Tajna iza „Showgirl“ haljine: Skrivena priča o 13 dana rada, tisućama kristala i snu koji se pretvorio u stvarnost
Kada je Kelsey Randall 2015. godine pokrenula svoj istoimeni modni brend, na vrhu njezine liste želja stajalo je jedno ime – Taylor Swift. Bila je to maštarija koja je u sebi nosila notu nemogućeg, no desetljeće kasnije ta se maštarija pretvorila u priču dostojnu filmskog scenarija. Danas njezine kristalima optočene kreacije blistaju na omotu novog albuma „The Life of a Showgirl“ i u videospotu za vodeći singl „The Fate of Ophelia“, a svijet je napokon dobio priliku zaviriti iza zavjese i otkriti kako je nastao jedan od najdojmljivijih modnih trenutaka karijere najpoznatije pop zvijezde današnjice.
Randall u razgovoru otkriva kako dizajnira za ljude koji žele biti u središtu pozornice, bilo da je riječ o mladenki na njezin veliki dan ili o pop zvijezdi čije ime odzvanja svjetskim arenama. Njezini su radovi uglavnom unikatni i stvaraju se u bliskoj suradnji s osobom koja ih nosi, jer svaka kreacija nosi poruku i energiju onoga za koga je stvorena. U ožujku ove godine, kada joj je putem Instagrama stigla poruka iz Swiftina stilističkog tima s molbom za specifičnu haljinu iz njezine kolekcije, Kelsey nije znala u kojem se smjeru kreće projekt. Znala je tek da je riječ o Taylor, ali atmosfera je bila obavijena potpunom tajnom.
Kako bi priča bila još nevjerojatnija, željena haljina više nije postojala – nestala je na jednom snimanju. U prvom trenutku osjetila je razočaranje, ali negdje duboko u sebi imala je čudnovatu vjeru da će se nešto dogoditi. I doista, nekoliko tjedana kasnije Swiftin tim pronašao je u kostimskom arhivu jednu njezinu nikada nošenu kreaciju koja je izgledom podsjećala na originalnu. Randall priznaje da je u tom trenutku bila uvjerena kako Swift sprema iznenađenje s pjesmama iz „Reputation“ ere jer je haljina bila zlatna, optočena zelenim kamenjem i imala gotovo zmijsku teksturu.
Haljina je, kako se pokazalo, postala jedno od najzavodljivijih i najblještavijih izdanja Taylor Swift na snimanju albuma „Showgirl“, koje su potpisali proslavljeni fotografi Mert Alas i Marcus Piggott. Nekoliko mjeseci kasnije stilist joj je poslao novu molbu – izraditi drugu haljinu koja će pratiti istu priču. Randall i Swiftin tim opsesivno su birali kamenčiće, šaljući jedni drugima uzorke kristala preko noći, tražeći savršenu kombinaciju nijansi koje će u pokretu stvoriti iluziju svjetlosne rijeke. Inspiracija za konačnu paletu boja došla je iz jedne od najpamtljivijih kombinacija s Eras turneje, a njezina iridescentna mješavina ružičaste, ljubičaste, breskvine, bijele i zlatne podsjećala je na Versaceov bodi koji je Swift učinio kultnim.
No najteži je dio tek slijedio. Kada su stigle sve potrebne količine materijala – tisuće i tisuće metara lančanih resa i kristala – Kelsey i njezin tim imali su svega trinaest dana da haljinu dovrše. Bila je to utrka s vremenom koja je u njezinu ateljeu stvorila gotovo ritualnu atmosferu, nalik na starinske krugove žena koje su zajedno šivale i stvarale, samo što su u ovom slučaju rukama prolazile blistave rese i svjetlucavi kamenčići. U pomoć su joj priskočili prijatelji i njezina supruga koja je, između sati nastave, došla sudjelovati u ovom kreativnom čudu. Nitko nije znao za koga haljina nastaje, osim da je riječ o nekome „posebnom“.
Kad je nekoliko mjeseci kasnije otkrila da su obje haljine završile u službenom albumskom vizualu i u videospotu, Kelsey je ostala bez riječi. Pogledala je objavu u zoru, probudila ju je supruga koja joj je pokazala Taylorin Instagram profil. Sve emocije, rad i tajne noći provedene u šivanju i vezenju pretvorile su se u suze radosnice. Bilo je to ostvarenje sna i trenutak koji je nadmašio sve njezine ambicije – raditi uz bok svom idolu Bobu Mackieju, „sultanu šljokica“, čiji se raskošni kostimi i pernata pokrivala pojavljuju uz Taylor i njezine plesače.
Za Randall je ova suradnja više od modnog uspjeha; to je potvrda njezine vizije i hrabrosti, dokaz da se predanost i strast isplate kada naiđu na pravu priliku. U Taylor Swift pronašla je savršeno platno za svoje snove, a u „Showgirl“ haljini stvorila je simbol blistavog trenutka kada se moda, glazba i osobna priča susretnu u jedinstvenom sjaju.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.