Lutkica Barbie je poznata po svom prepoznatljivom stilu mode, koji je često glamurozan, ženstven i trendi. Barbiein stil mode se mijenjao kroz godine, prilagođavajući se
modnim trendovima i društvenim promjenama.
Ona je postala ikona mode, a njezin Barbie stil inspiracija
Prisjetimo se kako je na početku Barbie nosila haljine s puno tila, šljokica i drugih dekoracija, što je odražavalo popularan stil mode iz 1950-ih i 1960-ih. Tijekom 1970-ih, Barbiein stil mode postao je opušteniji, s više haljinica i hlača.
Tijekom 1980-ih, Barbiein stil mode postao je izrazito glamurozan, s obiljem sjaja, čipke, i neonskih boja. Ovaj stil mode bio je u skladu s popularnim modnim trendovima iz tog vremena. Tijekom 1990-ih, Barbiein stil mode postao je minimalistički i elegantan, s puno crne i bijele boje. Barbie je također nosila odjeću s poslovnim izgledom, što je naravno odražavalo trendove u poslovnoj modi.
Modni dizajneri obožavaju Barbie stil
U posljednjih nekoliko godina, Barbiein stil mode postao je sve raznolikiji i uključuje različite stilove poput casual, street style, sportskog stila i drugih. Održavajući korak s trendovima u modnoj industriji, Barbie također promiče održivost i ekološku svijest.
Barbien kultni stil godinama je bio inspiracija za mnoge dizajnere i modne marke.
Neke od najznačajnijih suradnji i kolekcija inspiriranih Barbienim stilom uključuju:
1. Moschino
2014. godine talijanski luksuzni modni brend Moschino surađivao je s Barbie kako bi stvorio ograničenu kolekciju kapsula inspiriranu ikoničnim stilom lutke. Kolekcija je uključivala ružičaste i crne komade s Barbie logom, kao i dodatke poput torbi, maski za telefone i nakita.
2. Christian Louboutin
2009. dizajner Christian Louboutin kreirao je par vrućih ružičastih salonki nazvanih “Barbie” cipela, inspiriran prepoznatljivim stilom lutke. Cipele su dizajnirane kako bi odgovarale Barbienim proporcijama i prodavale su se u minijaturnoj kutiji za cipele.
3. Puma
U 2018., brend sportske odjeće Puma surađivao je s Barbie kako bi izdali kolekciju tenisica i odjeće inspirirane stilom lutke. Kolekcija je sadržavala ružičaste i bijele komade s Barbie logotipima i grafikama.
Ovo je samo nekoliko primjera od mnogih dizajnera i robnih marki koje je tijekom godina inspirirao Barbien kultni stil. Barbie je i dalje modna ikona i izvor inspiracije za mnoge u modnoj industriji.
I za kraj nekoliko primjera prošlih suradnji i kolekcija inspiriranih Barbie stilom:
1. Barbie x Unique Vintage
U 2020., marka odjeće inspirirana vintage odjećom Unique Vintage surađivala je s Barbie na stvaranju kolekcije retro inspiriranih haljina, odjeljaka i dodataka. Kolekcija je sadržavala vintage printove i siluete koje su odavale počast Barbienom kultnom stilu.
2. Barbie x Missguided
U 2018., online prodavač Missguided surađivao je s Barbie na stvaranju kolekcije odjeće i modnih dodataka inspiriranih prepoznatljivim stilom lutke. Kolekcija je sadržavala ružičaste i crne komade s Barbie logotipovima i grafikama, kao i dodatke poput maski za telefone i torbi.
Zahvaljujući filmu Barbie, još su brojne “ružičaste suradnje” osvanule ove godine, a najnovija je ona sa slavnim high street brendom Zara.
U svijetu preplavljenom trendovima koji dolaze i odlaze gotovo preko noći, često je izazov pronaći osobni stil koji nije tek preslika nečijeg Instagram profila ili trenutnog hypea.
U vremenu kada je svaka Instagram objava potencijalni trend, a svaka priča u shopping aplikaciji obećava instant modni makeover, lako je izgubiti vlastiti identitet i zamijeniti ga uniformiranim kombinacijama koje možda lijepo izgledaju na ekranu, ali ne odražavaju nas.
Postoji jedno nepisano pravilo u modnom svijetu koje je generacijama muškarce držalo pod strogim režimom boja i nijansi, pravilo koje je uporno tvrdilo da plava i crna nikada ne smiju hodati rame uz rame u muškom stilu jer bi kombinacija tih dvaju tonova mogla narušiti sklad i stvoriti vizualni nesklad, no vrijeme neumoljivo prolazi, a moda neumorno pomiče granice i mijenja pravila, pokazujući da ono što je nekad bilo greška, danas može postati izraz suptilne elegancije i modne sofisticiranosti.
Iako je ljeto iza nas i sunčeve zrake više ne griju s takvom neumoljivom energijom, uspomene na dane provedene na plaži još uvijek odjekuju u svježini kasnog poslijepodneva i mirisu soli u zraku, a zajedno s njima ostaju i tragovi modnih pogrešaka koje su, svjesno ili ne, mnogi muškarci činili dok su se kretali uz obalu ili se pokušavali pokazati u svojoj najbolje odmjerenoj verziji ljetnog stila.
Odjeća nije samo funkcionalna potreba; ona je tiha poruka koju šaljemo svijetu, način na koji govorimo o svojoj osobnosti, samopouzdanju i stilu, a da pritom ne izgovorimo niti jednu riječ.
Postoji tanka, gotovo nevidljiva linija između zrelog, elegantnog stila i onog koji neprimjetno sklizne u zastarjelost. Muškarci koji su u određenom trenutku života pronašli “svoj način odijevanja” često ostanu zarobljeni u njemu, nesvjesni da se moda – i kontekst u kojemu se odijevamo – neprestano mijenjaju.
Sako je dugo bio simbol formalnosti – komad koji se iz ormara vadi samo kada prigoda zahtijeva „bolji dojam“: vjenčanja, poslovni sastanci, večere s dres-kodom.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.