Za večeri koje ostaju u pamćenju: Nova eNVy room kolekcija donosi noćnu eleganciju s porukom
Postoje trenuci koji se ne planiraju – oni koji se dogode nakon događaja. U tišini grada, kada su cipele već predugo na nogama, a šminka se lagano presijava pod posljednjim svjetlom ulične lampe. Upravo taj trenutak – između euforije i umora, između protokola i intime – inspiracija je za novu kolekciju eNVy rooma za ljeto 2025.
Kao što su njihovi modeli već odavno sinonim za ženstvenost koja se ne boji kontradikcija, tako i ova kolekcija istražuje ono što moda najrjeđe priznaje – što ostaje kada sve prođe. I izgleda zapanjujuće.
Noć kao modna kulisa
U novoj kampanji nema scenografije. Samo grad. Garaže, asfalt, hladne fasade. I haljine koje izgledaju kao da su rođene upravo u toj atmosferi. eNVy room nas vodi u srce urbane noći – onu koja nije pozornica, nego produžetak stvarnog života. Tamo gdje moda prestaje biti izjava i postaje emocija.
Romantika izvan klišeja
Kolekcija je sve samo ne jednostavna – u najboljem mogućem smislu. Krep organza, couture konstrukcija, višeslojni krojevi, fluidne siluete koje se opiru konvenciji. Haljina u bijeloj i crnoj verziji – s prorezima koji sežu do bedara i korzetiranom osnovom – djeluje kao da je pobjegla iz sna u kojem se osjećamo najmoćnije.
Nije to haljina za plesni podij. To je haljina za onaj hod kući kada ti se sve emocije smire, a ti shvatiš da si večeras bila točno ono što jesi – bez kompromisa.
Ženstvenost koja ima mišiće
Jedan od najupečatljivijih komada je mini haljina-kombinezon s korzetom i cropanom jaknicom – spoj stroge arhitekture i urbanog chica. I to je ono što eNVy room radi najbolje: stvara siluete koje imaju stav, ali nikada ne guše osobnost.
Tu je i crna čipkana haljina s dekorativnim detaljem na boku – gotovo skulpturalna, ali meka u pokretu. Savršen kontrast za žene koje ne žele birati između snage i senzualnosti.
Moda za trenutke koji nisu režirani
U svijetu u kojem sve mora biti „Instagramično“, ova kolekcija nam poručuje: budi svoja kad to nitko ne gleda. Nosiva visoka moda? Da. Ali još važnije – moda za trenutke koji nisu planirani, ali ih pamtimo najduže.
Jer večeri koje ostaju u pamćenju rijetko su savršene. Ali u njima se osjećamo najviše živo. I upravo zato ova kolekcija nosi poruku: ne čekaj priliku, budi prilika.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.