Svi su ludi za ovim makeoverom: Tko je nova stilistica Selene Gomez?
Jeste li primijetili da se stil Selene Gomez naglo promijenio? Fanovi tvrde da je pop zvijezda napokon dobila makeover kakav zaslužuje!
29 rujna 2023
PROFIMEDIA
29 rujna 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Satenska ljubičasta haljina? Cool sivo odijelo ili svjetlucava crna minica? U svim ovim outfitima Selena Gomez briljirala je u posljednjih nekoliko tjedana, a modno zakucavanje dogodilo se kad je ovaj tjedan izašla na ulice Pariza u fantastičnoj bijeloj haljini s točkama i puf rukavima s potpisom Jacquemus. Samo od sebe postavilo se pitanje – tko je nova stilistica Selene Gomez?
Nakon devet godina suradnje s Kate Young, njujorškom stilisticom s kojom je počela surađivati kad je imala samo 14 godina, slavna pjevačica uistinu se odlučila na promjenu stilista, a njezini fanovi smatraju da je upravo ovaj makeover bio potreban Seleni koja je u posljednjih nekoliko godina prolazila kroz teško razdoblje.
Tko je onda nova stilistica Selene Gomez?
Žena koja stoji iza svih lookova koje je Selena Gomez nosila na ovogodišnjem Tjednu mode u Parizu je Erin Walsh, a pjevačica ju je angažirala sredinom ljeta.
Erin Walsh poznata je celebrity stilistica koja već godinama surađuje s Anne Hathaway, Sarom Jessicom Parker, Lucy Hale i brojnim drugim zvijezdama, a osmislila je i trudnički look Adriane Lime za Filmski festival u Veneciji.
Prvi look koji je osmislila za Selenu bila je retro točkasta kombinacija iz kolekcije Dua Lipe za Versace, a zatim joj je predložila ružičastu Valentino haljinu za proslavu rođendana i ljubičastu svjetlucavu minicu za snimanje novog spota. Tu je planula ljubav i od tada Selena pažljivo sluša sve što Kate ima za reći.
Nova stilistica Selene Gomez otkriva nam pjevačicu u zrelijem izdanju
Dok je Kate Young bila idealan izbor za odijevanje Selene Gomez u stilu MTV zvijezde, Erin Walsh nešto je poput cool, starije sestre, koja je pjevačicu “gurnula” u malo odvažnijem i modno naprednijem smjeru.
Obožavateljima 31-godišnje pjevačice posebno se sviđa što Kate Young podržava Seleninu seksi stranu što je pjevačici itekako potrebno nakon borbe s trolovima na Instagramu koji su je mjesecima napadali zbog njezine kilaže.
Selena Gomez uz novi look izgleda odvažno i zrelo, a čini se da se odlično zabavlja u dizajnerskim kreacijama koje joj predlaže nova stilistica.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.