Što pokloniti partneru za Božić ili rođendan? Dok mnogi biraju sitnice ili čašćenje večerom, neki u ozbiljnijim vezama odlučuju se na tenisice. Pogotovo ako je barem jedna osoba iz te veze sneakerhead. Dok su super tenisice sigurno poklon kojem bi se mnogi razveselili, TikTok savjetuje da se ne odlučujete na taj potez jer bi uskoro mogli biti ostavljeni. Zašto? Tako govori takozvana teorija o cipelama (shoe theory) koja se širi tom društvenom mrežom i zbog koje pripadnici generacije Z vraćaju u trgovine cool tenisice koje su odabrali za svoje bolje polovice.
Teorija o cipelama – o čemu je riječ?
Uz brojne uistinu upitne teorije s TikToka (poput one koja je tvrdila da muškarci ne mogu odoljeti crvenoj manikuri na ženama jer ih podsjeća na mamu), najnovija je teorija o tenisicama koja upozorava na moguć prekid veze.
Trend je započeo kada je jedna korisnica TikToka otkrila da je svom partneru kupila “Crocsice od 65 dolara”, a on je odmah nakon toga prekinuo s njom. Na to su se sa svojim pričama nadovezali brojni drugi korisnici koji su svojim partnerima ili partnericama kupili tenisice ili cipele te potom bili ostavljeni u tako je nastao TikTok #ShoeTheory hashtag službeno ima više od 11 milijuna pregleda.
Ima li teorija o cipelama ikakvu podlogu?
TikTok nije prvi zaključio da cipele donose “bad Juju”. Prema drevnom kineskom folkloru, kupnja ljubavniku para cipela za kinesku Novu godinu je loš znak.
Riječ “cipela” slična je izrazima “zlo” i “grubo” na mandarinskom i kantonskom. U biti, ne samo da tražite od njih da odu iz vašeg života, već im dajete i sredstva da to učine.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.
Ben Affleck prvi put otvoreno govori o razvodu s Jennifer Lopez, ističući da nije bilo drame, već obična priča dvoje ljudi koji pokušavaju razumjeti svoje odnose.
Danijela Dvornik rastužila je pratitelje tužnom objavom o smrti svoje kujice Obame, koja je bila njezina vjerna prijateljica i s njom je provela 16,5 godina.