Trendovi u nakitu svake se godine mijenjaju, no jedino nakit kao must have modni dodatak može biti ključni element koji podiže outfit na višu razinu, dodajući osobnost, sofisticiranost i stil te svaku odjevnu kombinaciju čini posebnom i drugačijom, neovisno o tome nosite li jednostavne kombinacije ili raskošne haljine.
Od minimalističkih do upečatljivih komada ovo ljeto obožavamo nakit sa zlatnim sjajem stiliziran samostalno ili u slojevitim nizovima bilo da se radi o prstenju, narukvicama, ogrlicama ili naušnicama te neizostavnim biserima koji i najobičnijoj kombinaciji daju poseban štih.
Prahir u ljeto ulazi s novom modnom pričom
“Postcards from a Dream” je inovativna kampanja koja spaja umjetnu inteligenciju i tradicionalnu fotografiju kako bi stvorila nezaboravne vizuale koji dočaravaju sanjive ljetne trenutke.
Ovaj put, u suradnji s kreativnim direktorom i fotografom Markom Gregurićem, stvorili su hibridnu kampanju koja spaja stvarne fotografije i AI generirane elemente. Tako su nastala četiri tematska seta fotografija koje prenose ljeto na potpuno novi način.
Ljetnu iluziju dočarala je Anamaria Raič, zaštitno lice Prahira koja se savršeno snašla u ovoj izazovnoj ulozi.
Ovaj pristup ne samo da naglašava ljepotu nakita, već i pokazuje koliko je brend Prahir sposoban prilagoditi se suvremenim trendovima i inovacijama.
“Postcards from a Dream” je kampanja koja će vam probuditi ljetne emocije i potaknuti maštu.
Kolekcija “Postcards from a dream” opravdala je sva očekivanja
Ovaj projekt predstavlja novi izazov za nas, balansirajući između apstraktnog i shvatljivog. Kroz detaljno planiranje i kreativne koncepte, stvorili smo kampanju koja budi emocije i intrigira – objasnili su nam iz Prahira.
Kampanja “Postcards from a Dream” pokazuje da Prahir nije samo lider u kvaliteti nakita, već i u inovativnim marketinškim pristupima. Ova kampanja postavlja nove standarde u industriji, inspirirajući druge da istraže mogućnosti koje tehnologija može donijeti kreativnim projektima.
Pozivamo vas da se prepustite čaroliji ljeta i otkrijete novu dimenziju elegancije i luksuza s Prahirom.
Zlatni, srebrni i dijamantni nakit zagrebačka obitelj Prahir kreira već više od pola stoljeća. Virtuozne kolekcije oplemenjene ljubavlju i nježnošću stvaranja, inspirirane elegancijom i glamurom nekih davnih vremena odraz su višegodišnjeg rada i kombinacije vrijednih majstorskih ruku i moderne tehnologije iz radionice luksuza obitelji Prahir.
Posjetite nas u našim poslovnicama u Velikoj Gorici, Zagrebu, Rijeci, Zadru i Splitu! Odaberite nakit koji će biti odraz Vaših emocija i Vašeg stila.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.