Jeste li znali da je Sydney Sweeney haljinu Angeline Jolie trebala nositi već prije godinu dana?
Sve je otkrila njezina stilistica Molly Dickson.
12 ožujka 2024
PROFIMEDIA
12 ožujka 202415:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Ovogodišnji crveni tepih zabave Vanity Faira nakon dodjele nagrada Oscar svakako je bio spektakularan, a mnoge su se glumice i starlete istaknule toaletama koje imaju zanimljivu povijest. Dok su neke posegnule za vintage komadima već viđenim na revijama slavnih dizajnera, Sydney Sweeney otišla je korak dalje i posudila haljinu koju je na dodjeli Oscara prije dvadeset godina nosila slavna holivudska glumica. Sydney Sweeney u haljini Angeline Jolie oduševila je modne kritičare, a njezina odluka da pričeka s pojavljivanjem u toj toaleti bila je odlično tempirana.
Sydney Sweeney u haljini Angeline Jolie izgledala je poput prave dive
Mlada glumica, koja je publiku već oduševila u hitovima HBO-a “Sluškinjina priča”,“Euforija” i “Bijeli Lotos” kao i u romantičnoj komediji “Anyone but You” ove se sezone sve više počela isticati i u modnom smislu pa je njezino pojavljivanje na zabavi Vanity Faira nakon dodjele Oscara u stilu nove mlade zvijezde na koju treba obratiti pažnju.
Haljina boje bjelokosti stiže iz vintage kolekcije modnog dizajnera Marca Bouwera, a u njoj je na dodjeli Oscara 2004. godine zablistala Angelina Jolie.
Ovu haljinu Sydney Sweeney trebala je nositi prije godinu dana
Molly Dickson, stilistica Sydney Sweeney za Vogue je otkrila da je glumica ovu haljinu trebala nositi već prije godinu dana no ona i njezina slavna klijentica zaključile su da bi bilo bolje da pričekaju 20 obljetnicu dodjele na kojoj je haljinu nosila Angelina Jolie.
Sydney je na zabavi Vanity Faira predstavila i bob frizuru koju je još malo skratila, a haljinu je upotpunila sličnim visećim ogrlicama kakve je nosila i Angelina Jolie.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.