Samo jednim outfitom Zendaya je predstavila baš sve hitove dvijetisućitih
Ako u glavi čujete pjesmu "Bug a Boo" grupe Destiny's Child dok gledate ove fotke, ne brinite se, niste jedini.
08 ožujka 2024
PROFIMEDIA
08 ožujka 202411:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Trendovi dvijetisućitih u punoj su snazi već nekoliko godina, a modni dizajneri svako toliko iz ropotarnice (ne tako davne) povijesti izvlače komade na koje smo već zaboravili. Baš kad smo mislili da nas Zendaya nakon brojnih premijera filma Dina 2 više ne može iznenaditi, lijepa glumica osvanula je na dodjeli nagrada ESSENCEBlack Woman in Hollywood Awards u nevjerojatnom izdanju koje je najavilo sve Y2K trendove koji će tek zaživjeti. Uz slavni flip bob, već proglašen hit frizurom 2024. godine, Zendaya je odjenula komade koje su nekoć na eventima nosile Britney Spears i cure iz grupe Destiny’s Child.
Za izbor odjeće je, naravno, zaslužan njezin stilist Law Roach, no bez Zendayinog stava ni jedan outfit ne bi izgledao tako dobro.
Zendaya i trendovi dvijetisućitih vole se javno
Na dodjeli nagrada ESSENCE Black Woman in Hollywood Awards 27-godišnja Zendaya pojavila se u casual glam outfitu kojim je još jednom privukla najviše pažnje.
Odjenula je potkraćene traperice s podvrnutim nogavicama koje će biti apsolutni hit u svijetu hlača nadolazeće sezone, a koji je krajem devedesetih i početkom dvijetisućitih uz štikle nosila svaka trendi djevojka.
Ključni komad ovog odličnog outfita bio je korzet u kojem se u razdoblju Y2K izlazilo u klubove i odijevalo za sve važnije izlaske.
Srebrni čipkasti korzet zanosne Zendaye ipak ne stiže iz lokalne robne kuće već je remek-djelo s potpisom francuskog dizajnera Jeana Paula Gaultiera i to iz njegove couture kolekcije za 2020. godinu.
Glomazna choker ogrlica također je dio JPG looka s njegove finalne modne revije.
Koji su još trendovi dvijetisućitih prisutni u Zendayinom outfitu?
Remen u obliku lanaca još je jedan detalj koji podsjeća na konfuzno modno razdoblje dvijetisućitih, baš kao i bijele štikle.
Zanosna Zendaya hommage toj zabavnoj modnoj eri odala je i uz make up sa svjetlo smeđim ružem na usnama i širokim metalnim narukvicama koje su tada bile veliki hit.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.