Žene je oduševio: Kim Kardashian tek je predstavila grudnjak s bradavicama, a već je rasprodan
Kim Kardashian privukla je veliku pažnju neobičnim grudnjakom "s bradavicama", a žene su ga s oduševljenjem dočekale.
31 listopada 2023
SKIMS
31 listopada 202315:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Uz pikanterije iz memoara Britney Spears i kostime za Halloween ovih se dana mnogo govori i o novom grudnjaku Kim Kardashian, koji dolazi uz šok efekt. Kim Kardashian grudnjak s bradavicama predstavila je tek prije nekoliko dana, a vjerovali ili ne, u dućanu njezinog brenda SKIMS već je rasprodan u svim bojama i veličinama.
Neki komentatori na društvenim mrežama ovaj su grudnjak proglasili neukusnim no čini se da su žene jedva dočekale ideju poznate reality zvijezde koja oslobađa prirodnu žensku siluetu dok pritom grije grudi i daje im toliko potrebnu podršku i savršen oblik.
Kim Kardashian grudnjak predstavila uz seksi reklamu
Naravno, privlačnost ovog neobičnog komada donjeg rublja pojačala je reklama sa zanosnom Kim Kardashian, koja odjevena u bež majicu i uske hlače, s dioptrijskim naočalama na licu glumi seksi poslovnu ženu koja uživa u svom oslobođenju.
Grudnjak se po cijeni od 62 eura na službenoj stranici brenda SKIMS može kupiti u šest boja, od najsvjetlije bež preko čokoladno smeđe do crne, u veličinama košarica A, B, C, DD i F. Kao što smo spomenuli, rasprodan je baš u svim bojama i veličinama.
“Savršena punoća, poboljšani oblik i autentično povećanje grudnjaka Ultimate Bra, sad s ugrađenim podignutim detaljem bradavica za živahni izgled bez grudnjaka koji ostavlja snažan dojam. Izrađen je od super mekane sjajne tkanine od mikrovlakana te ima sužene pjenaste jastučiće za seksi, prirodnog izgleda podizanje i potporu. Ovaj push-up grudnjak uključuje glatke rubove i jastučiće, skrivene donje rubove za udobno pristajanje koje ne bocka i ne steže. Dizajniran za apsolutnu udobnost” – ovako se na stranici brenda SKIMS opisuje grudnjak koji je podigao veliku prašinu.
Kim Kardashian grudnjak s bradavicama nije izumila već ponovno oživjela
Premda je novi grudnjak brenda SKIMS sve iznenadio, ovdje, naravno, nije riječ o izumu slavne reality zvijezde i njezinog tima.
Kim Kardashian grudnjak sa ispupčenjima, odnosno trend bradavica koje se naziru kroz majicu vratila je iz razdoblja devedesetih kad je to uistinu neko vrijeme bilo moderno. Taj trend zorno su pokazale djevojke iz serije “Seks i grad” u brojnim epizodama, a vjerni obožavatelji te serije sjetit će se epizode u kojoj Samantha kupuje lažne bradavice kako bi postigla takav efekt.
Dapače, stil s vidljivim bradavicama možemo vidjeti već i na najavnoj špici te kultne serije, u kojoj Carrie Bradshaw gradom hoda u ružičastoj majici bez grudnjaka i bijeloj suknji od tila.
Modni brend Victoria’s Secret svojedobno je također prodavao ovakve grudnjake no otkako su izašli iz mode nije im bilo ni traga ni glasa.
Modni portali ovaj potez su prozvali genijalnim jer osnažuje žene da se osjete slobodnima i seksi u svakoj prigodi, a može pomoći i ženama koje su se borile s rakom dojki da vrate samopouzdanje.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.