Glavna zvijezda druge večeri bio je Zoran Aragović koji stoji iza branda BiteMyStyle, a samostalnom je revijom predstavio kolekciju za aktualnu sezonu proljeće/ljeto 2023.
Dizajner je i ove sezone ostao dosljedan svojoj estetici pa tako nova kolekcija obiluju bojama, printevima i njihovim neobičnim kombinacijama. Inspiracija su bile osamdesete, elementi hipi mode te devedesete godine. Kolekcijom dominiraju lepršave forme, haljine i košulje koje se vežu u mašne, tkanine bogate šljokicama kao podsjetnik na disco eru ali i traper u intenzivnoj pink boji kao i u efektnom printu zvjezdica. Kroz kolekciju se provlače i hlače šireg ležernog kroja u neonskim bojama, kao i trenutno vrlo moderne trapezice. Dizajn je vrlo nosiv te se lako kombinira za dnevne ali i večernje prilike.
Aragović se okušao u dizajnu i muških modela pa je tako pistom prošetalo nekoliko upečatljivih kreacija u dnevnim casual varijantama i to bomber jakne, kratke traper hlače te košulje neobičnog printa, kao i sportska varijanta s prepoznatljivim BITE ME natpisom. “Htio sam iznenaditi publiku i s nekoliko muških modela i jako me veseli što već stižu narudžbe tako da možda za jesen pripremim i kompletnu mušku kolekciju“ – najavljuje Zoran Aragović.
Odjeća je upotpunjena pismo torbicama neklasičnih dimenzija kao i trendovskim „bucket hat“ šeširićima od trapera i glittera. Od tkanina je, uz nezaobilazni traper, korišteno mnogo lepršavih viskoza, žoržeta, batista i printanih popelina. Predstavljeno je i nekoliko jednobojnih komada poput kombinezona s volanima i širokim nogavicama u crvenoj boji te maxi haljina u kraljevsko plavoj boji. I ovaj put nezaobilazni BITE ME natpis apliciran je na majice i haljine, a svako slovo je ručno izrezano od različitih tekstura i boja tkanina kako bi se postigao zanimljivi patchwork efekt.
Modna revija održana je u partnerstvu s aROMA Gelatom, napravljenom od 100% prirodnih sastojaka. Ova je ljubavna priča posebno zasladila večer, a nastavit će se i kroz cijeli mjesec svibanj diljem Hrvatske. aROMA Gelato Experience Tour sprema se na putovanje u više od 30 hrvatskih gradova, a donosi čisti užitak pravog artizanskog sladoleda koji vodi na najromantičnije i najzabavnije putovanje uz atraktivne sadržaje i interaktivan program. Na mapi aROMA Experience Gelato Toura nalaze sve regije uz hrvatsku obalu – od Istre, Kvarnera, Zadra i Šibenika pa sve do Splita, Dubrovnika i otoka. Zoran Aragović je dodatno začinio ovu slatku putujuću priču svojim modnim potpisom dizajnirajući haljine.
Partneri trećeg izdanja Ateliera su OPEL, Z centar, Jana Vitamin, De Longhi, Profokus, Cotril, Salon Premium, aROMA, Absolut, Antonio Dodić, Hespo, Teta Violeta, Aura te Alibi produkcija. Za šminku i frizuru modela pobrinuo se Profokus i Cotril iz Studia Premium.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade. Inspirirajmo se Marijaninim outfito koji je pravi primjer savršene ravnoteže između poslovne elegancije i ljetne lakoće.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Zamislite da šećete uskim kalama Rovinja dok vam sunce zlatom obasjava ramena, da udišete sol iz zraka splitske rive ili da noću, u haljini koja grli vašu siluetu, lagano koračate Stradunom. Sve te slike, svi ti osjećaji sabrani su u novoj ljetnoj kolekciji hrvatskog modnog brenda Clés, znakovito nazvanoj Pomalo.
Zamislite modni dodatak koji jednako dobro pristaje uz bijelu košulju učiteljice i šljokičastu haljinu influencerice. Komad nakita koji podjednako vole žene koje počinju dan s kavom i razrednom knjigom, kao i one koje završavaju večer pod reflektorima glamuroznih evenata. Taj dodatak postoji – i nosi ime Sorinele.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade. Inspirirajmo se Marijaninim outfito koji je pravi primjer savršene ravnoteže između poslovne elegancije i ljetne lakoće.
Marijana Batinić ponovno briljira u modnom izričaju, ovoga puta utjelovljujući savršeni balans između poslovne elegancije i ljetne ležernosti. Na događanju održanom u poliklinici SIAI, voditeljica i poduzetnica pokazala je kako se i na visokim temperaturama može izgledati sofisticirano i profesionalno — bez kompromisa na udobnosti.