Slikoviti ambijent doline Neretve neiscrpno je vrelo inspiracije poznate hrvatske modne dizajnerice. Matija Vuica još jednom oduševljava.
Nakon nadrealno lijepog ušća rijeke Neretve te revije na lađama u zagrljaju slikovite rijeke, sada ju je putovanje kroz vlastito naslijeđe, duboko ukorijenjeno u ovom pitoresknom kraju, odvelo u jedinstvenu modnu priču “Vinogradi djetinjstva”.
Matija Vuica
Vinogradi djetinjstva posveta su mladim danima proslavljene dizajnerice
Ova kreativna vizija je puno više od obične prezentacije modne kolekcije. Ona je putovanje kroz koje je Matija Vuica oživjela sjećanja iz svojeg djetinjstva, pretvarajući mjesto koje je stoljećima bilo dom njezinih predaka, u pozornicu mode i elegancije.
Autohtono dalmatinsko selo Vidonje, u blizini Metkovića, postalo je svjetionik koji osvjetljava njezinu povezanost s korijenima. Na pragovima kuća i stepenicama koje nose tragove Matijinih predaka, manekenke su pozirale u srebrnim mrežastim haljinama koje su stvorile očaravajući sklad s kamenom kulisom. Haljine, koje su se savršeno uklopile uz rustikalne kamene kuće, simboliziraju spajanje prošlosti i suvremenog dizajna, jedinstveme simbioze duboko ukorijenjene u odnosu Matije Vuice prema svom nasljeđu.
Druga faza ovog nevjerojatnog modnog editorijala odvijala se među vinogradima u plodnoj doline rijeke Neretve. Ni to mjesto nije slučajno odabrano: Matija je tamo kao dijete odlazila na trganje grožđa sa svojom majkom. Sada je vinograd postao njezina modna pista. Ovaj prijelaz od djetinjstva do odrasle dobi, od svakodnevnog posla do jedinstvene modne priče, zorno pokazuje evoluciju života i karijere dizajnerice. Uskoro će ponovno započeti trganje, kako se ovdje naziva berba, a vjerujemo da će ovogodišnji urod biti jednako sjajan kao i Matijine svilene haljine u žarkim nijansama žute, narančaste, ružičaste i ljubičaste koje su zasjale među redovima vinove loze.
Ljubav i kreativnost isprepliću se u priči Vinogradi djetinjstva
“Vinogradi djetinjstva” nas podsjećaju da su priče o nasljeđu, ljubavi i kreativnosti uvijek u modi.
One nisu samo estetski dojmljive, već nose duboku emocionalnu težinu koja postavlja pitanje o našoj povezanosti s korijenima, sjećanjima i mjestima koja su oblikovala naš identitet te nas potiču da razmišljamo o načinima na koje umjetnost i moda mogu biti medij za izražavanje osobnih priča i iskustava. Ovaj spoj mode, povijesti i osobnih uspomena, prožet iskrom kreativnosti, odražava strast i predanost Matije Vuice prema svojim korijenima, istovremeno nas inspirirajući da cijenimo ljepotu tradicije i stvaralaštva. Uostalom, moda nije samo odjeća, već i priča koju nosimo sa sobom.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.
Edina Pršić Babić, nezaobilazno lice hrvatske medijske i modne scene, opet je dokazala da je prava modna ikona. Kao zaštitno lice i voditeljica HELLO! magazina Hrvatska, Edina ne samo da suvereno vlada televizijskim ekranima, već svojim besprijekornim stilom postavlja standarde na domaćoj sceni.