Zoran Mrvoš vraća se na domaću modnu scenu prekrasnom kolekcijom vjenčanica
Nakon poduže stanke dizajner Zoran Mrvoš vratio se na hrvatsku modnu scenu u rujnu prošle godine sa svojom preta-a-porter kolekcijom za jesen zimu 23/24 i pokupio sve ovacije publike i kritike.
Potpuno crna kolekcija sa tek malim naznakama bijelog u obliku košulja pronašla je vrlo brzo put do prvih kupaca. U 12 mjesecu lansira i svoju prvu bridal kolekciju nazvanu Dare to be…namijenjenu mladenkama sa vrlo definiranim stavom, sa odmakom od klasičnih vjenčanica, tako da su se tu našli i kombinezoni, kratke haljine, odijelo bez leđa, ali vješto baratajući sa klasičnim svadbenim elementima kao što su mašne i saten.
Od tada Zoran Mrvoš radi punom parom i nastavlja svoju bridal priču koja će premijerno biti prikazana na Sajmu Vjenčanja u Areni zagreb, 2-4.2.2024.
Iako je ova kolekcija glamuroznija, Mrvoš i dalje inzistira na pročišćenom stilu i minimalizmu. Haljine i odijela inspirirane su divama iz zlatnog doba Hollywooda. Dietrich, Garbo, Hayworth. Kao model koji dočarava stil odabrana je crvenokosa Hana Fort Mlakar koju gledajući zaista doživljavamo kao da gledamo film Gilda. Kampanja je snimana u prostoru Društvu inženjera Hrvatske, nekadašnjem domu obitelji Vranyczany.
Za jednostavnu scenografiju, tek u obliku crne satenske mašne i perzijskog tepiha pobrinula se Nina Blečić , @pixie with love, a fotografije snimila Nina Anić, @ninaanicweddings, stručnjak za snimanja posebnih trenutaka.
Tijekom svoga rada u Linei exclusive Mrvoš je izbrusio zanat u vjenčanicama kako po pitanju kroja, odabira materijala i svega ostalog tako i psiholoških vještina. Mladenke su jedna posebna kategorija klijenata i kad dođe vrijeme za odabir haljine kreću izazovi i dileme od onih koja je bolja za mene, koja je ljepša, da li sam izabrala pravu..koliko mi to povećava troškove – ali rješenje je uvijek tu.Mrvošev savjet svim mladenkama kod odabira vjenčanice :“kad pronađete onu u koju ste se zaljubile – tu potraga prestaje. Budite samouvjerene, vjerujte u sebe, zaljubite se u sebe i život još više i taj dan se prepustite općenito ljepoti i pamtiti će Vas – po ljepoti.“
„I kad pričamo o cijenama, mnogi su uvjerenja da su dizajnerske haljine po mjeri višeg cjenovnog ranga, ali istina je da dizajnersku haljinu rađenu po vašim mjerama možete imati za cijenu najma haljine iz salona vjenčanica, a ona će vam na kraju ipak ostati kao uspomena na jedan od najvažnijih dana u životu.“Kampanja vjenčanica Zoran Mrvoš je omogućena uz podršku Erste banke i sponzorsku suradnju.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Intimna obiteljska proslava, osmijesi i dirljiva poruka na torti pokazali su koliko Izabel Kovačić ima posebno mjesto u životu slavnog nogometaša i njihove djece.
Tijekom zajedničkog gostovanja u emisiji Actors on Actors glumičin komentar o očinstvu mnogi su protumačili kao ironičnu aluziju na ljubavni život Leonarda DiCaprija i njegove znatno mlađe partnerice.
Da se prave stvari ne zaboravljaju, potvrđuje i pjesma „Naš Božić“, snimljena prije 31 godinu. Riječ je o prvoj pjesmi u karijeri Nine Badrić, tada još vrlo mlade izvođačice, koja je upravo tim singlom započela svoj glazbeni put.
Nakon iznimnog uspjeha i dviju rasprodanih Arena Zagreb, Severina nastavlja svoju aktualnu dvoransku turneju koncertom u Sisku. Dvorana Zeleni brijeg ugostit će jednu od najznačajnijih glazbenih umjetnica u regiji u petak, 7. ožujka, čime Sisak postaje nova postaja turneje koja obilježava aktualnu koncertnu sezonu.