Čarolija održive mode: Sestre Boudoir od starih traperica napravile najljepši top za izlaske
U glavi smo složili već barem pet kombinacija uz koje bi ovaj top savršeno pristajao.
15 ožujka 2024
INSTAGRAM: @BOUDOIR
15 ožujka 202421:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kad je održiva moda u pitanju, dugo nismo vidjeli tako nešto ljupko kao što je ovaj traper top Boudoir. Poznati modni dvojac iz Zagreba iz kolekcije u kolekciju osvaja nas svojim idejama ženstvenog odijevanja, u kojima spajaju gotovo bajkovite modne ideje s izuzetnim krojevima koje je lako nositi u raznim prigodama. Komadi s potpisom Boudoir bez greške su mamac za komplimente, a ovaj očaravajući top jednako je dobar za dušu i samopouzdanje jer uz njega možemo biti sigurni da smo dio održive modne priče, dok pritom izgledamo fantastično.
Traper top sestara Boudoir izrađen je od starih traperica
Predivan traper top Boudoir idealan je za izlaske, uz uske traperice, bijele ili kožnate hlače, kao i uz pencil suknje ili capri hlače koje će se uskoro ponovno početi nositi.
Evo što su sestre Boudoir rekle o ovom predivnom komadu
“Svaki komad je izrađen s ljubavlju od četiri para traperica koje nam šaljete, pružajući im novi život u formi moderne i jedinstvene odjeće. Naša misija je smanjiti otpad i promovirati održivost, stoga je uvjet za kupnju ovog topa da nam pošaljete četiri para traperica koje više ne nosite”.
Ovi topovi su unikatni, baš poput žena koje bi izabrale ovako fantastično šarmantan komad.
“Svaki top je ručno izrađen po tipiziranom kroju, koristeći raznolike uzorke i teksture traperica koje nam pošaljete. To znači da je svaki komad potpuno jedinstven, baš poput vas. Odaberite ekološki prihvatljivu opciju i istaknite se svojim stilom, dok istovremeno doprinosite zaštiti okoliša”, poručile su slavne hrvatske dizajnerice.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.