Prada moment: U ružičastoj haljini Scarlett Johansson ukrala show u Cannesu
U društvu slavnih kolega odjevenih u crne smokinge, Scarlett Johansson blistala je u ružičastom satenu.
24 svibnja 2023
PROFIMEDIA
24 svibnja 202312:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Scarlett Johansson rijetko nosi ružičasto, no nakon ovako bombastičnog pojavljivanja u Cannesu, mislimo da bi trebala razmotriti tu odluku.
Scarlett Johansson ukrala show u glamuroznoj ružičastoj toaleti
Čim se 38-godišnjaScarlett Johanssonpojavila na crvenom tepihu filmskog festivala u Cannesu sve su kamere bile uperene u nju. Za premijeru filma“Asteroid City” Scarlett Johansson odjenula je očaravajuću haljinu od satena, zanimljivog kroja, u kojoj je izgledala poput filmske dive zlatnog doba Hollywooda.
Predivna ružičasto-bijela haljina izgledala je posebno efektno dok se Scarlett Johansson fotografirala s kolegama iz filma, koji su bili odjeveni u elegantne crne smokinge.
Scarlett Johansson s kolegamaPROFIMEDIA
Scarlett Johansson kao moderna Marilyn Monroe
Zbog ružičaste haljine među muškarcima u crnim smokinzima, Scarlett Johansson u Cannesu je izgledala poput moderne Marilyn Monroe iz kultne scene filma “Muškarci više vole plavuše”.
Stilistica Kate Young atraktivnu toaletu upotpunila je srebrnim salonkama i efektnim naušnicama s motivom sunca. Uz ružičastu haljinuScarlett Johansson nosila je žarkocrveni ruž i lagano valovitu, zaglađenu frizuru, koja je izgledala odlično u spoju s glamuroznim okruženjem bajkovite francuske rivijere.
Blistala je u haljini s potpisom PradaPROFIMEDIA
Prada moment za filmsku zvijezdu Scarlett Johansson
Majka dvoje djece, Scarlett Johansson, za crveni je tepih imala priliku uskočiti u svoje “glamurozno izdanje” i pretvoriti se u divu, zahvaljujući modnoj kućiPrada, s kojom već godinama surađuje. Scarlett je na crveni tepih dopratio suprug Colin Jost.
Film Wesa Andersona okupio je same zvijezde
U filmu “Asteroid City”, uz Scarlett Johansson glume brojna slavna lica. Tom Hanks, Margot Robbie, Maya Hawke, Adrien Brody i Edward Norton samo su dio glumačke ekipe filma koji je oduševio publiku na ovogodišnjem filmskom festivalu u Cannesu.
Neka ljeta dolaze s bukom valova, a neka s tišinom koja govori više od riječi. A'MARIE Cruise & Swim kolekcija za sezonu 2025. nije tu da se pokaže – već da se osjeti. Njezina najnovija kampanja, nazvana Between Moments, oda je svemu onome što najviše volimo o ljetu – trenucima koji ne žele pažnju, ali je svejedno zavređuju.
U čarobnoj atmosferi zagrebačkih Klovićevih dvora, gdje su se sinoć spojili moda, glazba i glamur, poznati francuski magazin Marie Claire proslavio je svoj dolazak na hrvatsko tržište. Na ekskluzivnoj gala večeri okupilo se tristotinjak uzvanika iz svijeta zabave, mode i biznisa, a među njima posebnu je pažnju plijenila jedna od najomiljenijih domaćih influencerica — Ivana Mišković.
Godina 2025. ostat će zapamćena kao trenutak u kojem se modni svijet naklonio dvjema ženama koje su ga desetljećima oblikovale. Anna Wintour i Donatella Versace – dva neponovljiva imena, dvije karijere koje su istovremeno započele, a sada zajedno izlaze iz epicentra modne moći. Nije slučajno što se i njihov profesionalni oproštaj događa istovremeno – jer koliko god bile različite, Anna i Donatella oduvijek su bile savršeni kontrapunkti, ravnoteža moći, ukusa i utjecaja.
Moda nikada nije bila samo prostor za kreativnost – ona je oduvijek i poprište dramatičnih priča. Jer, iako je vanjski sloj ove industrije obavijen sjajem, sofisticiranošću i ljepotom, ispod površine često vrije.
Premda današnjim očima djeluje sasvim uobičajeno, naslovnica američkog Voguea iz studenoga 1988. godine bila je prava modna prekretnica. Ispod natpisa “stvarna cijena izgleda”, izraelska manekenka Michaela Bercu gleda mimo objektiva, ima razbarušenu kosu i nosi sjajnu, draguljima ukrašenu couture jaknu Christiana Lacroixa, vrijednu deset tisuća dolara.
Ovog ljeta, Pula se pretvara u modnu oazu čarolije i kreativnosti. Najiščekivaniji modni događaj godine, Stehlik Fashion Show, vraća se na svoje nezaobilazno mjesto ispred Arheološkog muzeja Istre, 4. srpnja u 21 sat, donoseći eksploziju boja, emocija i priča utkane u tkanine.
Ako je itko sumnjao da je lansiranje hrvatskog izdanja jednog od najutjecajnijih ženskih brendova na svijetu, Marie Claire, veliki društveni trenutak – sada više ne sumnja. Jer, večer u Klovićevim dvorima bila je sve samo ne obična. Bila je to ona vrsta događaja na kojoj nema tko nije bio.