Woke moralisti bijesne zbog traperica, Sydney Sweeney im poručila – odrastite
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
U svojoj suradnji s brendom American Eagle, Sweeney je zasjala u jesenskoj kampanji pod nazivom “Sydney Sweeney Has Great Jeans”, igrajući se dvosmislenim sloganom koji spaja modne traperice (jeans) s genetikom (genes). U reklamnom videu glumica bez riječi ispravlja riječ “genes” u “jeans” — i odlazi. Jednostavno, duhovito, pamtljivo.
No, to je bilo previše za tzv. woke stražu društvenih mreža.
Kampanja je ekspresno proglašena “tonski promašenom”, “opasno bijelom” pa čak i — nevjerojatno ali istinito — “nacističkom propagandom”. Sve zbog slogana koji usputno aludira na dobru genetiku. Kao da je sama činjenica da netko dobro izgleda danas razlog za sram, a ne za reklamu.
Prava vrijednost ove kampanje nije u odjeći nego u stavu. U vremenu kada modni brendovi panično traže odobrenje nevidljivih cenzora na Twitteru, American Eagle i Sweeney rekli su: dosta je. Dosta je isprika, dodvoravanja i plitke simbolike koja vrijeđa zdrav razum. Umjesto toga, ponudili su samouvjerenost, ljepotu i ironiju — sve ono što “budne budale”, opsjednute vječnim traženjem uvrede, više ne znaju prepoznati.
I dok su se komentari na Instagramu i TikToku razdvojili poput Crvenog mora — s jedne strane optužbe, s druge oduševljenje — kampanja je postigla ono što današnje oglašavanje sve rjeđe uspijeva: postala je tema. Postala je stvarna. I, što je najvažnije, ostala je svoja.
Ne treba zaboraviti ni da će sav neto prihod od traperica iz kolekcije “Sydney Jean” biti doniran organizaciji koja pruža podršku žrtvama nasilja. No čak je i taj humani čin bio premalo za one koji žive od ljutnje, a ne od logike.
Sydney Sweeney nije “ubila woke oglašavanje”. Woke oglašavanje umrlo je samo od sebe — pod teretom vlastite praznine i pretjerivanja. Ona ga je samo zakopala — u trapericama i s osmijehom.
David Beckham još je jednom dokazao da elegancija i emocija mogu ići ruku pod ruku. Na svečanosti u dvorcu Windsor, gdje mu je kralj Charles III. uručio vitešku titulu za „doprinos sportu i humanitarnom radu“, bivši nogometaš nosio je odijelo koje ima posebno značenje – prvo muško krojeno odijelo iz modne linije njegove supruge, Victorije Beckham.
U svijetu mode, gdje se trendovi mijenjaju brže nego što možemo pratiti, postoji jedan nepromjenjivi zakon: odjeća treba odgovarati vašoj građi tijela.
Ako postoji brend koji zna kako od zime napraviti modnu priču — onda je to Lexalex. Njihova nova kolekcija zimskih jakni i kaputa upravo je stigla, a sudeći po reakcijama na društvenim mrežama, ovo su komadi koji će definirati zimsku sezonu 2025./2026.
Lunilou je još jednom potvrdio svoj status jednog od najautentičnijih hrvatskih brendova koji promišljeno spajaju udobnost, održivost i estetiku. Njihova nova kolekcija trenirki GOOD CITIZENS nastavlja filozofiju kojom se Lunilou vodi od samih početaka — stvaranje odjevnih komada koji poštuju tijelo, okoliš i svakodnevni životni ritam.
Sinoć je u Hrvatskoj održana jedna od najprestižnijih večeri u beauty industriji – spektakularna dodjela nagrada Grazia Best of Beauty 2024., koju organizira poznati talijanski magazin Grazia, predvođen glavnom urednicom Andrejom Pančur. Na crvenom tepihu u raskošnoj jesenskoj scenografiji okupila su se najzvučnija imena domaće beauty i lifestyle scene, no jedna se influencerica posebno istaknula i privukla pozornost objektiva – Meri Goldašić, trenutno jedna od najutjecajnijih i najpraćenijih domaćih influencerica.
Jesen je doba kada se ormar mijenja, ali i kada se stil izoštrava. To je razdoblje slojevitosti, toplih tonova i materijala koji istovremeno griju i naglašavaju osobnost. No, ono što najviše utječe na cjelokupan dojam nije kaput ili šal, već cipele.
Nema mnogo albuma koji se ne slušaju samo ušima, nego i kostima. Kad je Lily Allen, britanska kantautorica britkog jezika i neusporedivog dara za razgolićavanje vlastitih misli, objavila svoj dugoočekivani album West End Girl, svijet se nije pripremio za ono što dolazi. Ono što je predstavljeno kao povratak nakon sedam godina šutnje, pretvorilo se u brutalno iskren dnevnik žene koja je odlučila ne šutjeti više.
David Beckham još je jednom dokazao da elegancija i emocija mogu ići ruku pod ruku. Na svečanosti u dvorcu Windsor, gdje mu je kralj Charles III. uručio vitešku titulu za „doprinos sportu i humanitarnom radu“, bivši nogometaš nosio je odijelo koje ima posebno značenje – prvo muško krojeno odijelo iz modne linije njegove supruge, Victorije Beckham.
Komičarka Kathy Griffin obilježila je svoj 65. rođendan na način koji savršeno odgovara njezinu duhu – s dozom humora, samopouzdanja i hrabrosti. Gostujući u emisiji Sherri Shepherd, pojavila se na pozornici odjevena samo u vatreno crveni bikini i zlatne cipele na visoku petu, izazvavši ovacije publike.
Britanska pjevačica Lily Allen izazvala je pravu pomutnju na crvenom tepihu ovogodišnje dodjele CFDA Fashion Awards u New Yorku, pojavivši se u odvažnoj modnoj kombinaciji nadahnutoj donjim rubljem.
U dvorcu Windsor, pod svodom koji već stoljećima svjedoči povijesti britanske monarhije, odigrala se scena dostojna filmskog scenarija. David Beckham, čovjek koji je generacijama bio lice sportskog ponosa, stila i britanske elegancije, napokon je primio jedno od najviših priznanja svoje zemlje – vitešku titulu. A uz njega, s karakterističnim osmijehom i profinjenim držanjem, stajala je Victoria Beckham – sada i službeno Lady Beckham.