Suradnja Dolce & Gabbana x SKIMS ovaj je tjedan napokon ugledala svjetlo dana, a obožavatelje oba brenda toliko je oduševila da se stranica nakratko srušila nakon što su “krpice” leopardskog uzorka krenule u prodaju. Tome je svakako pridonijela seksi kampanja u kojoj su nastupile Kim Kardashian, osnivačica brenda SKIMS, i njezina sestra Kourtney Kardashian Baker, a koja je snimljena kao hommage kultnim kampanjama modne kuće Dolce&Gabbana.
Suradnja Dolce&Gabbana x SKIMS donosi najskuplje komade do sada
Što se sve nalazi u kolekciji nastaloj u suradnji Dolce&Gabbana x SKIMS?
Kolekcija je uistinu raznolika, a njoj se nalaze grudnjaci, gaćice u raznim modelima, tajice, biciklističke hlačice, babydoll spavačice, trikoi, ogrtači te lounge haljine.
Ovo je najskuplja SKIMS kolekcija do sada, no čini se da to ipak nije smelo obožavateljice da pohrle i priušte si pokoji komad.
Primjerice, komplet od 3 para gaćica stoji 140 dolara, nabrani korzet 234 dolara, a haljina 586 dolara.
U fokusu kolekcije je kultni leopardski uzorak, koji dvojac Dolce&Gabbana često koristi u svojim kolekcijama, a tu su i crna i bijela boja.
Reklamna kampanja Dolce&Gabbana x SKIMS podigla je mnogo prašine
U reklamnoj kampanji za kolekciju Dolce&Gabbana x SKIMS Kim i Kourtney glume zanosne Talijanke te poziraju uz sličnu scenografiju i poze u kojima je u kampanjama slavne talijanske modne kuće tijekom godina pozirala Monica Bellucci.
Ova kampanja privukla je puno pažnje, a poznavatelji pop kulture na društvenim su mrežama komentirali kako je ovaj put Italija spojila sestre koje su imale veliku svađu oko toga tko je kome ukrao ideju za talijansko vjenčanje u stvarnom životu.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.