Stiže serija o Christianu Dioru i Coco Chanel, uz glazbu Lane Del Rey
Ben Mendelsohn glumi Christiana Diora, a dobitnica Oscara Juliette Binoche, a tu su i Glenn Close i John Malkovich.
29 siječnja 2024
APPLE TV
29 siječnja 202411:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Moda je vaša velika ljubav? Na samo Valentinovo izaći će nova serija pod nazivom “The New Look” od 10 dijelova, a u uistinu atraktivnom izdanju pripremio ju je Apple TV +. Serija snimljena “na licu mjesta”, odnosno u čarobnom Parizu pratit će nastanak čuvenog Diorovog “novog looka” i parišku modnu scenu za vrijeme Drugog svjetskog rata. Coco Chanel bit će druga istaknuta figura, a gledatelji će se imati prilike uživjeti i u zanimljive priče vezane uz ostale Diorove velike suparnike, Pierrea Balmaina i Cristóbala Balenciagu.
Ne sumnjamo da će ova serija ponovno inspirirati svijet mode i frizura trendovima iz tog razdoblja.
Radnja serije “The New Look”
Smještena u razdoblje nacističke okupacije Pariza u Drugom svjetskom ratu, serija “The New Look” fokusira se na ključni trenutak u 20. stoljeću kada je francuski grad vratio svijet u život kroz modu, zahvaljujući danas legendarnom Christianu Dioru. Dok Dior gradi karijeru sa svojim revolucionarnim krojevima i idejama, vladavina Coco Chanel kao najpoznatije dizajnerice dovedena je u opasnost.
Isprepletena saga prati iznenađujuće priče Diorovih suvremenika i rivala od Coco Chanel do Pierrea Balmaina, Cristóbala Balenciage i drugih te pruža zadivljujući pogled na atelje, dizajne i odjeću koju je stvorio Dior za svoju slavnu modnu kuću.
“The New Look” donosi modu, slavne glumace i glazbu Lane Del Rey i Nicka Cavea
Ben Mendelsohn glumi Christiana Diora, a dobitnica Oscara Juliette Binoche – Coco Chanel.
U seriji “The New Look” vidjet ćemo još poznatih glumaca – Maisie Williams kao Catherine Dior, Johna Malkovicha kao Luciena Lelonga, Emily Mortimer kao Elsu Lombardi, Claes Bang kao Spat te Glenn Close kao Carmel Snow.
Ovu povijesnu dramu režirao je Tod A.Kessler, a imat će 10 nastavaka.
Zanimljiv i suvremeni soundtrack za seriju producirao je dobitnik nagrade Grammy Jack Antonoff, a sadrži obrade popularnih pjesama s početka do sredine 20. stoljeća koje izvode umjetnici među kojima su Bleachers, Florence Welch, Lana Del Rey, Matty Healy (1975.) , Beabadoobee, Nick Cave, Perfume Genius i drugi.
Kao što smo već spomenuli, ovaj modni spektakl svjetlo dana ugledat će 14. 2. 2024., a svake srijede izlazit će po jedna epizoda.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Neke žene ne trebaju scenografiju — one su scenografija. Iva Radić, u svom posljednjem ljetnom izdanju, utjelovljuje eleganciju stare škole mediteranskog glamura, nalik Sophiji Loren koja se spušta niz kamene uličice Positana. Samo što Iva to radi s dozom suvremenog minimalizma, u nekom istarskom selu koje, pod zlatnim svjetlom predvečerja, djeluje kao kulisa talijanskog art filma.
Zamišljeno prolazimo pored šarenih baroknih pročelja, u rukama nosimo ledenu kavu, a sunce u zlatnim valovima ljubi obalu. U zraku se osjeća sol, ali i nešto puno profinjenije — miris stila. Upravo u tom spoju urbanog i mediteranskog nastaje nova modna priča brenda ELFS, snimljena na šarmantnim lokacijama Rijeke i Voloskog.
Ako ste ovog ljeta pomislili da ste već vidjeli sve kad je riječ o trendovima – razmislite ponovno. Jer jedna stvar u posljednjih tjedan dana nezaustavljivo dominira modnim feedovima: ružičaste kožne tenisice koje su u trenu osvojile i ulice i društvene mreže.
Novo istraživanje otkrilo je da se među 10 najzdravijih namirnica ne nalazi niti jedno voće. Najbolje rangirano voće je limun koji je zauzeo tek 28. mjesto.