Legendarna dizajnerica s čak dvije kolekcije zatvorila Bipa FASHION.HR
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Prepoznatljiva dekonstrukcija, asimetrični krojevi i slojevitost vladali su pistom, a u proljetno-ljetnoj kolekciji dizajnerica i njezin tim iz Čakovca koriste inovativne principe krojenja i definiraju novu sezonu, omogućujući transformaciju odjevnih komada u dinamične, prilagodljive forme.
Legendarna Ksenija Vrbanić i njezin XD XENIA DESIGN zatvorili su ovogodišnji Bipa Fashion.HR
Od skulpturalnih haljina do reinterpretiranih sakoa, svaki odjevni predmet priča priču o transformaciji i inovaciji. Inspirirana periskama, dizajnerica ih koristi za print, a njezini živopisni motivi unose organski, morski element u dizajn, dok lagane tkanine prizivaju esenciju ljeta – slobodu, lakoću i fluidnost pokreta.
Na pisti u Paviljonu 8 Zagrebačkog velesajma, uz sjajna kreativno-produkcijska rješenja i detalje, predstavila se premijerno i XD Couture linija. Ova ekskluzivna kolekcija uzdiže avangardnu estetiku XD-a kroz pomno izrađene komade koji pomiču granice visoke mode i umijeća.
U toj zasebnoj liniji, dizajnerica i dalje ostaje dosljedna sebi i spaja prepoznatljiv dekonstruktivistički pristup s izuzetnim detaljima, luksuznim tkaninama i majstorskim drapiranjem.
Ovacijama publike i sjajnom revijom tako je i službeno zatvoreno ovo modno događanje, koje je nakon pet godina stanke ponovno okupilo modne insajdere, medijsku branšu i sve aktere koji modu vole i za nju žive.
U tri dana održavanja, u spektaklu koji je priredilo šest dizajnera uživalo je više od 1500 posjetitelja. Nove ideje, kreativnost, poslovni uspjesi i iskustvo domaću modnu scenu učinili su ponovno zanimljivom i energičnom!
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.