Ako netko zna kako napraviti dobru marketinšku kampanju i spojiti pop kulturu s modom, to su svakako Kim Kardashian i njezina poslovna partnerica Emme Grede. U modnim kampanjama za brend SKIMS već su ugostile Sabrinu Carpenter (prije njezine velike turneje), Ushera (prije nastupa na Superbowlu), Nicolu Coughlan u vrijeme izlaska “njezine sezone” serije Bridgerton te mnoge druge slavne osobe, baš u vrijeme prije nekog njihovog velikog uspjeha. Tako su sada odlučile iskoristiti popularnost K-pop pjevačice Rose čiji se hit s Brunom Marsom pod nazivom “APT” i dalje sluša diljem svijeta te s njom snimiti kampanju za Valentinovo. Rose za SKIMS snimila je atraktivne fotografije na kojima je u fokusu bijelo-ružičasta kolekcija modnog brenda Kim Kardashian.
Rose za SKIMS pozirala na divovskom “slomljenom srcu”
Od 21. siječnja otvoren je SKIMS Valentine’s Day Shop, a u glavnoj ulozi je Rosé, zvijezda grupe BLACKPINK.
Fotografije koje je snimila Rose za SKIMS prikazuju mladu pjevačicu koja pozira s balonima u obliku srca te naslonjena na skulpturu slomljenog srca.
“Valentinovo je oduvijek zauzimalo posebno mjesto u mom srcu”, izjavila je Rose.
“Možda je to i zato što je samo nekoliko dana nakon mog rođendana, pa mi je Valentinovo još posebnije, gotovo kao druga runda rođendana. Ova kolekcija bilježi taj osjećaj s komadima koji su istovremeno romantični i slatki”, dodala je.
Ne sumnjamo da će njezine obožavateljice navaliti na kolekciju koja izgleda uistinu neodoljivo.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.