Netom nakon što je kao zaštitno lice kampanje svog ekskluzivnog salona vjenčanica Le concept predstavila divnu egipatsku glumicu i influencericu Nesrin Sanad, Aleksandra Dojčinović ovo proljeće ide veliki korak dalje i Lei Lou sezonu za toplije dane predstavlja u rangu najvećih brendova, s licem koje je svim ljubiteljima mode diljem svijeta itekako dobro poznato. Ovom posljednjom kampanjom, naime, još jednom zabilježenom fotoobjektivom Maje Kljaić, Lei Lou svoje poklonice vodi na Lošinj, odajući pritom počast autentičnim ljepotama Hrvatske, a zvijezda kampanje slavna je svjetska influencerica Lena Terlutter, žena kojoj je moda u krvi, budući da je iza nje više od dva desetljeća uspješnog bavljenja modelingom, s višemilijunskim brojem pratitelja na različitim društvenim mrežama. Lena je ujedno i vrlo uspješna njemačka poduzetnica, vlasnica ikoničnog “Boutique Belgiquea”, concept storea u živopisnom dijelu njenog rodnog Kölna, vrlo nalik luksuznom Lei Lou butiku u zagrebačkoj Ilici. Ova 41-godišnja majka četvero djece u Njemačkoj drži kultni status kada su u pitanju društvene mreže, smatra se pionirkom ovog posla, a zahvaljujući istančanom i nepogrešivom osjećaju za modu, u svom portfoliju danas ima stalne suradnje s najvećima od najvećih, poput Cartiera, Chanela ili Hermesa.
S Aleksandrom Dojčinović veže je dugogodišnje prijateljstvo, koje je već nekoliko puta do sada rezultiralo divnim kolaboracijama. Terlutter često nosi i objavljuje komade najpriznatije hrvatske dizajnerice, no ova posljednja suradnja svakako je najposebnija budući da je po prvi put u cijelosti snimljena u Hrvatskoj, u očaravajućm interijeru lošinjske Captain’s Ville Rouge, s pomno odabranim Lei Lou komadima, koje je Lena sjajno uparila sa svojim omiljenim IT accessoiresom svjetskih modnih kuća i naočalama iz Aleksandrine Optice La Vie.
“Lei Lou je dizajniran za jake, neovisne žene, koje žive svoj posao, ali žive i modu cijelim svojim bićem. Mislim da je to vrlo blisko meni, a osim toga i moj stil je vrlo nalik Lei Lou estetici, što znači savršeni miks modernog i cool, uvijek s određenom dozom nježne ženstvenosti. Na snimanju sam se zaljubila u voluminoznu, bijelu košulju i korzetiranu suknju i jedva ih čekam još koji put odjenuti ovo proljeće i ljeto” – ističe Terlutter.
A zvijezde Lei Lou proljeća, uz već spomenute komade, svakako će biti i divne haljine od najfinije rastezljive svile, kod kojih se dizajnerica poigrala strukturama, dodajući im, ovisno o modelu, ili geometrijski, gotovo “hourglass” kroj, uz pomoć posebnih tehnika ukrojavanja i šivanja s naglaskom na ramenima ili pak maksimalno ženstvenu siluetu, ostvarenu savršeno inkorporiranom draperijom, prorezima i naglaskom na struku, ramenima ili otvorenim leđima. I proljetna Lei Lou odijela donose novu i puno strukturiraniju siluetu, ponajprije zahvaljujući sjajnim korzetima koji pružaju toliko mogućnosti za kombiniranje.
Upravo ta voluminoznost ukroćena korzetom glavni je trend sezone u dolasku, zna to i Lena, koja nam je iz prve ruke otkrila još neka obilježja nove mode.
“Mnoge od nadolazećih trendova već sam na neki način inkorporirala u svoj ormar. Biti će to vrlo uzbudljiva modna sezona puna kontrasta, miksanja ženstvenih i maskuliniziranih komada, pomaknute sportske elegancije, metaliziranih i detalja u obliku ruža. Moji omiljeni komadi ovog proljeća svakako će biti zlatne Miu Miu balerinke i neke sjajne, ležerne i cool haljine. Željela bih još naglasiti da je lijepo upoznavati se s novim trendovima, ali je isto tako važno uvijek birati ono u čemu se dobro osjećamo. To nastojim prenijeti i na svoju djecu, pogotovo što svi pokazuju interes za modu, vjerojatno zato što smo suprug Leonard i ja toliko strastveni oko toga i što tu strast volimo dijeliti s njima” – naglašava ova influencerica s A liste i objašnjava da je taj posao danas bitno drugačiji nego kada je ona počinjala prije više od deset godina jer je tada ona, za razliku od danas, bila među rijetkima. Počelo je kao strast prema modi i fotografiji, a pretvorilo se u ozbiljan dodatni posao.
“Moji su “followeri” starili sa mnom i nekako je lijepo biti “stariji” član ove industrije. I koliko god je sve danas drugačije, ja sam na tim platformama još uvijek u velikoj mjeri JA” – zaključuje Lena.
Nove Lei Lou i La Vie kolekcije dostupne su na web shopu branda i u zagrebačkom Lei Lou butiku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.