Izniman uspjeh prvog izdanja Moderne, modne platforme na kojoj su kolekcije za aktualnu sezonu predstavili domaći dizajneri
Bure centar ugostio je 'modnu karavanu', reviju hrvatskih dizajnera okupljenih unutar modne platforme ModernA koja je izazvala ogroman interes ljubitelja mode Zadarske županije, pa se tražio stolac više.
Predivan Bure centar Biograda na Moru sinoć je bio ‘must be’ mjesto, centar mode u koji su se slili svi istinski ljubitelji hrvatskog modnog dizajna. U industrijalnom i nekonvencionalnom stilu transformirana je garaža centra gdje je aktualne kolekcije za proljeće/ljeto 2024. predstavilo šestero hrvatskih modnih dizajnera: Katarina Mamić, Martina Herak, Jalize Couture, Ivana Jurić, JET LAG by Jasmina Arnautović i BiteMyStyle by Zoran Aragović. ModernA, nova modna platforma, tako je pokazala kako interes publike za domaćim modnim dizajnom postoji i kako je žeđ za hrvatskom modom neutaživa.
‘‘Dali smo sve od sebe i očekivali uspjeh prvog izdanja modne platforme ModernA, no showom koji se održao u Bure centru i fantastičnim odazivom publike koja je pokazala interes za hrvatskim modnim dizajnom i sami smo bili iznenađeni. Oduševljeni, samo možemo zahvaliti našim domaćinima na tako toploj dobrodošlici!”, rekli su na kraju spektakularne modne večeri Anita Maričić i Alen Ljubić, organizatori Moderne. Sjajna dobrodošlica i ogromna podrška publike, kao i dizajneri koji su se bez oklijevanja pridružili ovoj modnoj karavani, organizatorima su poticaj da nastave sa svojim jedinstvenim projektom. Osim brojne publike, Modernu su svojim dolaskom podržali i Marina Tomašević, Anamarija Asanović, Lea Mijatović, Martina Ješe, Nevan Ciganović i Ivana Mišković.
Biograd na Moru bio je centar mode zahvaljujući “Projekt Moderna”
Za besprijekoran make-up modela zaslužni su Profokus timovi iz Zagreba, te vješte ruke beauty make-up artista iz Zadra (Josipa Vučković, Katarina Gospić, Ivana Bajlo, Ivana Mijolović i Marija Škara Alija). Zahvaljujući proizvodima brenda jane iredale koji brinu o ljepoti i zdravlju kože već 30 godina modeli su prikazali make-up trendove za proljeće i ljeto 2024. – besprijekoran, prirodan i savršen look je ultimativan ‘must have’. Kako bi i ten bio njegovan na pravi način pobrinula se Ziaja kozmetika koja je predstavila Ziaja Vitamin C.B3 Niancinamide liniju koja pruža kompletnu njegu za sve tipove koža.
Frizure svih modela potpisuju frizeri stilisti Aurora Beauty centar Zadar, Aurora frizerski salon Biograd na Moru, Studio Jolas Zadar, Nubia frizerski salon Bibinje, Za Dlaku frizerski salon Zadar, Ante Paloš i Kiara Vranić. Zvonimir Ferina autor je svih fotografija sa samog događaja. Nakon završetka modnih revija uslijedio je odličan after party na kojemu su uzvanici uživali u zalogajima Angelus catering iz Drage (Pakoštane).
KATARINA MAMIĆ proljeće/ljeto 2024.
U iščekivanju početka revije atmosferu su zagrijala pjenušava vina i učinila je idealnom za predstavljanje kolekcije Katarine Mamić, inspirirane vrućim ljetnim noćima u kojima je, zahvaljujući našoj mašti, baš sve moguće. ‘Šljokaste’ kreacije, zlatni detalji i cvjetne aplikacije vješto koketiraju s elegancijom, nježnošću i romantikom, ali i otkrivaju pritajenu ‘party’ djevojku.
Silueta naglašava obline, čineći ženu uistinu pravom ženom, no svaka je haljina istovremeno i udobna i funkcionalna. Dizajnerica je razmišljala o tome kako žena koja želi ostaviti snažan dojam i istaknuti svoje adute gdje god se pojavila, ne smije biti sputana, nego se mora osjećati sigurno i udobno u odjeći koju nosi.
Ne vodeći se modnim trendovima, odjevni predmeti s potpisom Martine Herak zaista su bezvremenski i idealni za svaku priliku. Od nastanka brenda dizajnerica inzistira na prirodnim materijalima kako bi se u njezinim kreacijama žene osjećale nesputano i udobno. Inspiraciju za proljeće i ljeto 2024. godine Martina je pronašla u spoju jednostavnosti i asimetrije. Skandinavska estetika, ‘streetstyle’, ali i japanska dekonstrukcija utjecali su na njezin dizajn, pa je rezultat ljepota jednostavnosti i bezvremenskog u kombinaciji s razigranošću, asimetrijom i volumenom.
Ključni komadi kolekcije u sivoj, bež i crnoj jesu predimenzionirane jakne s izrezanim (otvorenim) rukavima, te lagane haljine koje ne ocrtavaju obline i koje se mogu kombinirati sa raznovrsnom obućom. Oslikavši ručno nekoliko odjevnih predmeta iz kolekcije dizajnerica ih je učinila posebnima, no dušu svakom od njih udahnut će tek žena koja će ih nositi.
Jake, ženstvene i slobodne žene koje bez straha i strastveno otkrivaju tko su – upravo su to žene za koje je stvorena Jalize Couture cruise kolekcija ljeto 2024. Cruise kolekcije namijenjene su trenutcima uživanja i opuštanja, a ova modnog brenda Jalize Couture inspirirana je putovanjima, morima i glamurom prošlog desetljeća. U njoj se isprepliću ‘dolce vita’ mediteranskog načina života i opušteni hedonizam za neponovljivu modnu avanturu.
‘Timeless’ haljine živog ljetnog kolorita elegantni su odjevni komadi koji ostavljaju odvažan i senzualan dojam. Visokokvalitetni trikotažni komadi garancija su udobnosti i komfora, luksuzni materijali pak ostavljaju svjež i rafinirani ‘look’ boemskih vibracija. Jalize Couture komadi očaravaju autentičnošću te ističu ljepotu žene kroz glamurozne, a opet jednostavne ouftite i zacijelo će biti izbor mnogih žena u ljetu pred nama.
Kolekcija koju je na pisti modne platforme ModernA prikazala dizajnerica Ivana Jurić savršena je za nadolazeću toplu sezonu. Iako su plisirane haljine naglašenih nabora i volumena silueta je ženstvena zahvaljujući istaknutom struku. Bogate, a opet sofisticirane i udobne, haljine će figurirati u svakom okruženju i na svakom događanju.
Inspiraciju za svoje kolekcije dizajnerica pronalazi u svijetu oko sebe – u gradovima, na ulicama, dok ispija kave i promatra svoje okruženje. Stoga njezine kreacije lagano pronalaze put u ormare žena i na gradske ulice. Na reviji je kolekcija bila upotpunjena novom kolekcijom sunčanih naočala francuskog brenda Face A Face iz poznate optike. Savršen balans dizajna i funkcionalnosti uz beskompromisnu kvalitetu rezultiraju jedinstvenim karakterom sunčanih naočala kao što je i lice koje ih nosi.
JET LAG by Jasmina Arnautović proljeće/ljeto 2024.
Dizajnerica Jasmina Arnautović stvorila je urbani modni brend ženske i muške odjeće za sve one koji odlučno i energično koračaju svijetom. Zaljubljenici u njezin dizajn ne boje se pokazati svoju autentičnost i izbjegavaju utopiti se u masi. Kako i sam naziv brenda JET LAG asocira na daleka putovanja, svaka Jasminina kolekcija inspirirana je određenim (dalekim) gradom ili državom. U proljeće/ljeto 2024. dizajnerica nas vodi u Las Vegas s kolekcijom nazvanom ”VEGAS BABY”.
Toplu sezonu 2024. godine Jasmina je zamislila u statement komadima jarkih boja i ženstvenih silueta naglašenog struka izrađenih od probranih kvalitetnih materijala. Od trapera do sjajnih svečanih materijala, svaki odjevni komad u JET LAG kolekciji može se nositi u svako doba dana, 24/7. Upravo onako kako se u Las Vegasu živi, baby.
Kao šećer na kraju na pisti Moderne u Bure centru s novom kolekcijom predstavio se dizajner Zoran Aragović što je izazvalo opće oduševljenje publike. I u novoj kolekciji dizajner je ostao vjeran svom prepoznatljivom koloritu i krojevima, no ovog je puta naglasak stavljen na vrlo ženstvene i pomalo romantične siluete. Kolekcija je koloristički podijeljena u tri segmenta. Prvi su hladniji tonovi zelene i plave boje, drugi su kreacije u pastelnim i zemljanim tonovima dok je posljednji onaj u toploj paleti ružičaste i oker boje. Proljetni modeli su opuštenih, lepršavih formi s puno detalja poput volana na rukavima, čipke i plisea.
U prvom planu su viskozne haljine midi i maksi duljine te košulje naglašenih rukava i ovratnika koje su vrlo nosive kroz čitav dan. Od uzoraka dominiraju pruge i točke i njihove maštovite kombinacije. Osim toga, BiteMyStyle za proljeće predlaže i nekoliko poslovnih kombinacija poput pencil suknji i strukiranih sakoa u nešto neutralnijim tonovima. Ako volite kreacije koje možete nositi kroz cijeli dan, u kojima ćete biti zamijećene i koje će istaknuti i vaš romantičnu stranu onda je ova proljetna kolekcija kao stvorena za vas.
Kultni brend nakita Borboleta predstavio je najnoviju kampanju za ekskluzivnu Atelier kolekciju. U glavnoj ulozi je mlada glazbenica i trendsetterica Nika Turković. Ovo je prvi put da se na hrvatskom tržištu pojavljuje kolekcija luksuznog niche artisan nakita koji karakterizira umjetnička preciznost obrade plemenitih materijala kao što su zlato, dijamanti, biseri i drago kamenje.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.