Kažu da je Alanis Morissette svojom grunge vibrom i pjesmama na glazbenoj sceni zamijenila Olivia Rodrigo, no čini se da cool djevojka devedesetih još uvijek nije izgubila “ono nešto”.
49-godišnja kanadska glazbenica koja je svijet osvojila pjesmama “You Oughta Know”, “Out Of My Pocket” i “Ironic”, zvijezda je nove kampanje mladenačkog brenda Moose Knuckles koji je upravo predstavio svoju kolekciju za sezonu jesen/zima 2023./2024.
Alanis Morissette vratila se u modnoj kampanji s poznatim mladim licima
Legendarna kanadska glazbenica Alanis Morissette pridružila se Javonu Waltonu iz serije “Euphoria”, skejterici Beatrice Domond, modelu u usponu pod nazivom “Shy” i glazbenom umjetniku iz Toronta Mustafi Poetu na fotografima koje predstavljaju najnovije modele jakni i zimske odjeće kojima se brend Moose Knuckles “bori protiv kanadske hladnoće”.
“Jako sam sretna što sam dobila priliku raditi s brendom koji razumije koliko je važan sirov izričaj. Moose Knuckles živi u skladu s ovom obvezom i poštuje je u svojim dizajnima,” izjavila je u svom stilu poznata pjevačica.
Alanis Morissette izgleda odlično na fotografijama iz nove kampanje
Premda je na pragu pedesete, moramo priznati da se vječno mladolika Alanis Morissette odlično uklopila u živopisnu kampanju koja predstavlja užurban način života u Kanadi.
Ovo je najveća Moose Knuckles kolekcija do sada, a brend se njome pokušava boriti protiv lošeg vremena izborom funkcionalne i moderne odjeće.
Zvijezda kolekcije su takozvane Bunny jakne, kao i prsluci na dvije strane, trendi puffer jakne i duge majice s kapuljačom.
Još vijesti iz svijeta celebrityja, kraljevskih dvora, glazbe, mode, ljepote, serija, filmova i putovanja čitajte na Hello! Croatia.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.
Meghan Markle i Gwyneth Paltrow zajedno su demantirale glasine o sukobu, snimivši video u kojem se smiju i opušteno razgovaraju, pokazavši da između njih nema nesuglasica.