Vanity Fair u slobodnom padu: Masovni odlasci, kriza morala i tajni plan novog urednika

Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.

13 kolovoza 2025

vanty FOTO: PROFIMEDIA
HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Nedavni otkazi veterana poput Richarda Lawsona, Davida Canfielda, Anthonyja Breznicana i Michaela Calderonea dodatno su poljuljali povjerenje među preostalim zaposlenicima. Novi globalni urednički direktor, Mark Guiducci, preuzeo je kormilo 30. lipnja, donoseći ambicioznu viziju koja uključuje radikalne promjene u uređivačkoj strategiji – od gašenja vertikala poput Hive pa sve do redefiniranja brenda kroz moderne formate poput TikToka i novih digitalnih platformi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Vanity Fair (@vanityfair)

No, iza kulisa priča nije toliko blistava. Nekadašnji zaposlenici opisuju “spor, ali kontinuiran egzodus” još od prošlogodišnjih otkaza, a prelazak iz ruku Radhike Jones u Guiduccijevu novu eru mnogi vide kao prirodnu točku završetka. Izvori govore o kroničnom umoru, nepopunjenim radnim mjestima i pritisku koji se prelijeva na svakodnevni rad.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Vanity Fair (@vanityfair)

Unutar Condé Nasta, šapat o gubitku “sjaja” postaje sve glasniji – ne samo za Vanity Fair, već i za cijelu industriju koja se bori s digitalnim transformacijama, promjenama u navikama čitatelja i sve zahtjevnijim tempom rada.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Vanity Fair (@vanityfair)

Iako Guiducci tvrdi da je VF njegov glavni fokus, neki zaposlenici izražavaju zabrinutost jer i dalje ima ulogu u Vogue projektima, poput “Vogue World: Hollywood” eventa zakazanog za listopad. U međuvremenu, unatoč raskošnim obećanjima o modernizaciji i novim formatima, među preostalim zaposlenicima ostaje pitanje – hoće li ova transformacija spasiti brend ili ubrzati njegov pad?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Vanity Fair (@vanityfair)


druge vijesti