Slikoviti ambijent doline Neretve neiscrpno je vrelo inspiracije poznate hrvatske modne dizajnerice. Matija Vuica još jednom oduševljava.
Nakon nadrealno lijepog ušća rijeke Neretve te revije na lađama u zagrljaju slikovite rijeke, sada ju je putovanje kroz vlastito naslijeđe, duboko ukorijenjeno u ovom pitoresknom kraju, odvelo u jedinstvenu modnu priču “Vinogradi djetinjstva”.
Matija Vuica
Vinogradi djetinjstva posveta su mladim danima proslavljene dizajnerice
Ova kreativna vizija je puno više od obične prezentacije modne kolekcije. Ona je putovanje kroz koje je Matija Vuica oživjela sjećanja iz svojeg djetinjstva, pretvarajući mjesto koje je stoljećima bilo dom njezinih predaka, u pozornicu mode i elegancije.
Autohtono dalmatinsko selo Vidonje, u blizini Metkovića, postalo je svjetionik koji osvjetljava njezinu povezanost s korijenima. Na pragovima kuća i stepenicama koje nose tragove Matijinih predaka, manekenke su pozirale u srebrnim mrežastim haljinama koje su stvorile očaravajući sklad s kamenom kulisom. Haljine, koje su se savršeno uklopile uz rustikalne kamene kuće, simboliziraju spajanje prošlosti i suvremenog dizajna, jedinstveme simbioze duboko ukorijenjene u odnosu Matije Vuice prema svom nasljeđu.
Druga faza ovog nevjerojatnog modnog editorijala odvijala se među vinogradima u plodnoj doline rijeke Neretve. Ni to mjesto nije slučajno odabrano: Matija je tamo kao dijete odlazila na trganje grožđa sa svojom majkom. Sada je vinograd postao njezina modna pista. Ovaj prijelaz od djetinjstva do odrasle dobi, od svakodnevnog posla do jedinstvene modne priče, zorno pokazuje evoluciju života i karijere dizajnerice. Uskoro će ponovno započeti trganje, kako se ovdje naziva berba, a vjerujemo da će ovogodišnji urod biti jednako sjajan kao i Matijine svilene haljine u žarkim nijansama žute, narančaste, ružičaste i ljubičaste koje su zasjale među redovima vinove loze.
Ljubav i kreativnost isprepliću se u priči Vinogradi djetinjstva
“Vinogradi djetinjstva” nas podsjećaju da su priče o nasljeđu, ljubavi i kreativnosti uvijek u modi.
One nisu samo estetski dojmljive, već nose duboku emocionalnu težinu koja postavlja pitanje o našoj povezanosti s korijenima, sjećanjima i mjestima koja su oblikovala naš identitet te nas potiču da razmišljamo o načinima na koje umjetnost i moda mogu biti medij za izražavanje osobnih priča i iskustava. Ovaj spoj mode, povijesti i osobnih uspomena, prožet iskrom kreativnosti, odražava strast i predanost Matije Vuice prema svojim korijenima, istovremeno nas inspirirajući da cijenimo ljepotu tradicije i stvaralaštva. Uostalom, moda nije samo odjeća, već i priča koju nosimo sa sobom.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.