eNVy room dečki još jednom su predstavili korektnu kolekciju vjenčanica
Svake godine, potkraj siječnja, medijske stupce ispune vijesti o novoj bridal kolekciji modnog brenda eNVy room, a fotografije novih vjenčanih modela, koji se čekaju s nestrpljenjem, u rekordnom roku pronađu put do srca budućih mladenki. Iako su dizajneri Nikica Ivančević i Vjeko Franetović krajem godine pružili mali uvid u modele vjenčanica namijenjenih 2024. godini, kraj siječnja iznova su rezervirali za lookbook svoje najromantičnije modne priče još jednom potvrđujući zašto upravo ona s njihovim potpisom nosi titulu najiščekivanije bridal kolekcije sezone.
Nova eNVy roombridal kolekcija, koja će sasvim sigurno obilježiti godinu pred nama, isprepletena je prepoznatljivim elementima, nadograđena neočekivanim motivima i začinjena daškom iznenađenja. Omiljeni, bestseller modeli zablistali su u novom ruhu, u jedinstvenim reinterpretacijama za nadolazeću sezonu vjenčanja, a dosad neviđeni modeli na posve su se nov i svjež način zaogrnuli nepretencioznim glamurom, bezvremenskom elegancijom i ultimativnom ženstvenošću koje oduvijek krase prepoznatljiv eNVy room potpis.
Kao u svim kolekcijama do sada, dizajneri su obratili pažnju na svaki, pa i najsitniji detalj svoje modne priče. Beskompromisno slijedeći svoj dizajnerski rukopis, kolekciju su protkali ponekad decentnim, a ponekad upečatljivim i pomalo dramatičnim elementima koji privlače poglede.
Vjenčanica s potpisom eNVy rooma uvijek je korektan odabir
Duboki prorezi, senzualno ogoljena leđa i poigravanje transparentnim materijalima pomiješani su s detaljima kao što su predimenzionirane mašne, romantični volani i nabori, te materijali zanimljivih tekstura poput eko perja ili pak posuti tisućama svjetlucavih kristala.
Ni bridal kolekcija za 2024. godinu ne odstupa od principa koje modni dvojac već godinama beskompromisno slijedi. Imajući na umu da se želje, potrebe i ukusi budućih mladenki uvelike razlikuju, svoj su atelje obogatili paletom različitih stilova prikladnih za različite tipove vjenčanja.
eNVy room uvijek ima haljinu za svaku prigodu
Kolekcijom tako vladaju modeli različitih krojeva, stilova i dužina, od onih raskošnijih do onih nešto jednostavnijih, od vjenčanih haljina pročišćenih silueta do funkcionalnih modela koji se mogu transformirati u “nove” komade.
Ono što ih spaja je činjenica da su svi modeli izrađeni od najkvalitetnijih, pomno odabranih materijala kao što su svileni saten, krep i predivan reljefni jacquard s floralnim ili apstraktnim motivima, dok posebno upečatljivo izgledaju modeli izrađeni od već spomenutog eko perja ili pak oni optočeni kristalima.
Vjenčanica može puno otkriti o mladenki
Osim toga, svaka vjenčanica se izrađuje po mjeri jer dizajneri vjeruju da je to jedini način da vjenčana haljina naposljetku izgleda i stoji besprijekorno.
Odlučite li svoju vjenčanicu potražiti u ateljeu eNVy rooma, na isprobavanju će vas dočekati dizajneri koji će vam svojim prijedlozima pomoći da odaberete savršen model, te će se pritom posebno pobrinuti da se osjećate ugodno i opušteno.
No, kako se sve haljine izrađuju po mjeri, svoju vjenčanicu ili haljinu trebate rezervirati na vrijeme, barem tri mjeseca unaprijed, a na termin smijete doći u pratnji najviše tri osobe.
Svi modeli iz nove kolekcije, kao i modeli iz prethodnih kolekcija, mogu se isprobati u eNVy room showroomu u Vlaškoj ulici 68 u Zagrebu uz prethodnu rezervaciju termina na broj 0992322939 a cijeli lookbook nove bridal kolekcije pogledajte na envyroom.com.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.