Završilo je jubilarno 30. izdanje Sarajevo Film Festivala. Srce Sarajeva za najbolje filmsko ostvarenje osvojilo je ostvarenje „Tri kilometra do kraja svijeta” rumunjskog redatelja, Emanuela Parvuata, a mi vam donosimo pregled najzapaženijih izdanja s ovogodišnjeg crvenog tepiha najvećeg regionalnog filmskog festivala.
Osim što se iz godine u godinu veselimo projekcijama izvrsnih filmova i serija na Sarajevo Film Festivalu, nestrpljivo se iščekuju i modna izdanja na najglamuroznijem regionalnom crvenom tepihu.
Među najzapaženijim kreacijama koje su na crvenom tepihu SFF-a iznijele brojne glumice i gošće su Bojan Gregorić Vejzović u kreaciji ENVY Rooma i Ivana Roščić u Klisabovoj haljini još jednom su se potvrdile kao najbolje ambasadorice hrvatskih modnih brendova. Da je modna klasika uvijek nepogrešiv izbor na crvenom tepihu dokazala je Lejla Filipović u haljini bosanskohercegovačkog dizajnera Armina Hodžića, koji je osmislio i kreacije voditeljice Maje Čengić Miralem i glumice Ane Kraljević. Bosanskohercegovački brend Kaftan Studio već je tradicionalno prvi izbor brojnih gošći sarajevskog crvenog tepiha, a odabrale su ga Judita Franković Brdar, Jasna Đuričić, Lejla Graho, Emina Ganić i Amna Džambić Branković. Daniela Trbović ostala je vjerna svom stilu jednostavnim, ali efektnim crno bijelim modnim izdanjem. Maja Izetbegović odabrala je dizajn Milana Senića. Modno su se istaknule i glumica članica ovogodišnjeg žirija Natjecateljskog programa Noomi Rapace, glumica Alisa Čajić, Belma Salkunić – Bektešević, glumica Helena Vuković, Marija Hudolin, Nadine Mičić, Nina Seničar, Martina Saira, Sarah Čerkez i Olja Lević u dizajnu svjetski poznatog i višestruko nagrađivanog dizajnera Marka Fehera.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.