U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
Najnovijom kolekcijom, sugestivnog imena Šapat cvijeća, Nataša ponovno pomiče granice modne naracije. Ovaj put inspiraciju nalazi u snažnoj i uznemirujućoj priči romana Vegetarijanka južnokorejske spisateljice Han Kang – pripovijesti o ženi koja, bježeći od nasilja svijeta, donosi odluku da se prestane hraniti mesom, da se povuče, da postane biljka. Da postane drugo.
U Natašinoj viziji, tijelo nije platno koje treba ukrotiti ni objekt pogleda. Tijelo postaje subjekt priče, prostor otpora, površina na kojoj niču novi identiteti. Cvijet – u ovoj kolekciji – više nije dekoracija. On je manifest. On je rana koja cvjeta. Gesta tišine koja odzvanja snažnije od riječi.
Šapat cvijeća ručno su oblikovale i ispisale Rankine ruke, Jeline, Vesnine, Marijine i Majine. Njihovi su prsti ispleli delikatne cvjetne oblike, poput bilja koje se kroz pukotine asfalta probija do svjetla. Svaki je komad u ovoj kolekciji unikat, nijemi svjedok unutarnje transformacije, oslobođenja, žudnje za neuhvatljivom slobodom.
Kolekcija progovara kroz teksture – mekane, raslojene, nježne, ali ne i krhke. Ona diše u ritmu prirode, u skladu s pulsiranjem zemlje, u mirnom, ali nepokolebljivom šaptu koji se suprotstavlja buci vanjskog svijeta. Cvjetni motivi, ručno izvezeni, nisu romantični ukrasi – oni su putokazi. Simboli tijela koje je prestalo biti teren kontrole i počelo biti polje mogućnosti.
U modnom univerzumu koji nas svakodnevno poziva da budemo „više“, „bolje“, „mlađe“, Šapat cvijeća poziva nas da budemo – svoje. Da osluškujemo šapat vlastitog tijela, da ga ne izdamo, da mu vjerujemo. Ova kolekcija slavi ženu koja odbija biti zatvorena u očekivanja, ženu koja se transformira i pušta da iz nje iznikne nešto divlje, autentično i istinito.
U vremenu kada moda često zaboravlja svoju moć pripovijedanja, Nataša Mihaljčišin nas podsjeća da odjeća nije samo ono što nosimo, već i ono čime govorimo. Šapat cvijeća nije samo kolekcija – to je živi tekstilni manifest, poetski akt otpora i nježnosti, tiho, ali odlučno ponovno rođenje.
Ako postoji modni dodatak koji ne izlazi iz mode, koji podiže svaku kombinaciju i istovremeno govori o ukusu, samopouzdanju i stilu – to je dobra torba. A kada torba dolazi iz radionice MONE, omiljene regionalne modne kuće s tradicijom u kvaliteti i estetici, znamo da nas očekuje nešto posebno.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
Pariz ponovno diše visoku modu. Tjedan koji svake sezone nadilazi granice onoga što odjeća može biti, postaje manifest najuzvišenije estetike – Haute Couture Week, vrijeme kada modni dizajn postaje likovna umjetnost, emocija, iskustvo.
Postoje trenuci koji se ne planiraju – oni koji se dogode nakon događaja. U tišini grada, kada su cipele već predugo na nogama, a šminka se lagano presijava pod posljednjim svjetlom ulične lampe. Upravo taj trenutak – između euforije i umora, između protokola i intime – inspiracija je za novu kolekciju eNVy rooma za ljeto 2025.
U modnom svijetu gdje raskoš često nadglasava suptilnost, CHANEL je ove sezone odabrao šapat prirode umjesto njezina urlika. Nova Haute Couture kolekcija za jesen/zimu 2025/26 donosi sofisticiran i profinjen povratak izvorištu—u doslovnom i simboličkom smislu.
Ako postoji par koji iznova potvrđuje da stil i ljubav idu ruku pod ruku, onda su to zasigurno Nataša Janjić Medančić i njezin suprug Nenad. Na nedavnom pojavljivanju, Nataša i Nenad pokazali su kako izgleda kada dvoje ljudi modno dišu kao jedno — i to bez greške.
Daniel Kušan ne režira samo filmove – on režira avanture, izazove i neizvjesnosti koje se događaju iza i ispred kamere. Njegova je kreativnost jazz improvizacija, a filmski set otok na kojem ništa nije predvidivo, ali sve može biti čarolija. Od prvog filma o Kokovu, do najnovijeg „Bumbarova ljeta“, Kušan kao da se igra s filmskim jezikom, ali nikad bez ozbiljnosti pripovjedača.
Dok zagrebački asfalt prži na +35, Marijana Batinić elegantno je pozdravila glavni grad i – zbrisala na more! Popularna voditeljica spakirala je kofere i sa smiješkom pobjegla u svoju omiljenu Dalmaciju, gdje provodi nezaboravne dane s obitelji i prijateljima.
Uoči spektakularnih koncerata Beyoncé u Atlanti, njezina turneja Cowboy Carter doživjela je neugodan udarac – ukradeni su tvrdi diskovi s neobjavljenom glazbom i planovima nastupa.