Trendovi u nakitu svake se godine mijenjaju, no jedino nakit kao must have modni dodatak može biti ključni element koji podiže outfit na višu razinu, dodajući osobnost, sofisticiranost i stil te svaku odjevnu kombinaciju čini posebnom i drugačijom, neovisno o tome nosite li jednostavne kombinacije ili raskošne haljine.
Od minimalističkih do upečatljivih komada ovo ljeto obožavamo nakit sa zlatnim sjajem stiliziran samostalno ili u slojevitim nizovima bilo da se radi o prstenju, narukvicama, ogrlicama ili naušnicama te neizostavnim biserima koji i najobičnijoj kombinaciji daju poseban štih.
Prahir u ljeto ulazi s novom modnom pričom
“Postcards from a Dream” je inovativna kampanja koja spaja umjetnu inteligenciju i tradicionalnu fotografiju kako bi stvorila nezaboravne vizuale koji dočaravaju sanjive ljetne trenutke.
Ovaj put, u suradnji s kreativnim direktorom i fotografom Markom Gregurićem, stvorili su hibridnu kampanju koja spaja stvarne fotografije i AI generirane elemente. Tako su nastala četiri tematska seta fotografija koje prenose ljeto na potpuno novi način.
Ljetnu iluziju dočarala je Anamaria Raič, zaštitno lice Prahira koja se savršeno snašla u ovoj izazovnoj ulozi.
Ovaj pristup ne samo da naglašava ljepotu nakita, već i pokazuje koliko je brend Prahir sposoban prilagoditi se suvremenim trendovima i inovacijama.
“Postcards from a Dream” je kampanja koja će vam probuditi ljetne emocije i potaknuti maštu.
Kolekcija “Postcards from a dream” opravdala je sva očekivanja
Ovaj projekt predstavlja novi izazov za nas, balansirajući između apstraktnog i shvatljivog. Kroz detaljno planiranje i kreativne koncepte, stvorili smo kampanju koja budi emocije i intrigira – objasnili su nam iz Prahira.
Kampanja “Postcards from a Dream” pokazuje da Prahir nije samo lider u kvaliteti nakita, već i u inovativnim marketinškim pristupima. Ova kampanja postavlja nove standarde u industriji, inspirirajući druge da istraže mogućnosti koje tehnologija može donijeti kreativnim projektima.
Pozivamo vas da se prepustite čaroliji ljeta i otkrijete novu dimenziju elegancije i luksuza s Prahirom.
Zlatni, srebrni i dijamantni nakit zagrebačka obitelj Prahir kreira već više od pola stoljeća. Virtuozne kolekcije oplemenjene ljubavlju i nježnošću stvaranja, inspirirane elegancijom i glamurom nekih davnih vremena odraz su višegodišnjeg rada i kombinacije vrijednih majstorskih ruku i moderne tehnologije iz radionice luksuza obitelji Prahir.
Posjetite nas u našim poslovnicama u Velikoj Gorici, Zagrebu, Rijeci, Zadru i Splitu! Odaberite nakit koji će biti odraz Vaših emocija i Vašeg stila.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.