Victoria’s Secret revija godinama je bila jedan od najiščekivanijih glamuroznih evenata godine, na kojoj je najmanje bitno bilo samo donje rublje koje bi djevojke na pisti nosile. Svaka manekenka htjela je dobiti posao anđelice koji bi mogao napraviti čuda za njezinu karijeru, svaka pop zvijezda htjela je biti odabrana za nastup, a svi gledatelji htjeli su vidjeti nevjerojatnu raskoš koju su iz godine u godinu priredili čelnici brenda Victoria’s Secret. Prije nekoliko godina brend je neslavno propao, zajedno s modnim revijama, što zbog pandemije što zbog objašnjenja da generaciju Z “seksistička parada” ne zanima.
Ipak, nakon 4 godine stanke, kao što je i najavljivano, Victoria’s Secret revija se vraća, a sad su potvrđeni i novi detalji.
Victoria’s Secret revija u 2024. godini izgledat će poprilično drugačije
Nakon četverogodišnje pauze, brend Victoria’s Secret ove jeseni vraća svoju kultnu reviju – ali s pomakom. Ovaj tjedan najavljena je svjetska turneja Victoria’s Secreta koja će biti emitirana na streaming servisu Prime Video 26. rujna ove godine. Međutim, ovaj put to neće biti samo modna revija.
Prema priopćenju za javnost, Turneja će biti dokumentarni i modni događaj. Općenito, cilj brenda je podržati žene u svakom smislu, naglašavaju iz Victoria’s Secreta. Eventi će se odvijati u Bogoti, Lagosu, Londonu i Tokiju, a ovaj put će veći naglasak biti stavljen i na sam shopping.
Naime, nakon emitiranja revije, obožavatelji i kupci moći će kupovati kolekciju inspiriranu turnejom na VictoriasSecret.com i Amazona te tako ponoviti look anđelica s piste u ekspresnom roku.
“Nastavit ćemo se oslanjati na marketinšku potrošnju kako bismo ulagali u poslovanje, kako na vrhu toka tako i za podršku nove verzije naše modne revije, koja će se pojaviti kasnije ove godine”, izjavili su glasnogovornici slavnog američkog brenda.
Koje će manekenke ove godine sudjelovati u reviji, još nije poznato.
Neka ljeta dolaze s bukom valova, a neka s tišinom koja govori više od riječi. A'MARIE Cruise & Swim kolekcija za sezonu 2025. nije tu da se pokaže – već da se osjeti. Njezina najnovija kampanja, nazvana Between Moments, oda je svemu onome što najviše volimo o ljetu – trenucima koji ne žele pažnju, ali je svejedno zavređuju.
U čarobnoj atmosferi zagrebačkih Klovićevih dvora, gdje su se sinoć spojili moda, glazba i glamur, poznati francuski magazin Marie Claire proslavio je svoj dolazak na hrvatsko tržište. Na ekskluzivnoj gala večeri okupilo se tristotinjak uzvanika iz svijeta zabave, mode i biznisa, a među njima posebnu je pažnju plijenila jedna od najomiljenijih domaćih influencerica — Ivana Mišković.
Godina 2025. ostat će zapamćena kao trenutak u kojem se modni svijet naklonio dvjema ženama koje su ga desetljećima oblikovale. Anna Wintour i Donatella Versace – dva neponovljiva imena, dvije karijere koje su istovremeno započele, a sada zajedno izlaze iz epicentra modne moći. Nije slučajno što se i njihov profesionalni oproštaj događa istovremeno – jer koliko god bile različite, Anna i Donatella oduvijek su bile savršeni kontrapunkti, ravnoteža moći, ukusa i utjecaja.
Moda nikada nije bila samo prostor za kreativnost – ona je oduvijek i poprište dramatičnih priča. Jer, iako je vanjski sloj ove industrije obavijen sjajem, sofisticiranošću i ljepotom, ispod površine često vrije.
Premda današnjim očima djeluje sasvim uobičajeno, naslovnica američkog Voguea iz studenoga 1988. godine bila je prava modna prekretnica. Ispod natpisa “stvarna cijena izgleda”, izraelska manekenka Michaela Bercu gleda mimo objektiva, ima razbarušenu kosu i nosi sjajnu, draguljima ukrašenu couture jaknu Christiana Lacroixa, vrijednu deset tisuća dolara.
Ovog ljeta, Pula se pretvara u modnu oazu čarolije i kreativnosti. Najiščekivaniji modni događaj godine, Stehlik Fashion Show, vraća se na svoje nezaobilazno mjesto ispred Arheološkog muzeja Istre, 4. srpnja u 21 sat, donoseći eksploziju boja, emocija i priča utkane u tkanine.
Ako je itko sumnjao da je lansiranje hrvatskog izdanja jednog od najutjecajnijih ženskih brendova na svijetu, Marie Claire, veliki društveni trenutak – sada više ne sumnja. Jer, večer u Klovićevim dvorima bila je sve samo ne obična. Bila je to ona vrsta događaja na kojoj nema tko nije bio.
U impresivnom ambijentu Klovićevih dvora, sinoć je održano svečano lansiranje hrvatskog izdanja prestižnog modnog časopisa Marie Claire, a među brojnim uzvanicima istaknula se influencerica i modna entuzijastica Isabella Rakonić.
U sezoni kada Dubrovnik diše punim plućima i svaka kaldrma priča svoju priču, na samim zidinama grada rađa se još jedna – tiha, snažna i neodoljivo lijepa. Tvrđava Bokar, savršeno sačuvana čuvarica povijesti iz 15. stoljeća, od 9. srpnja do 1. rujna postaje pozornica za izložbu "Libertas Bells" renomirane hrvatske umjetnice Dubravke Lošić.