Victoria’s Secret revija godinama je bila jedan od najiščekivanijih glamuroznih evenata godine, na kojoj je najmanje bitno bilo samo donje rublje koje bi djevojke na pisti nosile. Svaka manekenka htjela je dobiti posao anđelice koji bi mogao napraviti čuda za njezinu karijeru, svaka pop zvijezda htjela je biti odabrana za nastup, a svi gledatelji htjeli su vidjeti nevjerojatnu raskoš koju su iz godine u godinu priredili čelnici brenda Victoria’s Secret. Prije nekoliko godina brend je neslavno propao, zajedno s modnim revijama, što zbog pandemije što zbog objašnjenja da generaciju Z “seksistička parada” ne zanima.
Ipak, nakon 4 godine stanke, kao što je i najavljivano, Victoria’s Secret revija se vraća, a sad su potvrđeni i novi detalji.
Victoria’s Secret revija u 2024. godini izgledat će poprilično drugačije
Nakon četverogodišnje pauze, brend Victoria’s Secret ove jeseni vraća svoju kultnu reviju – ali s pomakom. Ovaj tjedan najavljena je svjetska turneja Victoria’s Secreta koja će biti emitirana na streaming servisu Prime Video 26. rujna ove godine. Međutim, ovaj put to neće biti samo modna revija.
Prema priopćenju za javnost, Turneja će biti dokumentarni i modni događaj. Općenito, cilj brenda je podržati žene u svakom smislu, naglašavaju iz Victoria’s Secreta. Eventi će se odvijati u Bogoti, Lagosu, Londonu i Tokiju, a ovaj put će veći naglasak biti stavljen i na sam shopping.
Naime, nakon emitiranja revije, obožavatelji i kupci moći će kupovati kolekciju inspiriranu turnejom na VictoriasSecret.com i Amazona te tako ponoviti look anđelica s piste u ekspresnom roku.
“Nastavit ćemo se oslanjati na marketinšku potrošnju kako bismo ulagali u poslovanje, kako na vrhu toka tako i za podršku nove verzije naše modne revije, koja će se pojaviti kasnije ove godine”, izjavili su glasnogovornici slavnog američkog brenda.
Koje će manekenke ove godine sudjelovati u reviji, još nije poznato.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.