Glavna zvijezda druge večeri bio je Zoran Aragović koji stoji iza branda BiteMyStyle, a samostalnom je revijom predstavio kolekciju za aktualnu sezonu proljeće/ljeto 2023.
Dizajner je i ove sezone ostao dosljedan svojoj estetici pa tako nova kolekcija obiluju bojama, printevima i njihovim neobičnim kombinacijama. Inspiracija su bile osamdesete, elementi hipi mode te devedesete godine. Kolekcijom dominiraju lepršave forme, haljine i košulje koje se vežu u mašne, tkanine bogate šljokicama kao podsjetnik na disco eru ali i traper u intenzivnoj pink boji kao i u efektnom printu zvjezdica. Kroz kolekciju se provlače i hlače šireg ležernog kroja u neonskim bojama, kao i trenutno vrlo moderne trapezice. Dizajn je vrlo nosiv te se lako kombinira za dnevne ali i večernje prilike.
Aragović se okušao u dizajnu i muških modela pa je tako pistom prošetalo nekoliko upečatljivih kreacija u dnevnim casual varijantama i to bomber jakne, kratke traper hlače te košulje neobičnog printa, kao i sportska varijanta s prepoznatljivim BITE ME natpisom. “Htio sam iznenaditi publiku i s nekoliko muških modela i jako me veseli što već stižu narudžbe tako da možda za jesen pripremim i kompletnu mušku kolekciju“ – najavljuje Zoran Aragović.
Odjeća je upotpunjena pismo torbicama neklasičnih dimenzija kao i trendovskim „bucket hat“ šeširićima od trapera i glittera. Od tkanina je, uz nezaobilazni traper, korišteno mnogo lepršavih viskoza, žoržeta, batista i printanih popelina. Predstavljeno je i nekoliko jednobojnih komada poput kombinezona s volanima i širokim nogavicama u crvenoj boji te maxi haljina u kraljevsko plavoj boji. I ovaj put nezaobilazni BITE ME natpis apliciran je na majice i haljine, a svako slovo je ručno izrezano od različitih tekstura i boja tkanina kako bi se postigao zanimljivi patchwork efekt.
Modna revija održana je u partnerstvu s aROMA Gelatom, napravljenom od 100% prirodnih sastojaka. Ova je ljubavna priča posebno zasladila večer, a nastavit će se i kroz cijeli mjesec svibanj diljem Hrvatske. aROMA Gelato Experience Tour sprema se na putovanje u više od 30 hrvatskih gradova, a donosi čisti užitak pravog artizanskog sladoleda koji vodi na najromantičnije i najzabavnije putovanje uz atraktivne sadržaje i interaktivan program. Na mapi aROMA Experience Gelato Toura nalaze sve regije uz hrvatsku obalu – od Istre, Kvarnera, Zadra i Šibenika pa sve do Splita, Dubrovnika i otoka. Zoran Aragović je dodatno začinio ovu slatku putujuću priču svojim modnim potpisom dizajnirajući haljine.
Partneri trećeg izdanja Ateliera su OPEL, Z centar, Jana Vitamin, De Longhi, Profokus, Cotril, Salon Premium, aROMA, Absolut, Antonio Dodić, Hespo, Teta Violeta, Aura te Alibi produkcija. Za šminku i frizuru modela pobrinuo se Profokus i Cotril iz Studia Premium.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.