Vodič: Što znače Maison Margiela brojevi

Maison Margiela jedna je od najpoznatijih luksuznih modnih kuća. Prepoznatljivi su i prema svojoj etiketi s brojevima.

23 srpnja 2023

maison margiela brojevi FOTO: Getty
HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Belgijski dizajner Martin Margiela prepoznatljivo je ime svim ljubiteljima mode. Ne i prepoznatljivo lice, s obzirom da je ovaj notorno privatan modni genij uvijek odbijao fotografiranje i intervjue, a otkako se 2009. umirovio iz modnoga svijeta praktički je nestao iz javnosti.

Maison Margiela brojevi

Maison Margiela brojeviFOTO: PROFIMEDIA

Maison Margiela brojevi jedan su od zaštitnih znakova slavnog dizajnera

Diplomirao je na čuvenoj Kraljevskoj akademiji primijenjenih umjetnosti u Antwerpenu 1980., a njegova debitantska kolekcija oduševila je slavnog Jean-Paula Gaultiera koji ga je zaposlio kao svoga pomoćnika.

Zaštitni znak njegove kuće, koju je 1988. osnovao pod imenom Maison Martin Margiela, kasnije poznate jednostavno kao Maison Margiela, je jednostavna bijela etiketa. Etiketa je u početku bila potpuno bijela i prišivena četirima šavovima (tako da se može lako ukloniti), a od 1997. na njoj se nalaze brojevi od 0 do 23 raspoređeni u tri reda. Ovisno o odjevnom predmetu, broj koji odgovara liniji proizvoda je zaokružen.

U nastavku teksta donosimo vam značenja pojedinih brojeva s ovih slavnih etiketa.

Maison Margiela brojevi označavaju sljedeće linije proizvoda

0 – Artisanal kolekcija

Odjevni predmeti kolekcije Artisanal najreprezentativniji su za dekonstruktivističko razdoblje Martina Margiele. U pitanju je kolekcija koju mogu nositi i muškarci i žene, a bila je u proizvodnji od 1988. do otprilike 2006.

1 – Ženska kolekcija

U ovoj kolekciji Maison Martin Margiela izražava svoju ljubav prema avangardnom dizajnu i konceptualizmu. Prva kolekcija javno definirana kao Linija 1 imala je potpuno bijele naljepnice s referentnim brojevima utisnutim u reljef, a u proizvodnji je bila do 2008.

3 – Mirisi

Linija 3 je prvi put proizvedena 2010. godine u suradnji s L’Orealovim odjelom za luksuzne proizvode.

4 – Ženska garderoba

Linija ženstvenih osnovnih odjevnih predmeta usmjerena je više na ženski ukus nego na dizajnerski pristup. Prezentirana 2004.

6 – MM6

Linija 6 najpoznatija je kao MM6 i ženska je kolekcija širokog spektra namijenjena široj publici. Rebranding linije MM6 dogodio se 2006.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli tanaka mai (@tanakamai_)

8 – Naočale

Prvi puta prezentirane 2008.

10 – Muška kolekcija

Muški pandan lini 1. Također u proizvodnji od samih početaka 1988.

11 – Accesories

Mješovita linija za muškarce i žene, unisex dodaci: torbice, remenje, sitna kožna galanterija i nakit – prvi put predstavljena u siječnju 2005.

12 – Nakit

Linija izrađena 2008. u suradnji s Damiani Grupom.

14 – Muška garderoba

Muški pandan linije 4. Serija osnovnih odjevnih predmeta predstavljenih 2004.

22 – Cipele

Linija 22 se konkretizira kao sezonski izbor obuće preuzete redom iz Linije 1 i Linije 10. Prvo izdanje ove kontinuirane linije je 1998. godine za žensku obuću i 2008. godine za mušku obuću.

druge vijesti