Cijela situacija, koja bi u svakom normalnom vremenu prošla kao šarmantna i pametno osmišljena kampanja, u 2025. je postala meta društvenih “boraca za pravdu” koji su odlučili da su plave traperice – uvreda. Razlog? Igra riječi između “jeans” i “genes”. Da, do te razine smo došli.
Sydney Sweeney, koja je poznata po svojoj autentičnosti i opuštenosti, u videu govori o tome kako su geni ono što nas oblikuje, ali da njezine traperice – pardon, jeans – pričaju njezinu vlastitu priču. No, naravno, woke internet odmah je u tome pronašao eugeničku teoriju zavjere. Jer, naravno, svaki put kad plavokosa žena s plavim očima obuče traperice, to je očita prijetnja globalnom progresu.
American Eagle je, srećom, odlučio ne spuštati se na tu razinu i odgovorio s dozom elegancije i humora: “Ova kampanja je, i uvijek je bila, o trapericama. Njezinim trapericama. Njezinoj priči. Dobre traperice stoje svima.” Jednostavno, jasno i, iskreno, osvježavajuće.
Dok woke komentatori analiziraju boju konca na trapericama, ostatak svijeta jednostavno vidi – dobre traperice. A Sydney Sweeney? Ona nastavlja raditi ono što radi najbolje – biti svoja, bez isprike. Upravo zbog toga je publika obožava.
Kao što je rekao jedan marketinški stručnjak, “Ako pokušavate udovoljiti svima, nećete nikada poletjeti.” American Eagle je ovime dokazao da traperice nisu društveno-politička platforma, već komad odjeće koji nosimo s ponosom.
I da, Sydney Sweeney ima odlične jeans. I odlične “genes”. Smeta vam to? Vaš problem.