Što pokloniti partneru za Božić ili rođendan? Dok mnogi biraju sitnice ili čašćenje večerom, neki u ozbiljnijim vezama odlučuju se na tenisice. Pogotovo ako je barem jedna osoba iz te veze sneakerhead. Dok su super tenisice sigurno poklon kojem bi se mnogi razveselili, TikTok savjetuje da se ne odlučujete na taj potez jer bi uskoro mogli biti ostavljeni. Zašto? Tako govori takozvana teorija o cipelama (shoe theory) koja se širi tom društvenom mrežom i zbog koje pripadnici generacije Z vraćaju u trgovine cool tenisice koje su odabrali za svoje bolje polovice.
Teorija o cipelama – o čemu je riječ?
Uz brojne uistinu upitne teorije s TikToka (poput one koja je tvrdila da muškarci ne mogu odoljeti crvenoj manikuri na ženama jer ih podsjeća na mamu), najnovija je teorija o tenisicama koja upozorava na moguć prekid veze.
Trend je započeo kada je jedna korisnica TikToka otkrila da je svom partneru kupila “Crocsice od 65 dolara”, a on je odmah nakon toga prekinuo s njom. Na to su se sa svojim pričama nadovezali brojni drugi korisnici koji su svojim partnerima ili partnericama kupili tenisice ili cipele te potom bili ostavljeni u tako je nastao TikTok #ShoeTheory hashtag službeno ima više od 11 milijuna pregleda.
Ima li teorija o cipelama ikakvu podlogu?
TikTok nije prvi zaključio da cipele donose “bad Juju”. Prema drevnom kineskom folkloru, kupnja ljubavniku para cipela za kinesku Novu godinu je loš znak.
Riječ “cipela” slična je izrazima “zlo” i “grubo” na mandarinskom i kantonskom. U biti, ne samo da tražite od njih da odu iz vašeg života, već im dajete i sredstva da to učine.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
U svijetu u kojem nas magazini, društvene mreže i reklame neprestano uvjeravaju da nismo dovoljno dobri, dovoljno mršavi, dovoljno lijepi ili dovoljno uspješni, rijetki su glasovi koji nas podsjećaju na istinu — da smo dovoljno dobri upravo takvi kakvi jesmo. Jedan takav glas pripada Valentini Sumpor, autorici nove knjige Dovoljno dobra.
Crveni ruž na glasu je kao beauty superjunak koji podiže raspoloženje, a pjevačica Franka Batelić na Instagramu je otkrila koja joj je nijansa najdraža.
Frano Pehar predstavio je svoj najnoviji glazbeni uradak — emotivnu baladu Ako se vrate brodovi. Riječ je o pjesmi prožetoj čežnjom, nadom i iskrenim emocijama, a sve to upotpunjeno moćnom interpretacijom ovog talentiranog pjevača.
Zamislite ljeto koje miriše na ružmarin i lavandu, jutra koja počinju skokom u tirkizno more, i večeri koje se protegnu do kasno, uz čašu malvasije i zvuke dalmatinske klape. Južna Dalmacija ove sezone nije samo destinacija – ona je lifestyle, vibracija, bijeg i povratak sebi. Ako još niste isplanirali svoje ljetovanje, vrijeme je da otkrijete što sve južni dio jadranske obale može ponuditi, izvan okvira uobičajenih razglednica i turističkih ruta.
Sunce je izvor života, ali i jedan od najvećih neprijatelja naše kože. Svi znamo da je zaštita od sunca važna, no koliko zapravo razumijemo SPF – faktor zaštite od sunca? Što se krije iza tih brojeva na bočici kreme i zašto nije svejedno koji SPF koristimo? Ovaj tekst razbija sve nedoumice, donosi znanstvene činjenice i praktične savjete koji će ti pomoći da konačno izabereš idealnu zaštitu za svoju kožu.