Robert Sever briše modne granice i redefinira chic eleganciju u novoj Symphony 9 kolekciji
Poznati hrvatski modni brend Robert Sever sinoć je velikom samostalnom revijom predstavio svoju novu kolekciju za sezonu proljeće 2025. pod nazivom Symphony 9. Ova kolekcija donosi 55 besprijekorno izrađenih pret-a-porter kombinacija za žene i muškarce, ističući prepoznatljiv dizajnerski potpis.
Kolekcija Symphony 9 odiše suvremenom chic elegancijom, a njezin ključni aspekt je fluidnost između muških i ženskih modela. Koristeći iste materijale i krojeve za oba spola, Robert Sever briše granice između tradicionalne muške i ženske mode, stvarajući univerzalne komade prilagodljive različitim stilovima.
Robert Sever u novoj kolekciji donosi posebnu inovaciju – uzorak inspiriran novinskim papirom
“Iako je neki komad prezentiran kao muški, on se savršeno može uklopiti i u svaki ženski styling na vrlo organski i prirodan način”, govori dizajner. Posebna inovacija u ovoj kolekciji je Sever novina print, unikatni uzorak inspiriran novinskim papirom, koji se pojavljuje kroz cijelu selekciju, dok različite tehnike ukrašavanja, poput ištepavanja i ručnog oslikavanja, dodatno naglašavaju ručni rad i preciznost svakog komada.
Dizajner, kao i uvijek do sada, potpisuje kompletan styling za sve kombinacije, a ove sezone donosi i nove stilističke elemente. Tako su ravne cipele i Converse tenisice nadopunjavale lookove, a nakit kao takav je potpuno izostavljen. Nakon nekog vremena, brend je vratio čuvene shopper torbe, sada izrađene od reciklirane kože s krznom te plastificirane vodootporne tkanine. Kao novitet predstavljene su male shopping torbe, inspirirane klasičnim plastičnim vrećicama, ali izrađene od tkanine s naglaskom na održivost.
Ovosezonska revija osmišljena je kao klasičan runway prikaz s dinamičnim i energičnim hodom modela, gdje je minimalističko okruženje u potpunosti stavilo fokus na kreacije. Posebnu atmosferu upotpunio je glazbeni segment koji je pažljivo osmišljen u suradnji s DJ-em Luigi Omniousom, koji je kreirao jedinstven glazbeni kolaž usklađen s vizualnim identitetom kolekcije.
Budući da je Robert Sever brend koji spaja modu s kompletnom pričom, i ovaj put je obogaćena i mirisnim elementom dodajući dimenziju senzorne percepcije iz parfumerije Memorie.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.