More, sunce, toplije temperature, odmori iz snova i ljetna modna izdanja – zvuči savršeno. Vrijeme proslava, nezaboravnih izlazaka, koncerata i druženja u omiljenim restoranima, u punom su jeku, a kako bi na svim važnim događajima svaka žena izgledala samouvjereno i privlačno, i ove ljetne sezone za to se pobrinuo brend DeLight koji iz godine u godinu broji sve više obožavateljica koje ne mogu zamisliti svoje odmore, a isto tako ni kofere bez barem jednog DeLight komada koji će im uvijek sjajno pristajati.
Nova kolekcija Delight savršena je za ljeto
Ljeto u punom smislu te riječi idealno su utjelovile dvije modne ikone, koje su obilježile hrvatsku modnu scenu, a sam rezultat tog istog utjelovljenja je nova te itekako privlačna kampanja domaćeg brenda. Fatalne Splićanke, Iris Rajčić Livaja i Ana Gruica Uglešić, svojim izgledom plijene pozornost gdje god se pojave, a njihov nevjerojatan žar, veselje i lakoća, preplavili su snimanje kampanje.
„I Iris i ja Ivana poznajemo još od ranih manekenskih dana i jako nam je drago što nam je predložio ovo ljetno snimanje svoje kampanje. Danas smo obje fokusirane na neke druge segmente života, ali prilika poput ove se ne propušta. Na samom snimanju smo se odlično zabavile i ono što je najvažnije, surađivale s vrhunskim timom te se osjećale i više nego ugodno. Baš je bilo lijepo vratiti se u ta stara dobra vremena. DeLight je izrastao u luksuzan brend, finih materijala i jednostavnih linija, tako da je pravo zadovoljstvo biti dio ove modne priče” – dodaje Ana Gruica Uglešić.
Ivan Friščić i Delight ponovno oduševljavaju
Sve kreacije poznatog dizajnera Ivana Friščića, odišu nevjerojatnom pažnjom koja je posvećena detaljima. Idealna kombinacija klasičnih elemenata i suvremenih akcenata, zajedno čine savršenu kombinaciju u kojoj glavnu ulogu igraju uvijek vrhunske prirodne tkanine. Kada se najfiniji materijali majstorske izrade susretnu s predivnim ženama, stvara se sinergija suvremenih trendova i odjevnih komada koji se prenose s generacije na generaciju.
„Ova kampanja je rezultat naše predanosti stvaranju izuzetnih komada koji ističu ljepotu žene i traju kroz vrijeme. Ponosan sam što smo postigli tu beskompromisnu razinu kvalitete i stila. Koncept koji gajimo, koncept tihog luksuza, postao je prepoznat diljem zemlje, ali i regije. Seksipilnijom kampanjom projicirali smo da naši komadi (čak i oni klasični i zatvoreni) mogu prštati zavodljivošću. Ovom kolekcijom slavimo jedinstvenu vezu žene i njezinog odijevanja, naglašavajući da prava elegancija dolazi iznutra, a odjeća je samo produžetak njene ljepote i samopouzdanja“ – zaključuje Ivan, dizajner i vlasnik brenda, koji je već stekao i nadimak sinonima za bezvremensku eleganciju među brojnim Hrvaticama.
DeLightMatea Smolčić Senčar
U kampanji zgodne Splićanke otkrivaju svoju unutarnju snagu i samopouzdanje kroz odjevne kombinacije koje ističu njihovu ženstvenost i eleganciju, a koje su se savršeno uklopile u eksterijer hotela Amphora u Splitu. Fotografije koje je zabilježila Matea Smolčić Senčar otkrivaju moć i samopouzdanje Splićanki dok nose Delight komade. Svaki kadar pažljivo je kreiran kako bi istaknuo eleganciju, ženstvenost ali ujedno i seksepil svakog odjevnog komada. Eleganciju i luksuz kolekcije te ljepotu prijateljica i kuma, Iris i Ane, dodatno je naglasio zavodljiv koncept i styling koji potpisuju Marko Plukavec i Slađana Divjak, make up Petre Sever te frizure Ante Gele iz splitskog salona Gelo, a za obradu samih fotografija zaslužna je Marija Matijašec (Iron-i-ja).
Iris Rajčić Livaja i Ana Gruica Uglešić dokazuju da strast prema modi nikada ne blijedi, već naprotiv, samo jača s vremenom. Nova Delight kampanja ističe njihovu trajnu relevantnost i pokazuje da su i danas inspiracija i uzor mnogima u modnoj industriji.. Njihovo iskustvo, svestranost i taj poseban ‘faktor X’ čine ih savršenim ambasadoricama Delight brenda.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Neke žene ne trebaju scenografiju — one su scenografija. Iva Radić, u svom posljednjem ljetnom izdanju, utjelovljuje eleganciju stare škole mediteranskog glamura, nalik Sophiji Loren koja se spušta niz kamene uličice Positana. Samo što Iva to radi s dozom suvremenog minimalizma, u nekom istarskom selu koje, pod zlatnim svjetlom predvečerja, djeluje kao kulisa talijanskog art filma.
Zamišljeno prolazimo pored šarenih baroknih pročelja, u rukama nosimo ledenu kavu, a sunce u zlatnim valovima ljubi obalu. U zraku se osjeća sol, ali i nešto puno profinjenije — miris stila. Upravo u tom spoju urbanog i mediteranskog nastaje nova modna priča brenda ELFS, snimljena na šarmantnim lokacijama Rijeke i Voloskog.
U svijetu u kojem se moda sve češće svodi na minimalizam i monokromiju, nova kolekcija brenda Cataleya by Martina Ješe dolazi kao pravo modno osvježenje – raskošna, smjela i duboko ženstvena. Ova kolekcija ne pristaje na kompromise. Ona govori jasno, hrabro i samouvjereno – baš poput žene kojoj je namijenjena.