Zoran Mrvoš vraća se na domaću modnu scenu prekrasnom kolekcijom vjenčanica
Nakon poduže stanke dizajner Zoran Mrvoš vratio se na hrvatsku modnu scenu u rujnu prošle godine sa svojom preta-a-porter kolekcijom za jesen zimu 23/24 i pokupio sve ovacije publike i kritike.
Potpuno crna kolekcija sa tek malim naznakama bijelog u obliku košulja pronašla je vrlo brzo put do prvih kupaca. U 12 mjesecu lansira i svoju prvu bridal kolekciju nazvanu Dare to be…namijenjenu mladenkama sa vrlo definiranim stavom, sa odmakom od klasičnih vjenčanica, tako da su se tu našli i kombinezoni, kratke haljine, odijelo bez leđa, ali vješto baratajući sa klasičnim svadbenim elementima kao što su mašne i saten.
Od tada Zoran Mrvoš radi punom parom i nastavlja svoju bridal priču koja će premijerno biti prikazana na Sajmu Vjenčanja u Areni zagreb, 2-4.2.2024.
Iako je ova kolekcija glamuroznija, Mrvoš i dalje inzistira na pročišćenom stilu i minimalizmu. Haljine i odijela inspirirane su divama iz zlatnog doba Hollywooda. Dietrich, Garbo, Hayworth. Kao model koji dočarava stil odabrana je crvenokosa Hana Fort Mlakar koju gledajući zaista doživljavamo kao da gledamo film Gilda. Kampanja je snimana u prostoru Društvu inženjera Hrvatske, nekadašnjem domu obitelji Vranyczany.
Za jednostavnu scenografiju, tek u obliku crne satenske mašne i perzijskog tepiha pobrinula se Nina Blečić , @pixie with love, a fotografije snimila Nina Anić, @ninaanicweddings, stručnjak za snimanja posebnih trenutaka.
Tijekom svoga rada u Linei exclusive Mrvoš je izbrusio zanat u vjenčanicama kako po pitanju kroja, odabira materijala i svega ostalog tako i psiholoških vještina. Mladenke su jedna posebna kategorija klijenata i kad dođe vrijeme za odabir haljine kreću izazovi i dileme od onih koja je bolja za mene, koja je ljepša, da li sam izabrala pravu..koliko mi to povećava troškove – ali rješenje je uvijek tu.Mrvošev savjet svim mladenkama kod odabira vjenčanice :“kad pronađete onu u koju ste se zaljubile – tu potraga prestaje. Budite samouvjerene, vjerujte u sebe, zaljubite se u sebe i život još više i taj dan se prepustite općenito ljepoti i pamtiti će Vas – po ljepoti.“
„I kad pričamo o cijenama, mnogi su uvjerenja da su dizajnerske haljine po mjeri višeg cjenovnog ranga, ali istina je da dizajnersku haljinu rađenu po vašim mjerama možete imati za cijenu najma haljine iz salona vjenčanica, a ona će vam na kraju ipak ostati kao uspomena na jedan od najvažnijih dana u životu.“Kampanja vjenčanica Zoran Mrvoš je omogućena uz podršku Erste banke i sponzorsku suradnju.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade. Inspirirajmo se Marijaninim outfitom koji je pravi primjer savršene ravnoteže između poslovne elegancije i ljetne lakoće.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
U svijetu gdje moda nije samo pitanje odijevanja, već i izražavanja stava, osobnosti i stila, Dubravka Švegar ponovno je potvrdila svoj status modnog kameleona. Na glamuroznom eventu Poliklinike Milojević, jedna od najomiljenijih influencerica našeg prostora, često nazivana hrvatskom Monicom Bellucci, zablistala je u looku koji oduzima dah – spoj elegancije, senzualnosti i besprijekorne estetike.
Lucija Lugomer, pionirka hrvatskog body positivity pokreta i jedna od najpoznatijih plus size manekenki u regiji, ponovno pokazuje zašto je prava inspiracija tisućama žena. Na najnovijoj fotografiji s ljetovanja, Lucija zrači samopouzdanjem i prirodnom ljepotom, obučena u elegantan bijeli bikini koji savršeno naglašava njezinu ženstvenu figuru.
Na modnom događanju u organizaciji škole Profokus, koje je okupilo brojne ljubitelje dizajna i modne kreativnosti, pažnju je plijenila domaća influencerica Lara Vukušić — ne glamuroznim "novitetima", već upravo suprotnim: svojim autentičnim pristupom održivoj modi.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
U svijetu gdje se glamur i elegancija svakodnevno redefiniraju, domaća influencerica i modna ikona Isabella Rakonić još jednom potvrđuje da je uvijek nekoliko koraka ispred trenda – sa crvenog tepiha Cannesa sletjela je ravno u centar pažnje.