Povratak zvijezde iz devedesetih: Alanis Morissette u modnoj kampanji kanadskog brenda

Cool cura iz devedesetih vratila se na scenu, ovaj put u modnoj kampanji za jakne brenda Moose Knuckle's.

01 rujna 2023

Alanis Morissette za Moose Knuckles Moose Knuckles
HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Kažu da je Alanis Morissette svojom grunge vibrom i pjesmama na glazbenoj sceni zamijenila Olivia Rodrigo, no čini se da cool djevojka devedesetih još uvijek nije izgubila “ono nešto”.

49-godišnja kanadska glazbenica koja je svijet osvojila pjesmama “You Oughta Know”, “Out Of My Pocket” i “Ironic”, zvijezda je nove kampanje mladenačkog brenda Moose Knuckles koji je upravo predstavio svoju kolekciju za sezonu jesen/zima 2023./2024.

Alanis Morissette za Moose Knuckles

Alanis Morissette vratila se u modnoj kampanji s poznatim mladim licima

Legendarna kanadska glazbenica Alanis Morissette pridružila se Javonu Waltonu iz serije “Euphoria”, skejterici Beatrice Domond, modelu u usponu pod nazivom “Shy” i glazbenom umjetniku iz Toronta Mustafi Poetu na fotografima koje predstavljaju najnovije modele jakni i zimske odjeće kojima se brend Moose Knuckles “bori protiv kanadske hladnoće”.

Alanis Morissette za Moose Knuckles

“Jako sam sretna što sam dobila priliku raditi s brendom koji razumije koliko je važan sirov izričaj. Moose Knuckles živi u skladu s ovom obvezom i poštuje je u svojim dizajnima,” izjavila je u svom stilu poznata pjevačica.

Alanis Morissette izgleda odlično na fotografijama iz nove kampanje

Premda je na pragu pedesete, moramo priznati da se vječno mladolika Alanis Morissette odlično uklopila u živopisnu kampanju koja predstavlja užurban način života u Kanadi.

Alanis Morissette za Moose Knuckles

Ovo je najveća Moose Knuckles kolekcija do sada, a brend se njome pokušava boriti protiv lošeg vremena izborom funkcionalne i moderne odjeće.

Zvijezda kolekcije su takozvane Bunny jakne, kao i prsluci na dvije strane, trendi puffer jakne i duge majice s kapuljačom.

Alanis Morissette za Moose Knuckles

Još vijesti iz svijeta celebrityja, kraljevskih dvora, glazbe, mode, ljepote, serija, filmova i putovanja čitajte na Hello! Croatia.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025