Prsluci ili popularni "lajbeki" odjevni su predmet koji je svestran, koliko je i praktičan. Na stranu osobne preference, muški prsluci su s razlogom ostali tako dugo na sceni, a njihov povratak u centar modnog izričaja samo je dokaz njihove svestrane estetske vrijednosti.
02 siječnja 2024
02 siječnja 202416:30
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Zašto nositi muške prsluke?
Prsluci se vraćaju. To je činjenica koju potkrepljuju brojne fotografije s raznih revija muške odjeće širom svijeta, gdje se u visoku modu za elegantne prilike prsluci vraćaju kao jedan od glavnih oslonaca cjelokupnih odjevnih kombinacija.
Ne samo da prsluci sužuju figuru struka, već se i riješavaju neravnina za one koji vole nositi krajeve košulja unutar hlača.
Također, zahavljujući prslucima, veličina košulje prestaje biti ograničavajuća kategorija – u slučaju da na raspolaganju imate košulju nekoliko brojeva veću od vlastite figure, “barokni rukavi” koje će ocrtati prsluk učiniti će od Vas profinjenu i tajanstvenu priliku.
Tu je i mogućnost nošenja šalova umjesto kravata, jer široki vratni obod muškog prsluka dopušta popunjavanje praznine trupa.
Naravno, ne smijemo zaboraviti važan estetsko-funkcionalan detalj muških prsluka, a to je džepni sat s lancem. Ni jedan drugi odjevni predmet ne dopušta povratak u tako daleku prošlost kao što je to muški prsluk. Kupite džepni sat s lancem i odložite ga u mali i praktični džep muškog prsluka – i odmah postižete profinjeni i sofisticirani izgled.
Savjeti za muškarce: Kako nositi prsluke i izgledati stilizirano
Prilagodite prsluk svojoj građi: Kad birate modni muški prsluk, uvijek se pobrinite da odgovara Vašoj tjelesnoj građi. Prsluk ne bi trebao biti preširok ili preuzak; umjesto toga, trebao bi naglasiti Vašu figuru na prirodan način.
Slojevito odijevanje za toplinu i stil: Kombinirajte prsluk s dugmadima s laganim puloverom ili košuljom ispod. Ovo slojevito odijevanje će održati toplinu tijekom hladnih zimskih dana, ali i dodati dimenziju svakom izgledu.
Izaberite prsluke s kontrastnim detaljima: Da biste stvorili zanimljivu i privlačnu kombinaciju, odaberite prsluke s kontrastnim šavovima, gumicama ili džepovima. Ovi detalji mogu dodati vizualni interes i istaknuti prsluk kao ključni element vaše odjeće.
Koordinirajte s zimskim jaknama Napapijri: Ako tražite savršen spoj stila i funkcionalnosti, razmislite o kombiniranju prsluka s popularnim zimskim jaknama Napapijri. Ova kombinacija ne samo da će pružiti potrebnu toplinu već će također naglasiti i modni ukus.
Igrajte se s uzorcima i teksturama: Dodajte vizualni interes svojoj odjeći biranjem prsluka s različitim uzorcima ili teksturama. Prugasti prsluci ili oni s kariranim uzorcima mogu stvoriti sofisticiran i modern izgled.
Prilagodite prsluk kontekstu događanja: Različite prilike zahtijevaju različite stilove. Dok za casual izlaske možete odabrati jednostavnije prsluke, za poslovne sastanke ili posebne događaje razmislite o prslucima s klasičnijim krojevima.
Odaberite prsluke u neutralnim bojama: Neutralne boje poput smeđe, sive, ili tamnoplave lako se kombiniraju s drugim odjevnim predmetima. To vam omogućuje veću fleksibilnost pri odabiru ostalih dijelova vaše odjeće.
Muški prsluk je odjeća muškarca koji prepoznaje vrijednost tradicije i povijesti
Modni muški prsluci nadrasli su svoj pedigre, i u današnjem svijetu postali odjevni izbor muškarca koji želi postići rafinirani i uredni izgled s porukom.
U potpunosti iskoristite čari modernih muških prsluka, posebno uz kombinaciju sa zimskim jaknama Napapijri. Pametno kombiniranje boja, uzoraka i tekstura omogućit će vam da istaknete svoj jedinstveni modni izričaj i izgledate besprijekorno u svakoj prilici.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.