Blještavilo i stil: Zoran Aragović otvara nova poglavlja u modnoj priči kolekcijom ‘Glitz’
U svijetu mode gdje se susreću elegancija i ekscentričnost, BiteMyStyle pod vodstvom talentiranog dizajnera Zorana Aragovića predstavlja novu kolekciju "Glitz." Ova kolekcija, premijerno predstavljena na modnoj sceni, donosi eklektične kombinacije boja, printeva i tekstura, naglašavajući blještave tkanine i šljokice kao središnje elemente. Zoran majstorski kombinira klasične tonove s vibrantnim nijansama, stvarajući komade koji osvajaju srca ljubitelja mode. U ovoj kolekciji, svaka žena može pronaći svoj stil, uživajući u raznolikosti i slobodi izražavanja.
Zoran je pažljivo odabrao paletu boja koja se kreće od klasičnih crnih i srebrnih tonova do živopisnih nijansi poput roze, kraljevske plave, te pastelnih žutih i narančastih tonova. Svaka odabrana boja donosi svoju energiju i dinamiku, stvarajući skladan kontrast između sofisticiranosti i razigranosti. Dominantni blještavi materijali i šljokice, koji su u prvom planu ove kolekcije, ističu se kao simboli glamura i modernog stila, privlačeći poglede i ostavljajući snažan dojam.
Kolekcija se ponosi raznolikim komadima, uključujući predimenzionirane kapute, maksi haljine i odijela, koji su osmišljeni kako bi zadovoljavali i najizbirljivije modne estete. Zoran se igra s proporcijama i siluetama, stvorivši midi suknje koje nježno prate liniju tijela, a koje su dodatno upotpunjene sportskim majicama s natpisom “BITE ME” izrađenim od ugodne pamučne felpe. Ovaj spoj opuštenosti i elegancije predstavlja prepoznatljivi rukopis dizajnera, koji ne prestaje iznenađivati svojom sposobnošću da kombinira različite stilove.
Osim toga, hologramski efekti na zimskim kaputima i kratkim jaknama te “poderani” traper, od kojeg su izrađene lepršave haljine, predstavljaju glavni adut BiteMyStyle modne priče. Ovi inovativni detalji ne samo da unose svježinu u kolekciju, već i osiguravaju da svaki komad bude jedinstven i nezaboravan.
Kolekcija “Glitz” jasno pokazuje da Zoran Aragović vješto kombinira svoju strast prema modi s kreativnim vizijama, stvarajući tako odjeću koja nije samo odjevni predmet, već i izraz osobnosti i stila. Ova modna priča poziva svaku ženu da se prepusti čaroliji mode, otkrivajući pritom vlastitu snagu i ljepotu.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.