Statement odijela, baloneri, plisse i prozračne haljine dio su nove Lokomotivine proljetne kolekcije
Jedna od najuspješnijih hrvatskih modnih dizajnerica Lana Puljić i njen brend Lokomotiva predstavili su najnoviju proljetnu kolekciju koja donosi svježinu proljetnih trendova uz naglasak na svestranost i bezvremenski stil. Od statement odijela do prozračnih haljina od čipke, kolekcija nudi nezaobilazne komade za sve žene koje cijene eleganciju i unikatnost.
Komadi iz kolekcije mogu se nositi na puno načina kroz cijelu godinu, prilagođavajući se raznim prigodama i stilovima. Sakoi koji se mogu nositi kao lagane jaknice, baloneri od kože ili baloneri s plisiranim detaljima, prozračne haljine, bomberice i ručno izbijeljene traperice samo su neki od izbora koje kolekcija nudi.
Naglasak je stavljen na suptilnu igru s detaljima, reinterpretaciju klasičnih komada te asimetriju koja donosi dozu dodatne drskosti u poznatu Lokomotivinu estetiku. Siluete variraju od iznimno opuštenih i voluminoznih do ženstvenih, strukiranih i pripijenih, ističući ženstvenost s dozom elegancije i seksipila.
“Ova kolekcija je odraz proljetne atmosfere, gdje se igramo s različitim siluetama, detaljima i bojama, ističući ženstvenost i svestranost naših komada. Želimo da se žene osjećaju samopouzdano, moćno i elegantno u svakoj prigodi,” izjavila je dizajnerica Lana Puljić.
U kampanji koja prati kolekciju, modeli Filipa Ledić i Irina Zubić savršeno utjelovljuju Lokomotiva ženu, prikazujući snagu, ženstvenost i samosvjesnost koja seže kroz sve generacije. Kroz svijetle, pastelne tonove do tamnih nijansi, kolekcija pruža spektar boja koji odgovara različitim ukusima i preferencijama.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.