Kažu da je Alanis Morissette svojom grunge vibrom i pjesmama na glazbenoj sceni zamijenila Olivia Rodrigo, no čini se da cool djevojka devedesetih još uvijek nije izgubila “ono nešto”.
49-godišnja kanadska glazbenica koja je svijet osvojila pjesmama “You Oughta Know”, “Out Of My Pocket” i “Ironic”, zvijezda je nove kampanje mladenačkog brenda Moose Knuckles koji je upravo predstavio svoju kolekciju za sezonu jesen/zima 2023./2024.
Alanis Morissette vratila se u modnoj kampanji s poznatim mladim licima
Legendarna kanadska glazbenica Alanis Morissette pridružila se Javonu Waltonu iz serije “Euphoria”, skejterici Beatrice Domond, modelu u usponu pod nazivom “Shy” i glazbenom umjetniku iz Toronta Mustafi Poetu na fotografima koje predstavljaju najnovije modele jakni i zimske odjeće kojima se brend Moose Knuckles “bori protiv kanadske hladnoće”.
“Jako sam sretna što sam dobila priliku raditi s brendom koji razumije koliko je važan sirov izričaj. Moose Knuckles živi u skladu s ovom obvezom i poštuje je u svojim dizajnima,” izjavila je u svom stilu poznata pjevačica.
Alanis Morissette izgleda odlično na fotografijama iz nove kampanje
Premda je na pragu pedesete, moramo priznati da se vječno mladolika Alanis Morissette odlično uklopila u živopisnu kampanju koja predstavlja užurban način života u Kanadi.
Ovo je najveća Moose Knuckles kolekcija do sada, a brend se njome pokušava boriti protiv lošeg vremena izborom funkcionalne i moderne odjeće.
Zvijezda kolekcije su takozvane Bunny jakne, kao i prsluci na dvije strane, trendi puffer jakne i duge majice s kapuljačom.
Još vijesti iz svijeta celebrityja, kraljevskih dvora, glazbe, mode, ljepote, serija, filmova i putovanja čitajte na Hello! Croatia.
Dalmatinci - tko ih ne voli? Njihove elegantne točke i šarmantna osobnost čine ih prepoznatljivim simbolom Dalmacije. Inspirirani njihovom ljepotom i elegancijom, odlučili smo stvoriti kolekciju koja će proslaviti sve što oni predstavljaju.
Nova modna kolekcija splitske dizajnerice Jelene Bošnjak naziva „Dalmacija u bijelom snu – Bila Štorija“ inspirirana je arhitekturom, krajolikom i kulturnim nasljeđem Dalmacije poput kamenih kuća, povijesnih građevina, svjetlucavim bijelim plažama, morskom pjenom, ribarskim mrežama, čipkom i svime ostalim što krasi jadransku obalu i tradicionalne kulturno – zavičajne znamenitosti. Bijela boja kao osnovna paleta ima za cilj dočarati čistoću, eleganciju i posebnost dalmatinskog pejzaža.
Nakon punih pet godina, koliko je prošlo otkako je održao svoju posljednju modnu reviju u Rijeci, Juraj Zigman priprema modni spektakl o kojem će se zasigurno pričati danima nakon defilea. Svoju dugoočekivanu kolekciju predstavit će 4. srpnja u hali riječkog Exportdrva, a tek djelić onoga što će činiti njegovu impresivnu modnu priču, sačinjenu od više od 50 total lookova, prikazuju najavne fotografije koje je cijenjeni riječki dizajner i kostimograf snimio u suradnji sa Severinom.
"Fragments of summer" je kolekcija kojom su dizajnerice SEXY PLEXY nakita, Iva Kreković Fleiss i Sara Jurlin Šančić, željele dočarati sve najslađe ljetne momente, kroz fuziju živopisnih boja i maštovitog kombiniranja različitih modela nakita.
Lik Meduze, baš kao što su ga za svoje štitove birali najmoćniji bogovi poput Atene i Zeusa te mnogobrojni drugi mitski junaci, i dalje je posvećen i namijenjen upravo jakim i hrabrim junakinjama i junacima iz naše svakodnevice.
Za nagrade Srce Sarajeva za TV serije 30. Sarajevo Film Festivala stručni žiri sastavljen od više od 500 filmskih profesionalaca iz regije, ove je godine nominirao osam serija u 14 kategorija.