Nakon suradnje s brendom kupaćih kostima Frankies Bikinis koji su oduševili njezine fanove, Sydney Sweeneyse udružila s poznatim proizvođačem automobila Ford te pokazala svoju ne tako glamuroznu stranu.
Zabavna činjenica: Sydney Sweeney obožava “prtljati po automobilima”
Naime, i u stvarnom životu svestrana Sydney Sweeney voli boraviti u garaži i “prtljati” po svom automobilu pa je poziv na suradnju zbog koje je trebala osmisliti četiri street style modna komada inspirirana mehaničarskom radionicom, objeručke prihvatila.
Sydney Sweeney osmislila je kolekciju za kojom su se fanovi pomamili
Glumica je osmislila izgled tregerica, bandane, bucket šešira i radnih hlača u mini kolekciji u kojoj prevladavaju bež, ružičasta i nježno plava boja. Svaki komad ima zakrpu Ford x Sydney Sweeney ukrašenu riječima “Syd’s Garage”. U središtu pozornosti su Dickies radne hlače kojima je Sydney dala lagani modni zaokret i cool vibru.
Odlična mini kolekcija nastala u suradnji Forda, Dickiesa i Sydney Sweeney mogla se kupiti na službenoj stranici brenda Ford no svi komadi su već rasprodani!
Neka ljeta dolaze s bukom valova, a neka s tišinom koja govori više od riječi. A'MARIE Cruise & Swim kolekcija za sezonu 2025. nije tu da se pokaže – već da se osjeti. Njezina najnovija kampanja, nazvana Between Moments, oda je svemu onome što najviše volimo o ljetu – trenucima koji ne žele pažnju, ali je svejedno zavređuju.
U čarobnoj atmosferi zagrebačkih Klovićevih dvora, gdje su se sinoć spojili moda, glazba i glamur, poznati francuski magazin Marie Claire proslavio je svoj dolazak na hrvatsko tržište. Na ekskluzivnoj gala večeri okupilo se tristotinjak uzvanika iz svijeta zabave, mode i biznisa, a među njima posebnu je pažnju plijenila jedna od najomiljenijih domaćih influencerica — Ivana Mišković.
Godina 2025. ostat će zapamćena kao trenutak u kojem se modni svijet naklonio dvjema ženama koje su ga desetljećima oblikovale. Anna Wintour i Donatella Versace – dva neponovljiva imena, dvije karijere koje su istovremeno započele, a sada zajedno izlaze iz epicentra modne moći. Nije slučajno što se i njihov profesionalni oproštaj događa istovremeno – jer koliko god bile različite, Anna i Donatella oduvijek su bile savršeni kontrapunkti, ravnoteža moći, ukusa i utjecaja.
Moda nikada nije bila samo prostor za kreativnost – ona je oduvijek i poprište dramatičnih priča. Jer, iako je vanjski sloj ove industrije obavijen sjajem, sofisticiranošću i ljepotom, ispod površine često vrije.
Premda današnjim očima djeluje sasvim uobičajeno, naslovnica američkog Voguea iz studenoga 1988. godine bila je prava modna prekretnica. Ispod natpisa “stvarna cijena izgleda”, izraelska manekenka Michaela Bercu gleda mimo objektiva, ima razbarušenu kosu i nosi sjajnu, draguljima ukrašenu couture jaknu Christiana Lacroixa, vrijednu deset tisuća dolara.
Ovog ljeta, Pula se pretvara u modnu oazu čarolije i kreativnosti. Najiščekivaniji modni događaj godine, Stehlik Fashion Show, vraća se na svoje nezaobilazno mjesto ispred Arheološkog muzeja Istre, 4. srpnja u 21 sat, donoseći eksploziju boja, emocija i priča utkane u tkanine.
Ako je itko sumnjao da je lansiranje hrvatskog izdanja jednog od najutjecajnijih ženskih brendova na svijetu, Marie Claire, veliki društveni trenutak – sada više ne sumnja. Jer, večer u Klovićevim dvorima bila je sve samo ne obična. Bila je to ona vrsta događaja na kojoj nema tko nije bio.
U impresivnom ambijentu Klovićevih dvora, sinoć je održano svečano lansiranje hrvatskog izdanja prestižnog modnog časopisa Marie Claire, a među brojnim uzvanicima istaknula se influencerica i modna entuzijastica Isabella Rakonić.
U sezoni kada Dubrovnik diše punim plućima i svaka kaldrma priča svoju priču, na samim zidinama grada rađa se još jedna – tiha, snažna i neodoljivo lijepa. Tvrđava Bokar, savršeno sačuvana čuvarica povijesti iz 15. stoljeća, od 9. srpnja do 1. rujna postaje pozornica za izložbu "Libertas Bells" renomirane hrvatske umjetnice Dubravke Lošić.