Romantika jeseni: Nova kolekcija La jupe brenda osvaja chic siluetama i toplim tonovima
Sezona haljina u boji vina, čokolade i toplim maslinastim tonovima (napokon) je tu! Zavirili smo u novu kolekciju romantičnih haljina La jupe i pronašli naše jesenske favorite.
Iako smo posljednjih mjeseci često maštali o bijegu na jug, dugom toplom ljetu i mirnim morskim uvalama, već dolaskom prvih kiša poželjeli smo se zavući u svoj topli dom. Priznali to sebi ili ne, kao da smo jedva čekali ponovno se vratiti u rutinu, užurbanost života i neke nove početke. Automne d’Amour jedan je od novih početaka modnog brenda La jupe kojeg potpisuje Sanja Dujmović. Riječ je o novoj jesenskoj kolekciji brenda koji već deset godina osvaja regiju svojim jedinstvenim modnim izričajem, slaveći izvornu žensku ljepotu. Koja je to it haljina u boji čokolade za kojom su poludjele fashionistice te koje nove romantične modele donosi njihova jesenska kolekcija, donosimo u nastavku.
Draž novih početaka
Kroz desetljeće nastanka, brend La jupe postao je prepoznatljiv po svojim jedinstvenim, ručno rađenim haljinama, koje unose dašak glamura, profinjenosti i pariškog štiha u svaki stil. Kolekcija Automne d’Amour nastavak je stvaranja upravo takve ljepote umjetnosti. Mlada, pomalo i samozatajna dizajnerica Sanja Dujmović, ovog puta inspiraciju je pronašla u osjećaju stvaranja i iščekivanja nečeg novog, onog što donose prve kiše i hladniji jesenski dani.
„Jesen za mene uvijek označava novi početak i priliku da unesem svježu, pozitivnu energiju u sve sto radim. Ova sezona me inspirirala da kroz novu kolekciju prenesem taj osjećaj promjene i topline, koristeći bogatije boje i ugodnije materijale. Iako su naše haljine oduvijek bile sinonim za posebne prilike, u ovoj kolekciji željela sam dodatno naglasiti njihovu nosivost, ostajući i dalje vjerna našoj romantičnoj estetici.“ – izjavila je osnivačica brenda La jupe.
Romantika u bojama sezone
Iako nenametljivi koloriti imaju status klasika u jesensko-zimskoj sezoni, uvijek nas iznova iznenadi lepeza njihove raskoši. Upravo zemljane jesenske boje – boja vina, čokolade i lješnjaka, maslinasto zelena i bež boja, protežu se cijelom novom kolekcijom. Precizno definirane siluete, kvalitetne tkanine i bogati detalji čipke odražavaju jedinstvenost svakog pojedinog modela. Ipak, ono što ovu kolekciju čini drugačijom od dosadašnjih jest njihova nosivost, praktičnost i prilagodljivost modela. Haljine su dizajnirane za različite prigode, bilo da se radi o neformalnom druženju, poslovnom sastanku ili romantičnoj večeri.
Za favorita se već nametnula elegantna smeđa haljina u dvije nijanse – čokoladnoj i boji tamnog lješnjaka, Pastelni tonovi, koji su već prepoznatljiv potpis dizajnerice, prisutni su u dva modela haljina koje odišu nježnošću i romantikom. Za ljubiteljice klasike tu je i nezaobilazna ‘mala crna haljina’, idealna za nadolazeće koktel zabave i svečane prigode.
Cjelokupna jesenska kolekcija premijerno je dostupna u novootvorenom modnom utočištu Zagreba, La Jupe showroomu (Karinska 2). Otvoren početkom godine, showroom je vrlo brzo postao omiljena destinacija za sve ljubitelje profinjenosti i jedinstvenog dizajna. Kako bi se svakom posjetitelju osigurao personaliziran pristup, posjet je potrebno unaprijed dogovoriti putem e-maila: info@lajupe.info.
Poput kazališta snovitih iluzija, CHANEL-ova kolekcija za jesen-zimu 2025./26., predstavljena od strane Studija za kreaciju, majstorski se poigrava dimenzijama, duljinama i proporcijama. Pod impozantnim staklenim svodom Grand Palaisa, scenograf Willo Perron stvara očaravajuću instalaciju koja lebdi iznad piste i uranja u visine, dok crna vrpca monumentalnih razmjera postaje dramatična kulisa kolekciji koja istovremeno evocira klasične reference i izaziva percepciju promatrača.
Posebno izdanje Bipa FASHION.HR-a započinje 19. ožujka! Modni dirigenti prve večeri dizajneri su mlađe generacije koji do sad nisu imali prilike biti na ovako velikom projektu, a svakako to zaslužuju. Čast da otvore najveći modni događaj tako će pripasti Vicku Racetinu, Helen Kelen, brandu SSYYNN koji je dio XD Fashion grupe te Jeleni Geštakovski s brandom y/GIA.
Lukabu, modni brend koji kroz svoje kolekcije vjenčanica i večernjih haljina slavi suvremeni modni izričaj predstavlja nam novu, capsule kolekciju vjenčanica koja donosi spoj elegancije i minimalizma, pružajući moderne i stylish opcije koje nadmašuju tradicionalne konvencije.
Na novoj fotografiji, Severina pozira u centru grada, odjevena u elegantni komplet s jaknom i kratkom suknjicom, no najviše pažnje privukao je detalj na njezinim nogama.
Adriana Ćaleta-Car pokazala je da za savršen izgled nije potrebno potrošiti cijelo bogatstvo - njezina modna kombinacija iz Zare dokaz je da i pristupačni komadi mogu izgledati fantastično.
Paula Jeričević Tonković i njezin suprug Filip postali su roditelji sina Jadrana. Radosnu vijest o prinovi podijelili su sa svojim pratiteljima putem preslatkog videa na društvenim mrežama.
Društvene mreže ne prestaju brujati o jednom od najzanimljivijih trenutaka ovogodišnje Dore – nevjerojatnoj povezanosti i kreativnoj sinergiji Laure i Mateja. Komentari ispod njihovih objava ne jenjavaju: „Zašto se niste prijavili kao par? Sigurno biste pobijedili!“ No, iako im odlazak na Eurosong nije bio krajnji cilj, ova glazbena priča dobila je poseban nastavak u obliku novog zajedničkog singla – pjesme "Baby Lasagna".