Viktorijine anđelice opet u fokusu: Uz novi koncept, omraženi brend vraća se na scenu
Povratnička kampanja brenda Victoria's Secret ovih je dana u fokusu, a sve zanima hoće li nekad obožavani brend uspjeti vratiti slavu.
11 kolovoza 2023
INSTAGRAM: @VICTORIASSECRET
11 kolovoza 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Otkako je 1997. brend Victoria’s Secret izbacio liniju Angels, postao je puno više od tvrtke koja prodaje donje rublje. Prodavao je način života i viziju “idealne žene” koja je godinama privlačila kupce u njihove trgovine.
Brend Victoria’s Secret u San Franciscu 1977. godine osnovao je Roy Raymond, zgrožen dosadnim i neuglednim ženskim rubljem koje je viđao u trgovinama, no do slave ga je uzdigao Leslie Wexner koji ga je preuzeo 1982. godine te polako gradio priču koja mu je krajem devedesetih priuštila apsolutnu dominaciju na tržištu.
Viktorijine anđelice kao temelj uspjeha brenda donjeg rublja
Reklama s najpoznatijim svjetskim modelima koji uz donje rublje Victoria’s Secreta nose krila, oduševila je svijet i otvorila vrata nadolazećim godinama u kojima su nestvarno lijepe djevojke naoružane velikim krilima postale sinonim ljepote.
Svakom modelu bio je san postati Viktorijina anđelica, zbog čega su se prije poprilično okrutnih castinga podvrgavale mjesecima rigoroznih priprema, svaki celebrity muškarac htio je hodati s njima, a djevojke diljem svijeta bile su opsjednute frizurama i šminkom koje su anđelice nosile na raskošnim revijama na kojima su htjele nastupiti baš sve pop zvijezde.
Priča obojana šljokicama i ružičastom bojom te veličanstvenim revijama koje su se održavale jednom godišnje, trajala je sve do 2016. kad je prodaja počela drastično padati, a 2019. brend Victoria’s Secret po prvi je puta morao otkazati reviju.
Zašto Viktorijine anđelice više nisu privlačile kupce?
U novije vrijeme nekoć obožavane Viktorijine anđelice, žene su počele iritirati zbog same ideje o nedostižnoj ljepoti, a brend Victoria’s Secret dobio je etiketu s kojom se niti jedna tvrtka ne želi suočiti – seksistički.
Prodaja u dućanima jednostavno nije mogla pratiti milijune koji su se ulagali u modne revije pa je Victoria’s Secret morao zatvoriti fizičke dućane i smisliti novu strategiju.
Može li nov koncept vratiti vjeru u Viktorijine anđele?
Prije nekoliko dana objavljeno je kako će se ove godine revija Victoria’s Secreta ipak održati, no ovaj put u obliku filma koji će se prikazivati na Amazon Primeu.
Nakon toga, brend koji su obožavali i mrzili, objavio je prizore iz nove kampanje koja je potpuno drugačija od svega što se dosad povezivalo s imenom Victoria’s Secret.
U kampanji koju je snimio Mikael Jansson pojavljuju se najslavnije it-djevojke današnjice Adriana Lima, Gisele, Hailey Bieber, Kendall Jenner, Naomi Campbell, Emily Ratajkovski i mnoge druge od kojih neke, poput Hailey i Emily, nikad nisu bile Viktorijine anđelice.
Crno-bijele snimke predstavljaju pročišćenu kolekciju i minimalizam, a uz naziv You Are An Icon, kampanja pokušava sagraditi novi imidž i pomoći ženama da se osjećaju dobrodošlo i uključeno u svijet u kojem su nekad vladale pomno odabrane Amazonke iz svijeta modela.
Nakon punih pet godina, koliko je prošlo otkako je održao svoju posljednju modnu reviju u Rijeci, Juraj Zigman priprema modni spektakl o kojem će se zasigurno pričati danima nakon defilea. Svoju dugoočekivanu kolekciju predstavit će 4. srpnja u hali riječkog Exportdrva, a tek djelić onoga što će činiti njegovu impresivnu modnu priču, sačinjenu od više od 50 total lookova, prikazuju najavne fotografije koje je cijenjeni riječki dizajner i kostimograf snimio u suradnji sa Severinom.
"Fragments of summer" je kolekcija kojom su dizajnerice SEXY PLEXY nakita, Iva Kreković Fleiss i Sara Jurlin Šančić, željele dočarati sve najslađe ljetne momente, kroz fuziju živopisnih boja i maštovitog kombiniranja različitih modela nakita.
Lik Meduze, baš kao što su ga za svoje štitove birali najmoćniji bogovi poput Atene i Zeusa te mnogobrojni drugi mitski junaci, i dalje je posvećen i namijenjen upravo jakim i hrabrim junakinjama i junacima iz naše svakodnevice.
U duhu održane manifestacije 'Uz more, za more: Zelena misija', kojoj je cilj spašavanje Jadrana od ugroza odbačenih ribarskih mreža i ostalog najlonskog otpada, Krie Design predstavlja novu kolekciju Krie × Provir, koja je nastala u suradnji s projektom Provir, a koja slavi povezanost s morem i ribarsku baštinu. Ova kolekcija stavlja naglasak na održivost i ekološku svijest, kombinirajući tradiciju s modernim dizajnom.
Bajkovita modna revija "Na zagrebačkim krovovima" u novotvorenom Met hotelu bila je premala za sve one koji su željeli vidjeti još jednu novu kolekciju Duchess womenswear za proljeće i ljeto 2024. koja je odisala francuskim chicom romantičnih ljetnih haljina izrađenih od najfinije svile, organdija cvjetnih motiva, kao i ljetnih kimono-kaftana.
Dance house singl 'Panamera' prošlog je ljeta vozio svim play listama, a intrigantna kantautorica Maraya i ovog ljeta ima uptempo grmilicu FASHION KILLA uz koju koktel u ruci ne može ostati neproliven.
Travis Kelce je otvoreno govorio o susretu svoje partnerice Taylor Swift s kraljevskom obitelji i otkrio mnogo detalja o "neodoljivoj" osobnosti princeze Charlotte.
Prema Zakonu postoje dvije vrste dopusta - plaćeni i neplaćeni dopust. Znate li vi kada imate pravo na plaćeni odnosno neplaćeni dopust? Ako ne znate, nastavite čitati i saznajte u nastavku!