Suradnja Dolce & Gabbana x SKIMS ovaj je tjedan napokon ugledala svjetlo dana, a obožavatelje oba brenda toliko je oduševila da se stranica nakratko srušila nakon što su “krpice” leopardskog uzorka krenule u prodaju. Tome je svakako pridonijela seksi kampanja u kojoj su nastupile Kim Kardashian, osnivačica brenda SKIMS, i njezina sestra Kourtney Kardashian Baker, a koja je snimljena kao hommage kultnim kampanjama modne kuće Dolce&Gabbana.
Suradnja Dolce&Gabbana x SKIMS donosi najskuplje komade do sada
Što se sve nalazi u kolekciji nastaloj u suradnji Dolce&Gabbana x SKIMS?
Kolekcija je uistinu raznolika, a njoj se nalaze grudnjaci, gaćice u raznim modelima, tajice, biciklističke hlačice, babydoll spavačice, trikoi, ogrtači te lounge haljine.
Ovo je najskuplja SKIMS kolekcija do sada, no čini se da to ipak nije smelo obožavateljice da pohrle i priušte si pokoji komad.
Primjerice, komplet od 3 para gaćica stoji 140 dolara, nabrani korzet 234 dolara, a haljina 586 dolara.
U fokusu kolekcije je kultni leopardski uzorak, koji dvojac Dolce&Gabbana često koristi u svojim kolekcijama, a tu su i crna i bijela boja.
Reklamna kampanja Dolce&Gabbana x SKIMS podigla je mnogo prašine
U reklamnoj kampanji za kolekciju Dolce&Gabbana x SKIMS Kim i Kourtney glume zanosne Talijanke te poziraju uz sličnu scenografiju i poze u kojima je u kampanjama slavne talijanske modne kuće tijekom godina pozirala Monica Bellucci.
Ova kampanja privukla je puno pažnje, a poznavatelji pop kulture na društvenim su mrežama komentirali kako je ovaj put Italija spojila sestre koje su imale veliku svađu oko toga tko je kome ukrao ideju za talijansko vjenčanje u stvarnom životu.
U impresivnom ambijentu obnovljenog Prirodoslovnog muzeja, među svjetlucavim eksponatima morskih divova prošlosti, sinoć se dogodila prava modna čarolija. Revija koja se s razlogom iščekivala kao vrhunac modne sezone, potvrdila je svoj status spektaklom koji je spojio eleganciju, osobni stil i dozu odvažnosti.
U vremenu kada svijet viče, prava snaga leži u tišini koja nosi smisao. Nova kolekcija naušnica brenda Amaranthine, iza koje stoji dizajner Mario Malnar, nije tu da podilazi trendovima – već da ih nadmaši osobnošću. Svaki par naušnica postaje tihi, ali snažan odraz autentičnosti, elegancije i unutarnje slobode.
MOHITO je ponovno uspješno začarao svojim najnovijim modnim komadima iz linije Sunset Nomad, kolekcije koja slavi ženstvenost u punom spektru boja koje dočaravaju čaroliju izlaska sunca.
Robert Benton, redatelj i scenarist koji stoji iza filmova "Kramer protiv Kramera" i "Bonnie i Clyde", preminuo je u 92. godini, potvrdila je njegova menadžerica.