Ponekad smo spremni kupiti novi outfit, ali često poželimo samo zaviriti u ormar i nekoj kombinaciji dati novu svrhu. To najčešće uspijevamo uz izbor novih modnih detalja kao što je nakit. Za vas smo izdvojili tri savjeta kako odabrati i kombinirati Zaks nakit za vjenčanje ako ste gošća.
Uklopite nakit u styling
Iako to možda zvuči jednostavno, često zbog toga naša kombinacija ne funkcionira. Uz haljine koje su pune sjajnih ili čipkastih detalja birajte jednostavni nakit. Na taj način haljina će doći do izražaja sama po sebi, a nakit će biti samo dodatak koji će ju istaknuti. S druge strane, ako ste se odlučili za jednostavnu slip satensku ili svilenu haljinu, uz nju će pristajati raskošniji i luksuzniji nakit.
Jednostavnost traži efektnost
Ako ste ljubiteljica monokromatskih stylinga birajte uz njih jak i odvažan nakit. On će se sjajno uklopiti u kombinaciju koja će sigurno privlačiti pažnju. Velike naušnice apstraktnih oblika ili više narukvica mogu biti odličan izbor posebice uz haljine dugih rukava. Ako preferirate ogrlice, u ovakvim kombinacijama možete ih i nanizati i tako postići onaj zadivljujući efekt koji želite.
Stvorite svoj set
Staro je pravilo da se nakit nosi u kompletima, ali to više nije tako. Sve više sami se odlučujemo stvoriti svoje setove koji su obično povezani bojom metala ili sjajnim detaljima. Naša preporuka je da nosite nakit koji pristaje uz styling, ali se i međusobno nadopunjuje.
Bez obzira na stil koji njegujete, nakit je tu da upotpuni vašu priču. Svoje omiljene modne detalje možete pronaći u Zaks poslovnicama te na njihovom webshopu, a vjerujemo kako ćete taj nakit uspješno kombinirati i u drugim prilikama.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.