Romantika jeseni: Nova kolekcija La jupe brenda osvaja chic siluetama i toplim tonovima
Sezona haljina u boji vina, čokolade i toplim maslinastim tonovima (napokon) je tu! Zavirili smo u novu kolekciju romantičnih haljina La jupe i pronašli naše jesenske favorite.
Iako smo posljednjih mjeseci često maštali o bijegu na jug, dugom toplom ljetu i mirnim morskim uvalama, već dolaskom prvih kiša poželjeli smo se zavući u svoj topli dom. Priznali to sebi ili ne, kao da smo jedva čekali ponovno se vratiti u rutinu, užurbanost života i neke nove početke. Automne d’Amour jedan je od novih početaka modnog brenda La jupe kojeg potpisuje Sanja Dujmović. Riječ je o novoj jesenskoj kolekciji brenda koji već deset godina osvaja regiju svojim jedinstvenim modnim izričajem, slaveći izvornu žensku ljepotu. Koja je to it haljina u boji čokolade za kojom su poludjele fashionistice te koje nove romantične modele donosi njihova jesenska kolekcija, donosimo u nastavku.
Draž novih početaka
Kroz desetljeće nastanka, brend La jupe postao je prepoznatljiv po svojim jedinstvenim, ručno rađenim haljinama, koje unose dašak glamura, profinjenosti i pariškog štiha u svaki stil. Kolekcija Automne d’Amour nastavak je stvaranja upravo takve ljepote umjetnosti. Mlada, pomalo i samozatajna dizajnerica Sanja Dujmović, ovog puta inspiraciju je pronašla u osjećaju stvaranja i iščekivanja nečeg novog, onog što donose prve kiše i hladniji jesenski dani.
„Jesen za mene uvijek označava novi početak i priliku da unesem svježu, pozitivnu energiju u sve sto radim. Ova sezona me inspirirala da kroz novu kolekciju prenesem taj osjećaj promjene i topline, koristeći bogatije boje i ugodnije materijale. Iako su naše haljine oduvijek bile sinonim za posebne prilike, u ovoj kolekciji željela sam dodatno naglasiti njihovu nosivost, ostajući i dalje vjerna našoj romantičnoj estetici.“ – izjavila je osnivačica brenda La jupe.
Romantika u bojama sezone
Iako nenametljivi koloriti imaju status klasika u jesensko-zimskoj sezoni, uvijek nas iznova iznenadi lepeza njihove raskoši. Upravo zemljane jesenske boje – boja vina, čokolade i lješnjaka, maslinasto zelena i bež boja, protežu se cijelom novom kolekcijom. Precizno definirane siluete, kvalitetne tkanine i bogati detalji čipke odražavaju jedinstvenost svakog pojedinog modela. Ipak, ono što ovu kolekciju čini drugačijom od dosadašnjih jest njihova nosivost, praktičnost i prilagodljivost modela. Haljine su dizajnirane za različite prigode, bilo da se radi o neformalnom druženju, poslovnom sastanku ili romantičnoj večeri.
Za favorita se već nametnula elegantna smeđa haljina u dvije nijanse – čokoladnoj i boji tamnog lješnjaka, Pastelni tonovi, koji su već prepoznatljiv potpis dizajnerice, prisutni su u dva modela haljina koje odišu nježnošću i romantikom. Za ljubiteljice klasike tu je i nezaobilazna ‘mala crna haljina’, idealna za nadolazeće koktel zabave i svečane prigode.
Cjelokupna jesenska kolekcija premijerno je dostupna u novootvorenom modnom utočištu Zagreba, La Jupe showroomu (Karinska 2). Otvoren početkom godine, showroom je vrlo brzo postao omiljena destinacija za sve ljubitelje profinjenosti i jedinstvenog dizajna. Kako bi se svakom posjetitelju osigurao personaliziran pristup, posjet je potrebno unaprijed dogovoriti putem e-maila: info@lajupe.info.
Postoje večeri koje ne pristaju na prosječnost i trenuci koji traže dodatnu dozu stila, samopouzdanja i nenametljivog sjaja, a upravo takvim prigodama Högl pristupa s posebnom pažnjom, stvarajući cipele i torbe koje nadilaze ulogu modnog dodatka i postaju nosivi izraz osobnosti. U kolekciji osmišljenoj za svečane prilike, večernje izlaske i najluđu noć u godini susreću se bezvremenska elegancija, suvremeni dizajn, vrhunska izrada i iznimna udobnost, što je kombinacija koja definira moderni luksuz bez kompromisa.
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i točni datumi početka sniženja u fizičkim trgovinama i online.
Nova crvena capsule kolekcija haljina brenda LEXALEX osmišljena je kao snažna, ali pročišćena modna izjava. Svaki model spaja suptilan luksuz i samouvjerenu ženstvenost, stvarajući dojam koji ostaje zapamćen.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.