Slikoviti ambijent doline Neretve neiscrpno je vrelo inspiracije poznate hrvatske modne dizajnerice. Matija Vuica još jednom oduševljava.
Nakon nadrealno lijepog ušća rijeke Neretve te revije na lađama u zagrljaju slikovite rijeke, sada ju je putovanje kroz vlastito naslijeđe, duboko ukorijenjeno u ovom pitoresknom kraju, odvelo u jedinstvenu modnu priču “Vinogradi djetinjstva”.
Matija Vuica
Vinogradi djetinjstva posveta su mladim danima proslavljene dizajnerice
Ova kreativna vizija je puno više od obične prezentacije modne kolekcije. Ona je putovanje kroz koje je Matija Vuica oživjela sjećanja iz svojeg djetinjstva, pretvarajući mjesto koje je stoljećima bilo dom njezinih predaka, u pozornicu mode i elegancije.
Autohtono dalmatinsko selo Vidonje, u blizini Metkovića, postalo je svjetionik koji osvjetljava njezinu povezanost s korijenima. Na pragovima kuća i stepenicama koje nose tragove Matijinih predaka, manekenke su pozirale u srebrnim mrežastim haljinama koje su stvorile očaravajući sklad s kamenom kulisom. Haljine, koje su se savršeno uklopile uz rustikalne kamene kuće, simboliziraju spajanje prošlosti i suvremenog dizajna, jedinstveme simbioze duboko ukorijenjene u odnosu Matije Vuice prema svom nasljeđu.
Druga faza ovog nevjerojatnog modnog editorijala odvijala se među vinogradima u plodnoj doline rijeke Neretve. Ni to mjesto nije slučajno odabrano: Matija je tamo kao dijete odlazila na trganje grožđa sa svojom majkom. Sada je vinograd postao njezina modna pista. Ovaj prijelaz od djetinjstva do odrasle dobi, od svakodnevnog posla do jedinstvene modne priče, zorno pokazuje evoluciju života i karijere dizajnerice. Uskoro će ponovno započeti trganje, kako se ovdje naziva berba, a vjerujemo da će ovogodišnji urod biti jednako sjajan kao i Matijine svilene haljine u žarkim nijansama žute, narančaste, ružičaste i ljubičaste koje su zasjale među redovima vinove loze.
Ljubav i kreativnost isprepliću se u priči Vinogradi djetinjstva
“Vinogradi djetinjstva” nas podsjećaju da su priče o nasljeđu, ljubavi i kreativnosti uvijek u modi.
One nisu samo estetski dojmljive, već nose duboku emocionalnu težinu koja postavlja pitanje o našoj povezanosti s korijenima, sjećanjima i mjestima koja su oblikovala naš identitet te nas potiču da razmišljamo o načinima na koje umjetnost i moda mogu biti medij za izražavanje osobnih priča i iskustava. Ovaj spoj mode, povijesti i osobnih uspomena, prožet iskrom kreativnosti, odražava strast i predanost Matije Vuice prema svojim korijenima, istovremeno nas inspirirajući da cijenimo ljepotu tradicije i stvaralaštva. Uostalom, moda nije samo odjeća, već i priča koju nosimo sa sobom.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Nakon sedam godina glazbene stanke, Versi se na scenu vraćaju u velikom stilu! Grupa, poznata po zaraznim melodijama i mladenačkom duhu, ovog nas ljeta osvaja obradom velikog hita Adio — pjesme Dalmatinske legende Đanija Maršana.