Mislili smo da ne postoji haljina koju još nismo vidjeli: Onda je stigla Zendaya
Zendayja zna kako briljirati na crvenom tepihu, a ovaj outfit jedan nam je od njezinih najdražih.
13 veljače 2024
GETTY
13 veljače 202421:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Od ovih prizora satkani su snovi svih fanova visoke mode. Zendaya, Eiffelov toranj i fantastična dizajnerska bijela haljina u jednom kadru – može li biti bolje? Mlada glumica koja se od starta karijere ističe svojim nevjerojatnim stilom, što zahvaljujući vlastitom nahođenju što zahvaljujući suradnji s celebrity stilistom Lawom Roachem, ponovno je uspjela iznenaditi i oduševiti pojavljivanjem na premijeri svog novog filma, ovaj put u Parizu. Zendaya i bijela haljina neočekivanog kroja zahvaljujući dežurnim fotografima u kratkom su roku obišle svijet i postale tema dana modnih sladokusaca.
Zendaya i bijela haljina spoj su iz snova
Lijepa Zendaya trenutno se nalazi u Parizu gdje promovira svoj novi film “Dune: Part 2” u kojem glumi uz Timotheeja Chalameta i Austina Butlera.
27-godišnja glumica oduševila je pojavljivanjem na pressici za novinare, održanoj na krovnoj terasi hotela Shangri La Hotel, koja pruža nevjerojatan pogled na Eiffelov toranj.
Za ovu prigodu Zendaya je odjenula očaravajuću bijelu haljinu koja se isprepliće oko njezina tijela poput zmije, u kroju koji uistinu ostavlja bez daha.
Haljinu potpisuje slavna modna kuća Alaïa, a ovo je kreacija iz njihove kolekcije za jesen 2024. godine.
Mnogi će se sigurno prisjetiti kultne scene u kojoj Cher iz filma “Clueless”odbija leći na pod na zahtjev pljačkaša koji prijeti pištoljem te upire u svoju haljinu i govori: “Ali to je Alaïa”.
Zendaya i bijela haljina sa slavnim potpisom svakako su razbuktale modne strasti no efekt je uspjela ponoviti wow efekt, u zlatnom izdanju.
Večernje iznenađenje u zlatnom
Na samu premijeru filma Zendaya je stigla u zlatnoj dvodijelnoj kreaciji, topu bez rukava s visokim ovratnikom i maksi suknji.
Komplet od zlatnog, presijavajućeg materijala kreacija je modne kuće Louis Vuitton, a mladoj je glumici također donijela sve same pohvale.
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.