Viktorijine anđelice opet u fokusu: Uz novi koncept, omraženi brend vraća se na scenu
Povratnička kampanja brenda Victoria's Secret ovih je dana u fokusu, a sve zanima hoće li nekad obožavani brend uspjeti vratiti slavu.
11 kolovoza 2023
INSTAGRAM: @VICTORIASSECRET
11 kolovoza 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Otkako je 1997. brend Victoria’s Secret izbacio liniju Angels, postao je puno više od tvrtke koja prodaje donje rublje. Prodavao je način života i viziju “idealne žene” koja je godinama privlačila kupce u njihove trgovine.
Brend Victoria’s Secret u San Franciscu 1977. godine osnovao je Roy Raymond, zgrožen dosadnim i neuglednim ženskim rubljem koje je viđao u trgovinama, no do slave ga je uzdigao Leslie Wexner koji ga je preuzeo 1982. godine te polako gradio priču koja mu je krajem devedesetih priuštila apsolutnu dominaciju na tržištu.
Viktorijine anđelice kao temelj uspjeha brenda donjeg rublja
Reklama s najpoznatijim svjetskim modelima koji uz donje rublje Victoria’s Secreta nose krila, oduševila je svijet i otvorila vrata nadolazećim godinama u kojima su nestvarno lijepe djevojke naoružane velikim krilima postale sinonim ljepote.
Svakom modelu bio je san postati Viktorijina anđelica, zbog čega su se prije poprilično okrutnih castinga podvrgavale mjesecima rigoroznih priprema, svaki celebrity muškarac htio je hodati s njima, a djevojke diljem svijeta bile su opsjednute frizurama i šminkom koje su anđelice nosile na raskošnim revijama na kojima su htjele nastupiti baš sve pop zvijezde.
Priča obojana šljokicama i ružičastom bojom te veličanstvenim revijama koje su se održavale jednom godišnje, trajala je sve do 2016. kad je prodaja počela drastično padati, a 2019. brend Victoria’s Secret po prvi je puta morao otkazati reviju.
Zašto Viktorijine anđelice više nisu privlačile kupce?
U novije vrijeme nekoć obožavane Viktorijine anđelice, žene su počele iritirati zbog same ideje o nedostižnoj ljepoti, a brend Victoria’s Secret dobio je etiketu s kojom se niti jedna tvrtka ne želi suočiti – seksistički.
Prodaja u dućanima jednostavno nije mogla pratiti milijune koji su se ulagali u modne revije pa je Victoria’s Secret morao zatvoriti fizičke dućane i smisliti novu strategiju.
Može li nov koncept vratiti vjeru u Viktorijine anđele?
Prije nekoliko dana objavljeno je kako će se ove godine revija Victoria’s Secreta ipak održati, no ovaj put u obliku filma koji će se prikazivati na Amazon Primeu.
Nakon toga, brend koji su obožavali i mrzili, objavio je prizore iz nove kampanje koja je potpuno drugačija od svega što se dosad povezivalo s imenom Victoria’s Secret.
U kampanji koju je snimio Mikael Jansson pojavljuju se najslavnije it-djevojke današnjice Adriana Lima, Gisele, Hailey Bieber, Kendall Jenner, Naomi Campbell, Emily Ratajkovski i mnoge druge od kojih neke, poput Hailey i Emily, nikad nisu bile Viktorijine anđelice.
Crno-bijele snimke predstavljaju pročišćenu kolekciju i minimalizam, a uz naziv You Are An Icon, kampanja pokušava sagraditi novi imidž i pomoći ženama da se osjećaju dobrodošlo i uključeno u svijet u kojem su nekad vladale pomno odabrane Amazonke iz svijeta modela.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.