Tatjana Matejaš Cameron zvijezda je nove DeLight modne priče
„U ovoj kolekciji sam posebno osjetila kako DeLight podržava našu žensku snagu, izdržljivost kroz životne zime, a opet ističe prirodnu ljepotu i jarkim bojama inspirira životu radost.“
Najljepše doba godine u punom je jeku. Okićeni izlozi i ulice grada izgledaju čarobno, a ne nedostaje i božićnih proslava, okupljanja s prijateljima i obitelji, poslovnih domjenaka i koncerata. Svaka pripadnica ljepšeg spola itekako zna da u tom periodu ne preostaje drugo, nego lijepo se urediti i uživati u svakom događanju koje slijedi. Izabrati i uložiti pametno, misao je kojom se vodi svatko tko voli kvalitetu i vrhunsku izradu. Posjedovati komade koji su vječni, polako ali sigurno postaje trend kojim se vodi sve više dama koje pomno biraju što će se nalaziti u njihovim ormarima.
Tatjana Matejaš Cameron sjajno je utjelovila viziju domaćeg dizajnera
Upravo tom mišlju, već godinama, vodi se i poznati hrvatski brend DeLight čija je zimska kolekcija uvijek iznova bogata, bezvremenska te toliko kvalitetna da klijentice unaprijed planiraju nabavku svog kaputa kako bi bile sigurne da će ga uspjeti “uloviti” prije nego se rasproda. Naime, količine su limitirane i neke od boja kaputa rasprodaju se i prije negoli se izlože u trgovini. Vrhunskim tkaninama nitko ne odolijeva, a upravo su one srž svake kolekcije jer DeLight kaputi, osim što izgledaju prekrasno, oni zaista i griju.
Ova kampanja se bazira na kaputima, sakoima te odijelima koji su oplemenjeni “festive“ dodirom. Crno šljokasto odijelo ne prolazi nezamijećeno, a ljubičasti i zlatni Ann Marie sako, koji je sastavljen od metaliziranih niti je zaista ljubav na prvi pogled. Vuneno odijelo Maxim crvene boje apsolutni je must have i nezaobilazni dio iskonskog božićnog looka – sako na jednoredno kopčanje kao i hlače ravnih nogavica, dio su tog novog modela odijela koji dolazi iz DeLight kreativne radionice.
Brend DeLight omiljen je među poznatih Hrvaticama
Zvijezda ove zimske priče je Tatjana Matejaš Cameron, poznata kao Tajči. Glazbena diva savršeno se snašla u ovoj ulozi koju je odigrala po prvi put u svojoj karijeri, a između nje i DeLigt-a, postoji jedna posebna veza. „Uvijek se osjećam lijepo i sigurno u DeLight kreacijama, ali u ovoj kolekciji sam posebno osjetila kako odražava našu žensku snagu, izdržljivost kroz životne zime, a opet ističe prirodnu ljepotu i jarkim bojama inspirira životu radost. Najdraži komad iz ove kolekcije mi je crno šljokasto odijelo, dok se najugodnije osjećam u crvenom Andrej kaputu i crvenom odijelu, i vjerujem da se to može osjetiti i na fotografijama“ – zaključuje Tajči.
“Zimska je kolekcija tradicionalno najveći ponos DeLight-a. U ovoj se kolekciji nalaze odjevni komadi koji pokazuju našu umješnost u proizvodnji i dokaz su posvećenosti kupcu, kvalitete izrade i vrhunskih tkanina koje su potpuno prirodnog podrijetla. Uvijek ističem kako naši kaputi zaista griju i svake sezone se trudimo dobaviti još kvalitetnije i luksuznije tkanine kako bismo našim klijenticama ponudili najbolji proizvod na tržištu” – dodaje Ivan Friščić, vlasnik i dizajner brenda DeLight.
Kada govorimo o kaputima, tu su kaput Andrej u zelenoj boji sastavljen od 40% runske vune, 30% mohera, 20% alpake i 10% kašmira kao i Ann Marie kaput na dvoredno kopčanje u rozoj boji. Kaput Andrej u crvenoj verziji istkan je od vlakana sastavljenih od 50% baby lame, 40% runske vune i 10% kašmira te ljubičasti Andrej od 40% runske vune, 30% mohera, 20% alpake i 10% kašmira. U zimskoj kolekciji nalaze se i kaputi u beige, crnoj, tamnosivoj, svijetlosivoj i tamnoplavoj boji, a cijela kolekcija dostupna je fizičkoj DeLight trgovini u Vlaškoj 6 u Zagrebu.
Postoje večeri koje ne pristaju na prosječnost i trenuci koji traže dodatnu dozu stila, samopouzdanja i nenametljivog sjaja, a upravo takvim prigodama Högl pristupa s posebnom pažnjom, stvarajući cipele i torbe koje nadilaze ulogu modnog dodatka i postaju nosivi izraz osobnosti. U kolekciji osmišljenoj za svečane prilike, večernje izlaske i najluđu noć u godini susreću se bezvremenska elegancija, suvremeni dizajn, vrhunska izrada i iznimna udobnost, što je kombinacija koja definira moderni luksuz bez kompromisa.
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i točni datumi početka sniženja u fizičkim trgovinama i online.
Nova crvena capsule kolekcija haljina brenda LEXALEX osmišljena je kao snažna, ali pročišćena modna izjava. Svaki model spaja suptilan luksuz i samouvjerenu ženstvenost, stvarajući dojam koji ostaje zapamćen.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.