U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
Najnovijom kolekcijom, sugestivnog imena Šapat cvijeća, Nataša ponovno pomiče granice modne naracije. Ovaj put inspiraciju nalazi u snažnoj i uznemirujućoj priči romana Vegetarijanka južnokorejske spisateljice Han Kang – pripovijesti o ženi koja, bježeći od nasilja svijeta, donosi odluku da se prestane hraniti mesom, da se povuče, da postane biljka. Da postane drugo.
U Natašinoj viziji, tijelo nije platno koje treba ukrotiti ni objekt pogleda. Tijelo postaje subjekt priče, prostor otpora, površina na kojoj niču novi identiteti. Cvijet – u ovoj kolekciji – više nije dekoracija. On je manifest. On je rana koja cvjeta. Gesta tišine koja odzvanja snažnije od riječi.
Šapat cvijeća ručno su oblikovale i ispisale Rankine ruke, Jeline, Vesnine, Marijine i Majine. Njihovi su prsti ispleli delikatne cvjetne oblike, poput bilja koje se kroz pukotine asfalta probija do svjetla. Svaki je komad u ovoj kolekciji unikat, nijemi svjedok unutarnje transformacije, oslobođenja, žudnje za neuhvatljivom slobodom.
Kolekcija progovara kroz teksture – mekane, raslojene, nježne, ali ne i krhke. Ona diše u ritmu prirode, u skladu s pulsiranjem zemlje, u mirnom, ali nepokolebljivom šaptu koji se suprotstavlja buci vanjskog svijeta. Cvjetni motivi, ručno izvezeni, nisu romantični ukrasi – oni su putokazi. Simboli tijela koje je prestalo biti teren kontrole i počelo biti polje mogućnosti.
U modnom univerzumu koji nas svakodnevno poziva da budemo „više“, „bolje“, „mlađe“, Šapat cvijeća poziva nas da budemo – svoje. Da osluškujemo šapat vlastitog tijela, da ga ne izdamo, da mu vjerujemo. Ova kolekcija slavi ženu koja odbija biti zatvorena u očekivanja, ženu koja se transformira i pušta da iz nje iznikne nešto divlje, autentično i istinito.
U vremenu kada moda često zaboravlja svoju moć pripovijedanja, Nataša Mihaljčišin nas podsjeća da odjeća nije samo ono što nosimo, već i ono čime govorimo. Šapat cvijeća nije samo kolekcija – to je živi tekstilni manifest, poetski akt otpora i nježnosti, tiho, ali odlučno ponovno rođenje.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.