Održiva moda u Zagrebu: Pop-up izložba brenda Naida, Nadira & Friends!

Otkrijte unikatne komade od sarajevskih dizajnera i podržite održivu modu uz ekološki svjesne kreacije u galeriji KLET 22. i 23. studenog.

15 studenoga 2024

održiva moda, pop-up izložba, Naida Nadira & Friends, unikatni komadi, ekološki dizajn, sarajevski dizajneri, galerija KLET, održiva potrošnja, modni dizajn, ekološki brendovi, modni trendovi
HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Zagrebački studio galerija KLET (Ilica 73), 22. i 23. studenog  izložit će modni dizajn sarajevskog pop-up koncepta Naida, Nadira & Friends osnovanog s ciljem promoviranja bosanskohercegovačkog održivog dizajna i mode. Naime, u svijetu masovne konzumacije i proizvodnje želja im je afirmirati brendove kojima su ljudi i ekologija u srcu kreacija i koji su na određen način pokretači održive mode u Bosni i Hercegovini. Svaki komad koji izlazi iz njihovih radionica nosi duboko značenje, od izbora materijala do društvenog utjecaja. Utkana u njihove kreacije, ova značenja će postati zajedničko iskustvo, veza između kreatora, obrtnika koji ga je izradio i kupca. Njihove kreacije su potraga za značenjem koje nadilazi samu estetiku.

održiva moda, pop-up izložba, Naida Nadira & Friends, unikatni komadi, ekološki dizajn, sarajevski dizajneri, galerija KLET, održiva potrošnja, modni dizajn, ekološki brendovi, modni trendovi

Tijekom dva dana imat ćete priliku vidjeti i kupiti unikatne komade od pet sarajevskih dizajnera čije kreacije odišu ekspresivnošću i jedinstvenošću kroz bogat asortiman ručno izrađenih odjevnih predmeta i modnih dodataka branda Wooly Rouge, originalnih i unikatnih ruksaka i torbi s potpisom brenda Kao Pao Shu, intrigantnih plisiranih suknji iz ateljea Lejle Hodžić i njenog brenda Mrak te ručno vezenih ilustracija ilustratorice Aleksandre Nine Knežević, osnivačice brenda Nina Mašina i mladog studenta sa sarajevske Akademije likovnih umjetnosti  Sashe Mingassona.

održiva moda, pop-up izložba, Naida Nadira & Friends, unikatni komadi, ekološki dizajn, sarajevski dizajneri, galerija KLET, održiva potrošnja, modni dizajn, ekološki brendovi, modni trendovi

Ovih pet lidera bosanskohercegovačke održive mode promovira vrijednost smisla u potrošnji. Svaki komad utjelovljuje duboko značenje i ohrabruje nas da razmislimo o našem izboru pri kupovini.

održiva moda, pop-up izložba, Naida Nadira & Friends, unikatni komadi, ekološki dizajn, sarajevski dizajneri, galerija KLET, održiva potrošnja, modni dizajn, ekološki brendovi, modni trendovi

Wooly Rouge je brend kroz koji Nadira Škaljić Mingasson, dizajnerica i osnivačica brenda, i pletilje nevladine organizacije UdruŽene predstavljaju rezultat svog desetogodišnjeg kreativnog rada i usavršavanja. Jedinstvenost brenda Wooly Rouge leži u sinergiji umjetničkog i obrtničkog aspekta. Svaki proizvod odiše skladom, elegancijom i kreativnošću. Wooly Rouge slavi suštinu svake žene, ispreplićući jedinstvene veze u srcu odvažnih kreacija. Oslobođena od predrasuda, Wooly Rouge zajednica plete priče koje nadilaze modu i u kojima svaki bod oslikava autentičnost.

održiva moda, pop-up izložba, Naida Nadira & Friends, unikatni komadi, ekološki dizajn, sarajevski dizajneri, galerija KLET, održiva potrošnja, modni dizajn, ekološki brendovi, modni trendovi

Kao Pao Shu, brend je Naide Begeta, bosanskohercegovačke dizajnerice s međunarodnom karijerom. Svojom strašću za istraživanje teksture i strukture, Naida Begeta daje život mnogim oblicima funkcionalnih suvremenih torbica i kolekcija odjeće Kao Pao Shu. Sposobnost da primjeni strukturnu i nekonvencionalnu teoriju dizajna na modu temelj je njenog kreativnog procesa, a rezultat su organska dizajnerska djela koja zrače samopouzdanjem i uzbuđenjem, ali i svestranošću i bezvremenošću.

održiva moda, pop-up izložba, Naida Nadira & Friends, unikatni komadi, ekološki dizajn, sarajevski dizajneri, galerija KLET, održiva potrošnja, modni dizajn, ekološki brendovi, modni trendovi

Radovi Aleksandre Nine Knežević, koja stoji iza brenda Nina Mašina, odlikuju se čistom i suvremenom idejom, jednostavno komuniciraju internacionalnim vizualnim jezikom, a predstavljeni su kroz razigranu tipografiju i ilustraciju. Brend Nina Mašina u svijet modne kreacije ulazi kroz ručno vezene ilustracije na odjevnim predmetima.

održiva moda, pop-up izložba, Naida Nadira & Friends, unikatni komadi, ekološki dizajn, sarajevski dizajneri, galerija KLET, održiva potrošnja, modni dizajn, ekološki brendovi, modni trendovi

Sasha Mingasson svoj čarobni svijet izražava kroz maštovite i intrigantne crteže koje pletilje prenose slobodnim vezom na majice i majice s kapuljačama. Rezultat tog zajedničkog kreativnog rada su potpuno unikatni komadi i prava umjetnička djela. U vremenu globalne uniformizacije i serijske proizvodnje u modi, Sasha i bosanskohercegovačke pletilje donose nam osvježenje svojom različitosti i slobodom izražaja.

Lejla Hodžić, kustosica, kostimografkinja i dizajnerica s internacionalnom karijerom stoji iza branda Studio Mrak. Svojom odjećom istražuje oblik, manipulira materijalima i stvara zanimljive strukturirane kreacije koje su prvenstveno i izrazito udobne. Odabir materijala i spontanost u modeliranju svakog pojedinačnog komada rezultira u nesvakidašnjim uradcima koji odišu jedinstvenošću.

Pristup dizajniranju i proizvodnji odjeće i modnih dodataka koji naglašava ekološku i socijalnu odgovornost, smanjenje negativnog utjecaja na okolinu i poštivanje radničkih prava podrazumijeva upotrebu ekološki prihvatljivih materijala, smanjenje otpada, reciklažu i ponovnu upotrebu materijala, ali i visoku kvalitetu i dugovječnost odjeće koju kupujete. Bosanskohercegovački brendovi koji će nam se kroz dva dana predstaviti u galeriji KLET ne samo da doprinose boljem svijetu, već i stvaraju dublju povezanost s kupcima, koji cijene transparentnost i odgovornost.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025