Probudite Serenu van der Woodsen u sebi: Kao veliki modni hit stiže odjeća iz 2012.
Nismo sigurni jesmo li spremni na ovo...
11 kolovoza 2023
PROFIMEDIA
11 kolovoza 202315:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Jeste li nedavno gledali neku seriju koja se snimala između 2010. i 2015. i pomislili: “Wow, nadam se da se ovi modni trendovi više neće vratiti”?
Pa… imamo zanimljivu vijest za vas.
Modni prognostičari kažu kako je nakon trendova kasnih devedesetih i ranih dvijetisućitih stiglo vrijeme da se ponovno odijevamo kao da nas je netko teleportirao u posljednje sezone serije “Gossip Girl”.
Minice u spoju s dugačkim vestama, topovi i haljine s peplumom, kratke balon haljine, suknje s elastičnom pasicom, majice bez rukava preko kojih se nose prsluci, lepršavi topovi za traperice (poznatiji kao “topovi za izlazak”), balerinke uz skinny jeans, najlonke s uzorcima i štikle s platformom i oblim vrhom te peep toe otvorom – ako je vjerovati stručnjacima, sve se to uskoro vraća u modu.
Glomazne ogrlice u svim mogućim oblicima te privjescima u obliku sove nisu isključene, kao ni šeširići kratka oboda, a mogle bi se vratiti u suknje i haljine “sa zavojima”, koje je osmislila modna kuća Herve Leger, a vješto iskopirao Forever 21. Ne smijemo zaboraviti ni kratke blejzere i šalove koji se nose bez ikakvog razloga.
Loading ...
Balerinke i tanki šalovi kao modni hit – tko je za to zaslužan?
Dok se povratak mode devedesetih pripisivao Rihanni koja je bila svojevrsno zaštitno lice tog trenda, a comeback mode ranih dvijetisućitih Dua Lipi, koja je spotovima za pjesme s albuma “Future Nostalgia” savršeno predstavila taj look, rane “desete” u 2013. još nemaju slavnu it-djevojku koja ih predstavlja.
Za njihov povratak zaslužni su TikTokeri koji objavljuju nostalgične objave vezane uz trendove koji se vežu za razdoblje između 2010. i 2015., a sve to najčešće uz glazbenu podlogu pjesama kao što je “Like a G6”.
Ne vjerujete nam da će ovo razdoblje uskoro biti modni hit?
Modni trendovi do sada su se vraćali svakih dvadeset godina, no u današnjem nestrpljivom društvu čini se da se i to nepisano pravilo počinje mijenjati.
Do prije nekoliko godina zgražali smo se na ideju da bi se balerinke mogle vratiti u modu, a sada su ih krcate police dućana, a jednako odbojna je bila ideja o skinny trapericama koje su također ponovno u fokusu.
Nakon što je Sofia Richieu modu vratila gladijatorice, a Kaia Gerber tanki šal, stvar je postala jasna – po modnu inspiraciju uskoro ćemo zaroniti u ne tako daleku prošlost.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.