Zara i Mattel pogodili ‘u sridu’: Kultni Barbie badić rasprodao se u samo jednom danu
Da Barbie manija zaista postoji dokazala je najnovija modna kolekcija nastala u suradnji brendova Barbie i Mattel.
18 srpnja 2023
PROFIMEDIA
18 srpnja 202319:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Da je Barbie groznica zahvatila svijet svima je jasno, no jedan je poznati modni brend dokazao da je opsesija lutkicom koju u novom filmu glumi Margot Robbie ozbiljna i kod “odraslih djevojaka”.
U posljednjih nekoliko mjeseci Mattel i produkcijski tim filma Barbie udružili su se s brojnim poznatim brendovima i svijet preplavili ružičastom bojom pa smo tako doznali da zahvaljujući Airbnb-u imamo priliku boraviti u pravoj Barbie kući na plaži Malibu te da nam je potrebna cijela kolekcija ružičastih kozmetičkih proizvoda kako bismo u stvarnom životu zablistali poput slavne lutkice.
Kad je u internetskoj trgovini high street brenda Zara osvanula dugoočekivana modna suradnja s brendom Mattel, odrasle obožavateljice filma Barbie i Margot Robbie pohrlile su na stranicu, no zanimljivo je da najprodavaniji komad iz kolekcije – uopće nije ružičast.
Kolekcija Zara i Mattel otkrila je da svatko može biti Barbie
Zamišljena kao superžena koja može biti što god poželi – od doktorice do astronauta, lutkica Barbie savršeno je predstavljena u kolekciji popularnog modnog brendaZara koji je u suradnji s Mattelom osmislio izuzetno nosive modele koji će uskoro preplaviti gradske ulice.
Haljina pepita uzorka kakvu Margot nosi u filmu, ružičasti kombinezon, satenska pidžama, i mini haljina boje fuksije, samo su neki od komada koje su Barbie obožavateljice sa zadovoljstvom spremile u svoju virtualnu košaricu, no kao apsolutni hit kolekcije pokazao se crno-bijeli kupaći kostim koji je 1959. godine nosila prva Barbie, a koji je zapravo nevjerojatno atraktivan i nosiv “na ozbiljan način”.
Ovaj kupaći kostim, kakav u filmu nosi i Margot Robbie, u samo se nekoliko sati rasprodao u svim veličinama po cijeni od 35,95 eura, a ako ne možete prežaliti što ga niste “ulovili”, na Zarinoj se stranici možete upisati na listu čekanja i nadati se najboljem.
Do tad se možete utješiti retro naočalama ili crnim štiklama-natikačama koji su također dio kultnog stajlinga najslavnije lutke na svijetu.
Uživajte u još nekim hit komadima iz kolekcije koja je u samo jednom danu osvojila ljubiteljice ženstvene mode!
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
Meri Goldašić ponovno je zapalila društvene mreže – ovoga puta zahvaljujući ljetnom izdanju koje savršeno spaja glamur i prizemljeni šarm dalmatinske obale. Jedna od najpoznatijih i najtraženijih domaćih influencerica trenutačno uživa u Dalmaciji, a njezin novi izgled postao je glavna tema interneta.
Najveća regionalna zvijezda, Severina, ponovno je dokazala da gdje god se pojavi – događaj dobiva posebnu čar. U Splitu je ovog vikenda obilježila 35. godišnjicu mature generacije Centra za obrazovanje u djelatnosti kulture i obrazovanje Natko Nodilo, a terasa hotela Amphora bila je ispunjena smijehom, glazbom i uspomenama koje su probudile duh mladosti.
Ida Prester podijelila je dirljivu objavu kojom se oprostila od Arsena Dedića, Gabi Novak i Matije Dedića. Na svom profilu objavila je video koji je u centru Beograda snimio Marko Oljača, a u kojem građani odaju počast najpoznatijoj umjetničkoj obitelji Hrvatske i cijele regije.
Mlada pjevačica Lu Jalekić ovo ljeto odlučila je provesti daleko od gradske vreve i užurbanog tempa – u srcu Dalmacije. U svom ljetnom fotodnevniku dijeli opuštene trenutke uz more, gdje bez žurbe puni baterije za novu glazbenu sezonu.
Glazbenik i jedan od najšarmantnijih izvođača domaće scene, Luka Nižetić, rođendan je odlučio proslaviti na sebi svojstven način – jednostavno, ali nezaboravno. Dalmatinski pjevač, poznat po zaraznoj energiji i životnom optimizmu, dan je proveo u društvu prijatelja uživajući u vožnji gliserom, dok je ljetno sunce obasjavalo jug Dalmacije.