, pravilo koje je uporno tvrdilo da plava i crna nikada ne smiju hodati rame uz rame u muškom stilu jer bi kombinacija tih dvaju tonova mogla narušiti sklad i stvoriti vizualni nesklad, no vrijeme neumoljivo prolazi, a moda neumorno pomiče granice i mijenja pravila, pokazujući da ono što je nekad bilo greška, danas može postati izraz suptilne elegancije i modne sofisticiranosti.
Iako je ljeto iza nas i sunčeve zrake više ne griju s takvom neumoljivom energijom, uspomene na dane provedene na plaži još uvijek odjekuju u svježini kasnog poslijepodneva i mirisu soli u zraku, a zajedno s njima ostaju i tragovi modnih pogrešaka koje su, svjesno ili ne, mnogi muškarci činili dok su se kretali uz obalu ili se pokušavali pokazati u svojoj najbolje odmjerenoj verziji ljetnog stila.
Odjeća nije samo funkcionalna potreba; ona je tiha poruka koju šaljemo svijetu, način na koji govorimo o svojoj osobnosti, samopouzdanju i stilu, a da pritom ne izgovorimo niti jednu riječ.
Postoji tanka, gotovo nevidljiva linija između zrelog, elegantnog stila i onog koji neprimjetno sklizne u zastarjelost. Muškarci koji su u određenom trenutku života pronašli “svoj način odijevanja” često ostanu zarobljeni u njemu, nesvjesni da se moda – i kontekst u kojemu se odijevamo – neprestano mijenjaju.
Dugo je vremena sako bio simbol formalnosti – komad koji se iz ormara vadi samo kada prigoda zahtijeva „bolji dojam“. Vjenčanja, poslovni sastanci, večere s dres-kodom.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.