Stiže serija o Christianu Dioru i Coco Chanel, uz glazbu Lane Del Rey
Ben Mendelsohn glumi Christiana Diora, a dobitnica Oscara Juliette Binoche, a tu su i Glenn Close i John Malkovich.
29 siječnja 2024
APPLE TV
29 siječnja 202411:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Moda je vaša velika ljubav? Na samo Valentinovo izaći će nova serija pod nazivom “The New Look” od 10 dijelova, a u uistinu atraktivnom izdanju pripremio ju je Apple TV +. Serija snimljena “na licu mjesta”, odnosno u čarobnom Parizu pratit će nastanak čuvenog Diorovog “novog looka” i parišku modnu scenu za vrijeme Drugog svjetskog rata. Coco Chanel bit će druga istaknuta figura, a gledatelji će se imati prilike uživjeti i u zanimljive priče vezane uz ostale Diorove velike suparnike, Pierrea Balmaina i Cristóbala Balenciagu.
Ne sumnjamo da će ova serija ponovno inspirirati svijet mode i frizura trendovima iz tog razdoblja.
Radnja serije “The New Look”
Smještena u razdoblje nacističke okupacije Pariza u Drugom svjetskom ratu, serija “The New Look” fokusira se na ključni trenutak u 20. stoljeću kada je francuski grad vratio svijet u život kroz modu, zahvaljujući danas legendarnom Christianu Dioru. Dok Dior gradi karijeru sa svojim revolucionarnim krojevima i idejama, vladavina Coco Chanel kao najpoznatije dizajnerice dovedena je u opasnost.
Isprepletena saga prati iznenađujuće priče Diorovih suvremenika i rivala od Coco Chanel do Pierrea Balmaina, Cristóbala Balenciage i drugih te pruža zadivljujući pogled na atelje, dizajne i odjeću koju je stvorio Dior za svoju slavnu modnu kuću.
“The New Look” donosi modu, slavne glumace i glazbu Lane Del Rey i Nicka Cavea
Ben Mendelsohn glumi Christiana Diora, a dobitnica Oscara Juliette Binoche – Coco Chanel.
U seriji “The New Look” vidjet ćemo još poznatih glumaca – Maisie Williams kao Catherine Dior, Johna Malkovicha kao Luciena Lelonga, Emily Mortimer kao Elsu Lombardi, Claes Bang kao Spat te Glenn Close kao Carmel Snow.
Ovu povijesnu dramu režirao je Tod A.Kessler, a imat će 10 nastavaka.
Zanimljiv i suvremeni soundtrack za seriju producirao je dobitnik nagrade Grammy Jack Antonoff, a sadrži obrade popularnih pjesama s početka do sredine 20. stoljeća koje izvode umjetnici među kojima su Bleachers, Florence Welch, Lana Del Rey, Matty Healy (1975.) , Beabadoobee, Nick Cave, Perfume Genius i drugi.
Kao što smo već spomenuli, ovaj modni spektakl svjetlo dana ugledat će 14. 2. 2024., a svake srijede izlazit će po jedna epizoda.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.