U kultnom ružičastom bodiju Kylie Jenner iznenadila fanove slavnog dizajnera
Poput žive bočice slavnog parfema s potpisom Jean Paul Gaultier, Kylie Jenner osvanula je na fotografijama iz nove kampanje tog brenda.
08 svibnja 2023
INSTAGRAM: @JEANPAULGAULTIER
08 svibnja 202317:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kad su na društvenim mrežama osvanule fotografije plavokose djevojke u predivnom ružičastom bodiju s potpisom Jean Paul Gaultier, dobro poznatom svim pravim modnim znalcima, mnogi su nezadovoljno uskliknuli – je li to Kylie Jenner?
Jean Paul Gaultier upravo je predstavio svoju kampanju za kolekciju proljeće/ljeto 2023., nazvanu “Flowers” , a Kylie Jenner je u glavnoj ulozi
Dok brojni fanovi visoke mode nevoljko gledaju na sestre iz klana Kardashian/Jenner koje su u potpunosti preuzele naslovnice i kampanje, ipak se mora priznati jedno, slavni francuski dizajner oduvijek je volio djevojke iz pop kulture.
Njegova najveća muza godinama je bila pjevačica Madonna, a kako je njegov brend počeo gajiti simpatije prema ultimativnoj influencerici Kylie Jenner u izjavi za javnost otkrila je Florence Tétier, kreativna direktorica kuće.
Kako god bilo, Kylie je zvijezda nove kampanje, a slavna se modna kuća potrudila dizajnirati i kompletić za njezinu kći Stormi, u kojoj se neodoljiv duo pojavio na zabavi brenda Jean Paul Gaultier u New Yorku.
Kylie Jenner s kćerkicom Stormi na zabavi kuće Jean Paul Gaultier
Više o kampanji u kojoj dominira ima Kylie Jenner
Uhvaćena kroz osebujnu viziju fotografkinje Elizaveta Porodina, kampanja prikazuje transformaciju Kylie Jenner u sirenu, spajajući vodenu estetiku kreativne direktorice Florence Tétier s futurističkim svemirom virtualne stvarnosti, otkrivaju glasnogovornici brenda.
“Kylie Jenner bila je očit izbor”, objasnila je Tétier u priopćenju: “Njezina osobnost i ozloglašeni imidž za nas su prava inspiracija. Ona idealno odgovara viziji moderne sirene koju sam tražila: moćno biće sposobno prilagođavanju svojoj okolini,” zaključila je.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.