Kažu da je Alanis Morissette svojom grunge vibrom i pjesmama na glazbenoj sceni zamijenila Olivia Rodrigo, no čini se da cool djevojka devedesetih još uvijek nije izgubila “ono nešto”.
49-godišnja kanadska glazbenica koja je svijet osvojila pjesmama “You Oughta Know”, “Out Of My Pocket” i “Ironic”, zvijezda je nove kampanje mladenačkog brenda Moose Knuckles koji je upravo predstavio svoju kolekciju za sezonu jesen/zima 2023./2024.
Alanis Morissette vratila se u modnoj kampanji s poznatim mladim licima
Legendarna kanadska glazbenica Alanis Morissette pridružila se Javonu Waltonu iz serije “Euphoria”, skejterici Beatrice Domond, modelu u usponu pod nazivom “Shy” i glazbenom umjetniku iz Toronta Mustafi Poetu na fotografima koje predstavljaju najnovije modele jakni i zimske odjeće kojima se brend Moose Knuckles “bori protiv kanadske hladnoće”.
“Jako sam sretna što sam dobila priliku raditi s brendom koji razumije koliko je važan sirov izričaj. Moose Knuckles živi u skladu s ovom obvezom i poštuje je u svojim dizajnima,” izjavila je u svom stilu poznata pjevačica.
Alanis Morissette izgleda odlično na fotografijama iz nove kampanje
Premda je na pragu pedesete, moramo priznati da se vječno mladolika Alanis Morissette odlično uklopila u živopisnu kampanju koja predstavlja užurban način života u Kanadi.
Ovo je najveća Moose Knuckles kolekcija do sada, a brend se njome pokušava boriti protiv lošeg vremena izborom funkcionalne i moderne odjeće.
Zvijezda kolekcije su takozvane Bunny jakne, kao i prsluci na dvije strane, trendi puffer jakne i duge majice s kapuljačom.
Još vijesti iz svijeta celebrityja, kraljevskih dvora, glazbe, mode, ljepote, serija, filmova i putovanja čitajte na Hello! Croatia.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.