SSYYNN Denija Horvatića: Modni eksperiment koji je zatvorio večer, a otvorio novu viziju avangarde!
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.
Na impresivnoj 40-metarskoj pisti, koju su obasjale precizno orkestrirane svjetlosne igre, 16 izlaza odredila je dominantna paleta crne boje, uz pažljivo odabrane bež i žuto-zelene akcente koji su dinamizirali vizualni dojam kolekcije. No, ono što je doista izdvojilo SSYYNN u moru modnih izraza jest njegova neustrašiva kombinatorika materijala – spajanje prirodnih i eksperimentalnih tkanina u neviđene teksturalne igre.
Tako je crni baršun, sa svom svojom aristokratskom profinjenošću, dobio neočekivani industrijski kontrast kada je apliciran na aluminij, stvarajući hibrid mode i suvremene skulpture.
Horvatićeva kolekcija nije samo estetski statement, već i filozofska rasprava o značenju mode i njezinim mogućnostima prevođenja apstraktnih ideja u konkretne vizualne narative.
Deni Horvatić stvorio je precizne i slojevite odjevne komade
Kroz precizne krojeve, voluminozne siluete i igru slojevitosti, dizajner je stvorio odjevne komade koji evociraju osjećaj snage, ali i enigmatične suzdržanosti. Svaka izlazna kombinacija bila je poput manifestacije modnog pojma kojem je tražena nova definicija – sinonima koji reinterpretira samog sebe.
Uz crnu, kao vječnu bazu modne avangarde, intrigantni bež i žuto-zeleni tonovi prožimali su kolekciju donoseći svjetlosne akcentne trenutke koji su u suprotnosti s dubokom, gotovo dramatičnom crnom. Ta igra kontrasta nije bila samo estetski trik, već i podsjetnik na slojevitost samog modnog izraza – koliko god bio monokroman ili minimalistički, uvijek sadrži dubinske nijanse značenja.
Siluete su bile definirane arhitektonskom preciznošću, od strogo krojenih jakni koje podsjećaju na futurističke oklopne forme, do tekućih, gotovo lebdećih materijala koji su unijeli dašak eterealnosti u inače strukturalno snažan dizajn. Konceptualnost kolekcije posebno se istaknula kroz igru proporcija – od naglašenih ramena i skulpturalnih formi, do fluidnih drapiranih detalja koji su kolekciji dali dinamičnu mekoću.
Upečatljivi momenti na pisti otkrili su i Denijevu preciznu viziju modnog storytellinga – njegovi su modeli kročili poput umjetničkih instalacija, noseći na sebi ne samo odjeću, već i ideju. Svaka kombinacija bila je promišljena, svaki materijal odabran s namjerom, svaka boja postavljena tako da izazove reakciju i potakne dijalog s publikom.
SSYYNN nije samo brend, nego i nešto mnogo više
SSYYNN nije samo modni brend – on je eksperiment, on je hommage dizajnerskom nasljeđu, ali i svjež pogled u budućnost mode koja ne priznaje ograničenja. Ovom je kolekcijom Deni Horvatić pokazao kako moda može biti više od estetike – ona može biti priča, stav, filozofija i iskustvo. Završetak prve večeri Bipa FASHION.HR-a njegovom revijom bio je stoga i više nego simboličan – zatvaranje koje je zapravo otvorilo nova modna promišljanja.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Ljeto u Zagrebu jednostavno ne može proći bez dobrih festivala na otvorenom. Grad tada oživi – parkovi, trgovi i ulice pretvaraju se u pozornice pod vedrim nebom, vinske vrtove i kutke za opuštanje, smijeh i druženje.
Na zagrebačku glazbenu scenu stiže novi val svježine i autentičnosti. Mahkey, bend koji je već osvojio pažnju glazbene publike i kritike, predstavlja svoj novi singl Pazim što želim – drugi po redu s nedavno objavljenog debitantskog albuma Palo Santo. Uoči velike koncertne promocije u legendarnoj Tvornici kulture 26. lipnja, ovaj singl donosi novo poglavlje u njihovom glazbenom izričaju, koji se kao rijetko koji danas, može opisati jedinstvenom sintagmom – sevdah grunge.