Snaga tišine u srcu New Yorka – Dominik Livaković u kampanji koja mijenja pogled na sport i stil

Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.

24 srpnja 2025

dominik livaković
HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Sniman usred betonske džungle New Yorka, gdje se snovi sudaraju s brzinom svakodnevice, Livaković zrači istim onim mirom koji ga čini nepobjedivim između vratnica. U elegantnim MACKAGE komadima koji spajaju arhitektonski kroj, funkcionalnost i vrhunsku estetiku, hrvatski reprezentativac ne djeluje kao model – on jest poruka.

„Život, baš poput igre, neprestano mijenja tempo. Ono što me održava jest spremnost – u svakom trenutku, na svakom koraku,“ rekao je Livaković, i nije pretjerao. Dok hoda avenijama New Yorka u vunenom kaputu s modularnim ovratnikom, u kožnatoj jakni koja izgleda kao da je krojena po linijama njegove odlučnosti, ili u satiniranom bomberu spremnom za noćne šetnje i brze odluke, Livaković izgleda kao muškarac koji zna kamo ide.

dominik livaković

Kampanja “Protect Your Craft” ne predstavlja odjeću – ona predstavlja karakter. Fokusiranost. Odanost sebi. U vremenu kada se sve svodi na brzinu i buku, MACKAGE slavi onaj rijedak tip tišine koji ne traži pažnju, ali je uvijek prisutan. Baš poput Dominika.

dominik livaković

U kolekciji koja kombinira visoku modu i tehničku izvrsnost, svaki komad je alat, saveznik i izjava. Tu je COLE – kaput koji prkosi vremenu i trendovima, DOMINIC – jakna koja izgleda kao produžetak tvoje samouvjerenosti, EMILIO – komad koji spaja udobnost i oštrinu pokreta. Sve to nosi ime Dominika Livakovića. Ne bez razloga.

dominik livaković

Kada sport i stil progovore istim jezikom, nastaje nova era muškog lifestylea – promišljena, elegantna, prilagodljiva. U toj eri, Dominik Livaković nije samo čuvar mreže. On je čuvar stila, fokusa i tihe snage.

dominik livaković


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025