Ako netko zna kako napraviti dobru marketinšku kampanju i spojiti pop kulturu s modom, to su svakako Kim Kardashian i njezina poslovna partnerica Emme Grede. U modnim kampanjama za brend SKIMS već su ugostile Sabrinu Carpenter (prije njezine velike turneje), Ushera (prije nastupa na Superbowlu), Nicolu Coughlan u vrijeme izlaska “njezine sezone” serije Bridgerton te mnoge druge slavne osobe, baš u vrijeme prije nekog njihovog velikog uspjeha. Tako su sada odlučile iskoristiti popularnost K-pop pjevačice Rose čiji se hit s Brunom Marsom pod nazivom “APT” i dalje sluša diljem svijeta te s njom snimiti kampanju za Valentinovo. Rose za SKIMS snimila je atraktivne fotografije na kojima je u fokusu bijelo-ružičasta kolekcija modnog brenda Kim Kardashian.
Rose za SKIMS pozirala na divovskom “slomljenom srcu”
Od 21. siječnja otvoren je SKIMS Valentine’s Day Shop, a u glavnoj ulozi je Rosé, zvijezda grupe BLACKPINK.
Fotografije koje je snimila Rose za SKIMS prikazuju mladu pjevačicu koja pozira s balonima u obliku srca te naslonjena na skulpturu slomljenog srca.
“Valentinovo je oduvijek zauzimalo posebno mjesto u mom srcu”, izjavila je Rose.
“Možda je to i zato što je samo nekoliko dana nakon mog rođendana, pa mi je Valentinovo još posebnije, gotovo kao druga runda rođendana. Ova kolekcija bilježi taj osjećaj s komadima koji su istovremeno romantični i slatki”, dodala je.
Ne sumnjamo da će njezine obožavateljice navaliti na kolekciju koja izgleda uistinu neodoljivo.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.
Ben Affleck prvi put otvoreno govori o razvodu s Jennifer Lopez, ističući da nije bilo drame, već obična priča dvoje ljudi koji pokušavaju razumjeti svoje odnose.
Danijela Dvornik rastužila je pratitelje tužnom objavom o smrti svoje kujice Obame, koja je bila njezina vjerna prijateljica i s njom je provela 16,5 godina.