Viktorijine anđelice opet u fokusu: Uz novi koncept, omraženi brend vraća se na scenu

Povratnička kampanja brenda Victoria's Secret ovih je dana u fokusu, a sve zanima hoće li nekad obožavani brend uspjeti vratiti slavu.

11 kolovoza 2023

Viktorijine anđelice INSTAGRAM: @VICTORIASSECRET
HELLO
Dina Plevnik Zamjenica glavnog urednika / Deputy editor

Otkako je 1997. brend Victoria’s Secret izbacio liniju Angels, postao je puno više od tvrtke koja prodaje donje rublje. Prodavao je način života i viziju “idealne žene” koja je godinama privlačila kupce u njihove trgovine.

Brend Victoria’s Secret u San Franciscu 1977. godine osnovao je Roy Raymond, zgrožen dosadnim i neuglednim ženskim rubljem koje je viđao u trgovinama, no do slave ga je uzdigao Leslie Wexner koji ga je preuzeo 1982. godine te polako gradio priču koja mu je krajem devedesetih priuštila apsolutnu dominaciju na tržištu.

Viktorijine anđelice

Viktorijine anđelice kao temelj uspjeha brenda donjeg rublja

Reklama s najpoznatijim svjetskim modelima koji uz donje rublje Victoria’s Secreta nose krila, oduševila je svijet i otvorila vrata nadolazećim godinama u kojima su nestvarno lijepe djevojke naoružane velikim krilima postale sinonim ljepote.

Svakom modelu bio je san postati Viktorijina anđelica, zbog čega su se prije poprilično okrutnih castinga podvrgavale mjesecima rigoroznih priprema, svaki celebrity muškarac htio je hodati s njima, a djevojke diljem svijeta bile su opsjednute frizurama i šminkom koje su anđelice nosile na raskošnim revijama na kojima su htjele nastupiti baš sve pop zvijezde.

Viktorijine anđelice

Priča obojana šljokicama i ružičastom bojom te veličanstvenim revijama koje su se održavale jednom godišnje, trajala je sve do 2016. kad je prodaja počela drastično padati, a 2019. brend Victoria’s Secret po prvi je puta morao otkazati reviju.

Zašto Viktorijine anđelice više nisu privlačile kupce?

U novije vrijeme nekoć obožavane Viktorijine anđelice, žene su počele iritirati zbog same ideje o nedostižnoj ljepoti, a brend Victoria’s Secret dobio je etiketu s kojom se niti jedna tvrtka ne želi suočiti – seksistički.

Prodaja u dućanima jednostavno nije mogla pratiti milijune koji su se ulagali u modne revije pa je Victoria’s Secret morao zatvoriti fizičke dućane i smisliti novu strategiju.

Može li nov koncept vratiti vjeru u Viktorijine anđele?

Prije nekoliko dana objavljeno je kako će se ove godine revija Victoria’s Secreta ipak održati, no ovaj put u obliku filma koji će se prikazivati na Amazon Primeu.

Nakon toga, brend koji su obožavali i mrzili, objavio je prizore iz nove kampanje koja je potpuno drugačija od svega što se dosad povezivalo s imenom Victoria’s Secret.

U kampanji koju je snimio Mikael Jansson pojavljuju se najslavnije it-djevojke današnjice Adriana Lima, Gisele, Hailey Bieber, Kendall Jenner, Naomi Campbell, Emily Ratajkovski i mnoge druge od kojih neke, poput Hailey i Emily, nikad nisu bile Viktorijine anđelice.

Crno-bijele snimke predstavljaju pročišćenu kolekciju i minimalizam, a uz naziv You Are An Icon, kampanja pokušava sagraditi novi imidž i pomoći ženama da se osjećaju dobrodošlo i uključeno u svijet u kojem su nekad vladale pomno odabrane Amazonke iz svijeta modela.

Hoće li u tome uspjeti, pokazat će vrijeme.

druge vijesti