Zara i Mattel pogodili ‘u sridu’: Kultni Barbie badić rasprodao se u samo jednom danu
Da Barbie manija zaista postoji dokazala je najnovija modna kolekcija nastala u suradnji brendova Barbie i Mattel.
18 srpnja 2023
PROFIMEDIA
18 srpnja 202319:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Da je Barbie groznica zahvatila svijet svima je jasno, no jedan je poznati modni brend dokazao da je opsesija lutkicom koju u novom filmu glumi Margot Robbie ozbiljna i kod “odraslih djevojaka”.
U posljednjih nekoliko mjeseci Mattel i produkcijski tim filma Barbie udružili su se s brojnim poznatim brendovima i svijet preplavili ružičastom bojom pa smo tako doznali da zahvaljujući Airbnb-u imamo priliku boraviti u pravoj Barbie kući na plaži Malibu te da nam je potrebna cijela kolekcija ružičastih kozmetičkih proizvoda kako bismo u stvarnom životu zablistali poput slavne lutkice.
Kad je u internetskoj trgovini high street brenda Zara osvanula dugoočekivana modna suradnja s brendom Mattel, odrasle obožavateljice filma Barbie i Margot Robbie pohrlile su na stranicu, no zanimljivo je da najprodavaniji komad iz kolekcije – uopće nije ružičast.
Kolekcija Zara i Mattel otkrila je da svatko može biti Barbie
Zamišljena kao superžena koja može biti što god poželi – od doktorice do astronauta, lutkica Barbie savršeno je predstavljena u kolekciji popularnog modnog brendaZara koji je u suradnji s Mattelom osmislio izuzetno nosive modele koji će uskoro preplaviti gradske ulice.
Haljina pepita uzorka kakvu Margot nosi u filmu, ružičasti kombinezon, satenska pidžama, i mini haljina boje fuksije, samo su neki od komada koje su Barbie obožavateljice sa zadovoljstvom spremile u svoju virtualnu košaricu, no kao apsolutni hit kolekcije pokazao se crno-bijeli kupaći kostim koji je 1959. godine nosila prva Barbie, a koji je zapravo nevjerojatno atraktivan i nosiv “na ozbiljan način”.
Ovaj kupaći kostim, kakav u filmu nosi i Margot Robbie, u samo se nekoliko sati rasprodao u svim veličinama po cijeni od 35,95 eura, a ako ne možete prežaliti što ga niste “ulovili”, na Zarinoj se stranici možete upisati na listu čekanja i nadati se najboljem.
Do tad se možete utješiti retro naočalama ili crnim štiklama-natikačama koji su također dio kultnog stajlinga najslavnije lutke na svijetu.
Uživajte u još nekim hit komadima iz kolekcije koja je u samo jednom danu osvojila ljubiteljice ženstvene mode!
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Legendarni britanski bend The Stranglers, poznat po hitovima poput ''Golden Brown'', uskoro konačno ponovno nastupa u Hrvatskoj, i to kao prava ljetna glazbeno-scenska senzacija! Jedinstveni spoj punk rocka, new wavea i post-punka vjernim obožavateljima Stranglersi donose u utorak, 8. srpnja 2025., u spektakularnom ambijentu istarskog antičkog kamenoloma Cave Romane u Vinkuranu nedaleko Pule.