Nakon suradnje s brendom kupaćih kostima Frankies Bikinis koji su oduševili njezine fanove, Sydney Sweeneyse udružila s poznatim proizvođačem automobila Ford te pokazala svoju ne tako glamuroznu stranu.
Zabavna činjenica: Sydney Sweeney obožava “prtljati po automobilima”
Naime, i u stvarnom životu svestrana Sydney Sweeney voli boraviti u garaži i “prtljati” po svom automobilu pa je poziv na suradnju zbog koje je trebala osmisliti četiri street style modna komada inspirirana mehaničarskom radionicom, objeručke prihvatila.
Sydney Sweeney osmislila je kolekciju za kojom su se fanovi pomamili
Glumica je osmislila izgled tregerica, bandane, bucket šešira i radnih hlača u mini kolekciji u kojoj prevladavaju bež, ružičasta i nježno plava boja. Svaki komad ima zakrpu Ford x Sydney Sweeney ukrašenu riječima “Syd’s Garage”. U središtu pozornosti su Dickies radne hlače kojima je Sydney dala lagani modni zaokret i cool vibru.
Odlična mini kolekcija nastala u suradnji Forda, Dickiesa i Sydney Sweeney mogla se kupiti na službenoj stranici brenda Ford no svi komadi su već rasprodani!
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.