Mislili smo da ne postoji haljina koju još nismo vidjeli: Onda je stigla Zendaya
Zendayja zna kako briljirati na crvenom tepihu, a ovaj outfit jedan nam je od njezinih najdražih.
13 veljače 2024
GETTY
13 veljače 202421:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Od ovih prizora satkani su snovi svih fanova visoke mode. Zendaya, Eiffelov toranj i fantastična dizajnerska bijela haljina u jednom kadru – može li biti bolje? Mlada glumica koja se od starta karijere ističe svojim nevjerojatnim stilom, što zahvaljujući vlastitom nahođenju što zahvaljujući suradnji s celebrity stilistom Lawom Roachem, ponovno je uspjela iznenaditi i oduševiti pojavljivanjem na premijeri svog novog filma, ovaj put u Parizu. Zendaya i bijela haljina neočekivanog kroja zahvaljujući dežurnim fotografima u kratkom su roku obišle svijet i postale tema dana modnih sladokusaca.
Zendaya i bijela haljina spoj su iz snova
Lijepa Zendaya trenutno se nalazi u Parizu gdje promovira svoj novi film “Dune: Part 2” u kojem glumi uz Timotheeja Chalameta i Austina Butlera.
27-godišnja glumica oduševila je pojavljivanjem na pressici za novinare, održanoj na krovnoj terasi hotela Shangri La Hotel, koja pruža nevjerojatan pogled na Eiffelov toranj.
Za ovu prigodu Zendaya je odjenula očaravajuću bijelu haljinu koja se isprepliće oko njezina tijela poput zmije, u kroju koji uistinu ostavlja bez daha.
Haljinu potpisuje slavna modna kuća Alaïa, a ovo je kreacija iz njihove kolekcije za jesen 2024. godine.
Mnogi će se sigurno prisjetiti kultne scene u kojoj Cher iz filma “Clueless”odbija leći na pod na zahtjev pljačkaša koji prijeti pištoljem te upire u svoju haljinu i govori: “Ali to je Alaïa”.
Zendaya i bijela haljina sa slavnim potpisom svakako su razbuktale modne strasti no efekt je uspjela ponoviti wow efekt, u zlatnom izdanju.
Večernje iznenađenje u zlatnom
Na samu premijeru filma Zendaya je stigla u zlatnoj dvodijelnoj kreaciji, topu bez rukava s visokim ovratnikom i maksi suknji.
Komplet od zlatnog, presijavajućeg materijala kreacija je modne kuće Louis Vuitton, a mladoj je glumici također donijela sve same pohvale.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.