Vjenčanice koje mijenjaju pravila: Odvažna romantika za mladenke koje znaju što žele
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Iza ove modne bajke stoji Lana Puljić, dizajnerica prepoznatljiva po svom finom balansu između elegancije i odvažnosti. „Godinama sam stvarala unikatne vjenčanice, a sada sam ih odlučila okupiti u kolekciji koja pokazuje kako savršena vjenčanica ne mora imati jedno lice, ni jednu svrhu. Ona je odraz osobnosti – i može biti puno više od haljine za jedan dan,“ kaže Lana.
I doista, Lokomotiva bridal kolekcija sastoji se od 11 pomno osmišljenih modela – raskošnih haljina i sofisticiranih odijela – koji brišu granicu između tradicije i suvremene mode. Svila koja pleše pri svakom koraku, til u slojevima, luksuzna čipka, saten i vuneni štof – svaki materijal pomno je biran da priča svoju priču. Tu su i odvažni elementi poput cut-out detalja, predimenzioniranih rukava, kratkih silueta i bridal odijela koje će obožavati sve one koje žele reći da bez kompromisa.
Ova kolekcija stvorena je za mladenke koje ne traže onu jednu vjenčanicu – nego onu pravu. Onu koja se lako transformira u statement komad i izvan svadbenog dana. Onu koja ne podilazi očekivanjima, nego gradi osobnost.
Za potpuni doživljaj bridal čarolije, tu su i ručno rađeni cvjetni dodaci koje potpisuje floristica Krunoslava Ivanković iz cvjetnog studija Kod neviste. Cvjetna tetovaža, eterični nakit, kaskadni buketi – svaki element u potpunosti prati wearable flowers trend i dodaje dozu sanjivog romantizma svakom looku. „Cvijeće je produžetak mladenkine osobnosti – željela sam da diše zajedno s njom,“ kaže Krunoslava.
Kampanja je vizualno utjelovljena kroz objektiv fotografa Denisa Butorca, uz model Vidu Horvat koja nosi ove vjenčanice s nevjerojatnom lakoćom. Za kosu je zaslužan Ante Pažanin (Studio Te), a make up potpisuje Kristina Hošnjak (Aoma Make up Academy) – svaki detalj pažljivo je režiran kako bi istaknuo ono najvažnije: prirodnu ljepotu žene koja bira biti svoja.
Za sve koji žele doživjeti ovu kolekciju uživo, Lokomotivin atelje na adresi Bauerova 22 u Zagrebu postaje prostor modnog rituala. Haljine se mogu isprobati, prilagoditi, pa i nadopuniti prema individualnim željama. Jer svaki san zaslužuje svoj jedinstveni kroj.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.