Provokativna kampanja slavne manekenke: Gola fotografija Kendall Jenner podiže prašinu
Veza između Kendall Jenner i Bad Bunnyja se zahuktava, no svi znaju da su njezina najveća ljubav konji, koji su i zvijezda nove kampanje u kojoj nastupa mlada manekenka.
23 kolovoza 2023
STELLA MCCARTNEY
23 kolovoza 202320:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
27-godišnja manekenka Kendall Jenner već se godinama nalazi na vrhu liste najplaćenijih modela današnjice, a modni dizajneri otimaju se kako bi nastupila na njihovoj reviji ili se pojavila u kampanji koja će osigurati dobru prodaju njihove aktualne kolekcije.
Slavna ljepotica u svojoj je karijeri snimila brojne provokativne fotografije pa joj nije bilo strano razodjenuti se za potrebe snimanja nove kampanje Stelle McCartney kako bi nastala vrhunska umjetnička fotografija koja već podiže prašinu.
Gola fotografija Kendall Jenner uskoro će preplaviti modne časopise
Uz Kendall Jenner, zvijezde nove kampanje Stelle McCartney su konji, koji su velika ljubav mlade manekenke. Kendall se u jahanje zaljubila još kao djevojčica, a nedavno je viđena i kako uči jahati svog novog dečka, slavnog repera Bad Bunnyja.
I dok je na nekim fotografijama iz kampanje Kendall Jenner potpuno odjevena, odnosno “zakopčana do grla”, na fotki o kojoj danas svi govore, gola leži na konju i predstavlja ključne modne dodatke iz nove kolekcije Stelle McCartney.
Gola fotografija Kendall Jenner predstavlja ljubav prema životinjama
Kampanju Stelle McCartney za sezonu jesen/zima 2023./2024. snimio je poznati fotograf Harley Weir, a snimljena je u francuskom Camargue Salt Flatsu.
Na fotografiji o kojoj svi govore, Kendall nosi samo čizme od umjetne kože s uzorkom ponija te u ruci drži novu torbicu s potpisom britanske dizajnerice. Stella McCartney godinama se bori za prava životinja pa naglašava kako su i ovi proizvodi, veganski, ali i napravljeni od ekoloških materijala dobivenih uz pomoć najnaprednije tehnologije.
“Znala sam da ovosezonska Stella djevojka mora voljeti konje koliko i ja. Kendall jaše odmalena, baš kao i ja, i ima svoj ranč; možete vidjeti koliko je opuštena u blizini tih osjetljivih stvorenja, ai oni s njom. Hvatanje ove veze oživljava Horse Power, kako kroz modu tako i kroz viziju,” objasnila je svoj izbor manekenke Stella McCartney u priopćenju za javnost.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.