Probudite Serenu van der Woodsen u sebi: Kao veliki modni hit stiže odjeća iz 2012.
Nismo sigurni jesmo li spremni na ovo...
11 kolovoza 2023
PROFIMEDIA
11 kolovoza 202315:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Jeste li nedavno gledali neku seriju koja se snimala između 2010. i 2015. i pomislili: “Wow, nadam se da se ovi modni trendovi više neće vratiti”?
Pa… imamo zanimljivu vijest za vas.
Modni prognostičari kažu kako je nakon trendova kasnih devedesetih i ranih dvijetisućitih stiglo vrijeme da se ponovno odijevamo kao da nas je netko teleportirao u posljednje sezone serije “Gossip Girl”.
Minice u spoju s dugačkim vestama, topovi i haljine s peplumom, kratke balon haljine, suknje s elastičnom pasicom, majice bez rukava preko kojih se nose prsluci, lepršavi topovi za traperice (poznatiji kao “topovi za izlazak”), balerinke uz skinny jeans, najlonke s uzorcima i štikle s platformom i oblim vrhom te peep toe otvorom – ako je vjerovati stručnjacima, sve se to uskoro vraća u modu.
Glomazne ogrlice u svim mogućim oblicima te privjescima u obliku sove nisu isključene, kao ni šeširići kratka oboda, a mogle bi se vratiti u suknje i haljine “sa zavojima”, koje je osmislila modna kuća Herve Leger, a vješto iskopirao Forever 21. Ne smijemo zaboraviti ni kratke blejzere i šalove koji se nose bez ikakvog razloga.
Loading ...
Balerinke i tanki šalovi kao modni hit – tko je za to zaslužan?
Dok se povratak mode devedesetih pripisivao Rihanni koja je bila svojevrsno zaštitno lice tog trenda, a comeback mode ranih dvijetisućitih Dua Lipi, koja je spotovima za pjesme s albuma “Future Nostalgia” savršeno predstavila taj look, rane “desete” u 2013. još nemaju slavnu it-djevojku koja ih predstavlja.
Za njihov povratak zaslužni su TikTokeri koji objavljuju nostalgične objave vezane uz trendove koji se vežu za razdoblje između 2010. i 2015., a sve to najčešće uz glazbenu podlogu pjesama kao što je “Like a G6”.
Ne vjerujete nam da će ovo razdoblje uskoro biti modni hit?
Modni trendovi do sada su se vraćali svakih dvadeset godina, no u današnjem nestrpljivom društvu čini se da se i to nepisano pravilo počinje mijenjati.
Do prije nekoliko godina zgražali smo se na ideju da bi se balerinke mogle vratiti u modu, a sada su ih krcate police dućana, a jednako odbojna je bila ideja o skinny trapericama koje su također ponovno u fokusu.
Nakon što je Sofia Richieu modu vratila gladijatorice, a Kaia Gerber tanki šal, stvar je postala jasna – po modnu inspiraciju uskoro ćemo zaroniti u ne tako daleku prošlost.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.