U kultnom ružičastom bodiju Kylie Jenner iznenadila fanove slavnog dizajnera
Poput žive bočice slavnog parfema s potpisom Jean Paul Gaultier, Kylie Jenner osvanula je na fotografijama iz nove kampanje tog brenda.
08 svibnja 2023
08 svibnja 202317:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kad su na društvenim mrežama osvanule fotografije plavokose djevojke u predivnom ružičastom bodiju s potpisom Jean Paul Gaultier, dobro poznatom svim pravim modnim znalcima, mnogi su nezadovoljno uskliknuli – je li to Kylie Jenner?
Jean Paul Gaultier upravo je predstavio svoju kampanju za kolekciju proljeće/ljeto 2023., nazvanu “Flowers” , a Kylie Jenner je u glavnoj ulozi
Dok brojni fanovi visoke mode nevoljko gledaju na sestre iz klana Kardashian/Jenner koje su u potpunosti preuzele naslovnice i kampanje, ipak se mora priznati jedno, slavni francuski dizajner oduvijek je volio djevojke iz pop kulture.
Njegova najveća muza godinama je bila pjevačica Madonna, a kako je njegov brend počeo gajiti simpatije prema ultimativnoj influencerici Kylie Jenner u izjavi za javnost otkrila je Florence Tétier, kreativna direktorica kuće.
Kako god bilo, Kylie je zvijezda nove kampanje, a slavna se modna kuća potrudila dizajnirati i kompletić za njezinu kći Stormi, u kojoj se neodoljiv duo pojavio na zabavi brenda Jean Paul Gaultier u New Yorku.
Kylie Jenner s kćerkicom Stormi na zabavi kuće Jean Paul Gaultier
Više o kampanji u kojoj dominira ima Kylie Jenner
Uhvaćena kroz osebujnu viziju fotografkinje Elizaveta Porodina, kampanja prikazuje transformaciju Kylie Jenner u sirenu, spajajući vodenu estetiku kreativne direktorice Florence Tétier s futurističkim svemirom virtualne stvarnosti, otkrivaju glasnogovornici brenda.
“Kylie Jenner bila je očit izbor”, objasnila je Tétier u priopćenju: “Njezina osobnost i ozloglašeni imidž za nas su prava inspiracija. Ona idealno odgovara viziji moderne sirene koju sam tražila: moćno biće sposobno prilagođavanju svojoj okolini,” zaključila je.
Luksuz i elegancija koji pršte iz svakog modela nove kolekcije proizlaze iz osobnog sazrijevanja poznate dizajnerice i njezine želje da se u haljinama koje stvara vide sve žene koje žude za otmjenim i damskim komadima.
U svijetu gdje mladost i ljepota postaju monete za preživljavanje, a društvene mreže izopačuju autentičnost, Nataša Mihaljčišin donosi kolekciju koja je više od odjeće – to je manifest.
Brojne poznate Hrvate već ste vidjeli u odijelima ove hvaljene domaće dizajnerice koja je zaslužna i za cool outfit koji je Baby Lasagna nosio na svom vjenčanju. Ovo je njezina nova kolekcija!
Jedan od najcjenjenijih domaćih dizajnerskih brendova iza kojeg stoje Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić, KLISAB, pred više od tristo uzvanika u Kongresnoj dvorani Zagrebačkog velesajma predstavio je svoju novu zimsku kolekciju, ujedno obilježavajući deset godina postojanja. Kolekcija eksplicitnog naziva “KLISAB10” koju čini čak 35 total lookova, od toga 23 ženska i 12 muških, zacementirala je status ovog brenda kao odvažnih, inovativnih predvodnika modne scene. Elementi iz njihovog dekadu dugog stvaralaštva tako su simbolično svoje mjesto pronašli i u novoj kolekciji, nadograđeni suptilnim pomacima i novim tehnikama rada.
Suvremena žena koja može biti što god poželi i u kojoj stanuju sve njene naoko oprečne strane izvor je neiscrpnog nadahnuća za modni dvojac eNVy room, a upravo su nju, kao muzu koja isprepliće tokove njihove mašte i kreativnosti, dizajneri Nikica Ivančević i Vjeko Franetović imali na umu kreirajući kolekciju za sezonu jesen/zima 2024. Kako bi odao počast suvremenoj ženi i u jednoj modnoj priči objedinio sve njene uloge, cijenjeni modni tandem iznova je redefinirao granice ženskog stila spajajući maskulini power dressing i profinjenu ženstvenost, poigravajući se kontrastima na posve neočekivane načine.
Proslavljeni ilustrator Tomislav Tomić donosi fantastičan svijet zmajeva u najnovijoj knjizi „Zmajska arka“, koja nudi nezaboravno putovanje kroz razne kontinente i vrste zmajeva.